XXL Nutrition

deca

the heinz

Novice
Waardering
0
yo iedereen, Heb vorig jaar een kuur gezet van deca en sust.Maar heb eigenlijk niet zoveel resultaat bekomen, ik had nogtans een goed voedingsschema en trainde dagelijks..Zou nu willen een 2de kuur zetten maar vind geen ideaal product,kan iemand mij daarbij helpen? Deca & testo? of ... ?Alvast bedankt.

Geen resultaat ?

is je voeding niet goed geweest ? (post je voedingsschema)
Train dagelijks ( wat en hoeveel deed je van alles, genoeg rust tussen je trainingen ? )

was je spul niet fake ?

en welke hoeveelheden heb je gezet en hoevaak?

• Topic Starter Topic Starter
Geen resultaat ?

is je voeding niet goed geweest ? (post je voedingsschema)
Train dagelijks ( wat en hoeveel deed je van alles, genoeg rust tussen je trainingen ? )

was je spul niet fake ?

Heb dat voedingsschema niet meer, tis een jaartje geleden..Ik trainde iedere dag 2 verschillende spiergroepen en liet die dan 2 dagen rusten..week 1-10: deca 200mgweek 1-11: sust (weet de hoeveelheid niet meer)Het was van GS..

sust is ook gewoon test alleen verschillende esters
dus als sust met deca niet werkt dan 1 bepaalde test met enkele ester type ook niet

tenzei je het gewoon k*t gezet heb ofzo

Heb dat voedingsschema niet meer, tis een jaartje geleden..Ik trainde iedere dag 2 verschillende spiergroepen en liet die dan 2 dagen rusten..week 1-10: deca 200mgweek 1-11: sust (weet de hoeveelheid niet meer)Het was van GS..

Heb je in je spier geinjecteerd en geaspireerd ?

Zoja, dan is je voedingsschema k*t geweest.Of heb je zwaar nepspul gehad.

hoeveel ben je aangekomen ?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je in je spier geinjecteerd en geaspireerd ?

Zoja, dan is je voedingsschema k*t geweest.Of heb je zwaar nepspul gehad.

hoeveel ben je aangekomen ?

Heb ze laten zetten door een verpleegster, dus zal wel in orde zijn..3-4 kg bijgekomenmaar zou iets beter willen?

vind t eigenlijk een beetje vreemd dat je de hoeveelheden niet meer weet van je 1e kuur, lijkt me zeker met de 1e dat je erover nadenkt en erover leest.
heb je de sust. wel meerdere keren per week gezet? vind t een lastige vraag; het kan vanalles zijn.

Kom eens af met een voortsel,kunnen wij daar op inspelen.
Zelf een beetje werk doen kan geen kwaad.
Lot's off info in the searchbutton.

Succes.

@The Heinz, je bent toevallig niet van Belsele?

zo te horen veel te laag gedoseert

tenzei je het gewoon k*t gezet heb ofzo

maakt dat wat uit ?, als je in je vet spuit duurt het alleen wat langer, maar vroeger of later komt het testo toch in het bloed of niet ? ???

+ de kleinere jongens die ik hier ken kuren rond 16 - 30 weken als ze een mild kuurtje zoals deze volgen... 10 weken zijn dus vermoedelijk veelste te kort.. als je ervan uitgaat dat het als je massel hebt naar 4 weken een beetje begint te werken.

1-12 test e 500mg/pw
1-10 deca 400/pw
14-17 nolva 20mg/pd ( 10 dagen na laatste inject van test e beginnen met nakuur)

mss iets toevoegen als kickstart?

Terug
Naar boven