Fitness Seller

Deelnemers kwalificatie Sterkste Man v NL

zeer jammer van edwin

dat de top 4 zich nu heeft geplaats zal wel te maken dat sjaak ruska gestopt is

ja dat denk ik ook idd

Zeg Jarno de Parno, hoe laat begin het in Tolkamer?

Dit wordt een zeer spannende wedstrijd die eigenlijk door 3 a 4 man gewonnen kan worden.
Hangt er vanaf wie er die dag in vorm zal zijn.
deze 4 kunnen volgens mij winnen Fouad Hsaini,Tom Jansen,Robin bos,Jan Pieter Neuteboom en daar achter weer Tom Vierstra,Evert kreuze en Richard van de linden.

Wie zal dit jaar de Sterkste Man van NL winnen?

Ik zet m'n geld op Jarno. :D

me to ... of sulaiman die was tijdnes de voorronde ook goed bezig :D

1-Fouad Hsaini/Tom Jansen
2-Tom Jansen/Fouad Hsaini
3-JP Neuteboom
4-Richard van der linden
5-Robin Bos
6-Evert Kreuze
7-Tom vierstra
8-Robert Wolters
9-Siemen swarts
10-Bas Roessen

Volgens mij gaat het zoiets worden

en de uitslag?
en enkel de laatste foto is te bekijken?

zie een ander topic in deze sectie

Gaaf

Het was helaas niet zo mooi weer, maar de prestaties waren er niet minder om.

Ik zal eerdaags proberen om hier nog wat foto's te plaatsen (is in eerste instantie niet gelukt).

Zitten een paar leuke actiefoto's bij.

Greetz Revelator

jep, heb de uitslag al gevonden, zijn er bij de eerste 4 die al geplaats zijn ofzo? of heeft bas gewoon pech gehad om nr 5 te zijn?
kunnen diegenen die nu nog niet gekwalificeerd zijn nog andere wedstrijd deelnemen?

de 1e 5 zijn geplaatst en evert kreuze heeft de reserve plaats gekregen

jep, heb de uitslag al gevonden, zijn er bij de eerste 4 die al geplaats zijn ofzo? of heeft bas gewoon pech gehad om nr 5 te zijn?
kunnen diegenen die nu nog niet gekwalificeerd zijn nog andere wedstrijd deelnemen?
ja bikertbabe ze kunnen zeer zeker met andere wedstrijden meedoen in nederland of daarbuiten,de voorronde en de finale wedstrijd van de sterkste man van nederland staan daar totaal los van,of ze moeten al een contract hebben met de I.f.s.a. baas.;) :D :eek!: :eek2:

bedoelde of ze nog konden kwalificeren in andere wedstrijden maar las net op realdutchpower dat het de laatste kwalificatie was ;)

net effe opgezocht: de finale ligt op 240km van bij me thuis, ik denk dat ik zal moeten passen en het verslag wel zal lezen op realduchtpower :(

Ja inderdaad het leek erop ofdat er iemand werdt genaaid.
Alleen maar omdat de bal niet percies goed lag.
Pffffffffffff

Terug
Naar boven