XXL Nutrition

Aankondiging De sterkste man van West-Vlaanderen 2013 (ranking 2014)

Deze spreekt mij hard aan, Ignace. Zou graag willen meedoen, maar de herexamenperiode start van 19 augustus tot begin september. De specifieke data krijg ik pas in juli. Ik zal dus dan pas een beslissing kunnen maken om mij in te schrijven.

Op zaterdag een examen maken komt hier toch vaak voor, dus ik wil niet vooruitlopen ;) Beter wacht ik af, dan mij meteen in te schrijven en dan moeten afzeggen.

• Topic Starter Topic Starter
geen probleem makker uw school geeft voorang gast :-)

ik heb zo een gedacht dat belgie stilaan aan het dood bloeden is op het gebied van strongman als je het een beetje bekijkt verleggen ze allemaal naar powerlifting .
waarom da weet ik niet mss voor de controles ?
of voor het gemak ?
pas op ik geef hen geen ongelijk , wat zou jij doen als je mocht kiezen tussen 3 of 40 onderdelen :D

40

Er missen ook gewoon wat leuke open wedstrijden denk ik.

Voor de controles zal het niet zijn want die heb je in het powerliften evenveel.

verbied nsmb nog steeds andere wedstrijden of is dat niet meer zo? volgens mij was het een aantal jaar geleden het niveau hoger in België.

hoe bedoel je makker hier weet ik niets van ?

hoe bedoel je makker hier weet ik niets van ?

Ivo heeft idd gelijk dat we als member van nsmb geen strongmanwedstrijden in België mogen (mochten?) doen die niet door de nsmb georganiseerd is (was), Merchtem was hier een goed voorbeeld van

update atleten

update atleten

tijd begint te korten mannen nog een paar plaatsen over haast u als u nog wil inschrijven

Hey Ignace,

Ik heb mijn reisplannen wat moeten aanpassen naar de finale. Ik vertrek nu kort na de finale op reis, maar dat wil zeggen dat ik tijdens deze wedstrijd niet in België ben. Ga dus helaas moeten afzeggen.
T'is een beetje jammer dat 3 wedstrijden (finale, WVL, Limburg) in 3 opeenvolgende weekends vallen. Allen mooie wedstrijden, maar moeilijk als je ook nog vakantieplannen hebt :)

Geen probleem woopy

Ik vrees dat ik deze ga moeten uitzitten, de verre rit + wedstrijd combinatie gaat nefast zijn voor mijn knieën

Dat gedoe met de NSMB over buitenstaande wedstrijden, is al lang afgelopen.

Iedereen mag wedstrijden (strongman, powerlifting, highland games) doen buiten de federatie, alleen de wedstrijden van de NSMB tellen voor de ranking NSMB (wat logisch is)

Waar de sterkste mannen worden gekozen voor de finale nu. En dit is ook om mensen aan te sporen voor meer wedstrijden te draaien in Belgie.

En een extra edie: vindt raar dat bij sommige mensen afstand zo'n probleem is.
Ik ben al jaren gedreven met de sport, en gaan meestal ver.
In mijn begin periode ging ik ook naar groningen en friesland voor wedstrijden (bv sterkste man van noord nederland)
komaan gasten doe eens wat moet voor je sport en de bekendheid.

Er is nog plaats mannen er is nu e3ns een wedstrijd aan de kust en nu komt er bijna geen kat triestig vind ik het

update atleten

Ik zou graag meedoen ignace, maar met m'n bulging disc lijkt deze toch nogal op rug geaccuenteerde wedstrijd wat te vroeg. :(

No prob makker

Het is bijna zover meedoen kan nog altijd

Terug
Naar boven