Gaatje Of Geen Gaatje Bah Bah......
ja maar et is gwoon onzin .... tom had opgegeven met de 4 steen in et gat gelegd maar rolde er weer uit ..... en die kerel die er achter stond had best de steen ff tegen kunnen houden .... toen hij de 5e steen op de knieen had kwam hij er pas achter dat 4 steen achter et gat lag en moest hij die eerst weer goed leggen .... maar hij had de steen al op zn knieen en dat heeft em gewoon zo veel energie gekost ... en dat soort grapjes moet eigenlijk niet ....want et was dit keer super mooi geregeld .... publiek goed gescheiden van de deelnemers.... een paar tenten zodat je droog bleef en dat was allemaal perfect dus hier mijn complimenten voor

maar ja jammer van die stenen
iedereen krijgt voor de wedstrijd bij de briefing te horen hoe en wat!!!
ook of er met streps en met hars mag gewerkt worden.
die gaten zijn er niet voor niets gemaakt,en als er bij de briefing gezegd wordt de kogels moeten in het gat gelegd worden dan moet dat zo.
de verantwoording dat die kogel uit het gat rolt is de totale verantwoording van de atleet die bezig is en niet voor de mensen die erachter staan.
daarvoor is een briefing voor de wedstrijd.
en ik kan je garanderen bij een voorronde van de sterkste man van nederland
wordt dat er uitdrukkelijk erbij vertelt valt zo'n kogel eraf of hij valt je op de fl**ker dan is dat ook je eigen schuld en zal je er weer op moeten leggen.
en daar is geen weerwoord tegen want het is duidelijk bij de briefing vermeldt geworden dat die in die gaatjes moeten,waarvoor is dan een briefing!!!!!!!!!!
en iedereen moest hem toch in het gaatje leggen

??
als we tijdens de wedstrijd maar allemaal doen en laten wat we willen ja dan is de boel echt los,maar ik zie jij bent een aankomend sterkste man

dus straks als je zelf wedstrijdjes zal gaan draaien zal je daar zelf wel achter komen.
is leuk als ze met voetballen in een keer de bal in de handen zouden pakken en de bal in goal gooien.
want waar hebben wij dan in godsnaam scheidsrechters voor.
DIKKE PUNT.