XXL Nutrition

Deelnemers kwalificatie Sterkste Man v NL

jep, heb de uitslag al gevonden, zijn er bij de eerste 4 die al geplaats zijn ofzo? of heeft bas gewoon pech gehad om nr 5 te zijn?
kunnen diegenen die nu nog niet gekwalificeerd zijn nog andere wedstrijd deelnemen?

Volgens mij zit het Bas juist wel Ok hij leek wel erg blij in ieder geval..............

Als ik het goed gehoord heb gaat hij naar de finale.

Maar ja ik zal er wel naast zitten.

Nee je hebt gelijk eerste 5 plaatsten zich rechtstreeks.
De nummer 6 uit de uitslag heeft zich al eerder geplaatst waardoor de nummers 7 en 8 1e reserves zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zal hij balen van die 4e bal die dat gaatje inmoest??? ???
Nog nooit eerder zoiets grappigs gezien een bal die perse in een gaatje gerold moet worden.

Ja inderdaad het leek erop ofdat er iemand werdt genaaid.
Alleen maar omdat de bal niet percies goed lag.
Pffffffffffff

Zal jullie gelijk ff uitleggen waarom de bal in het gat gelegd moest worden.
Als je de bal er gewoon oplegt en naar de volgende bal gaat en de vorige begint te rollen en op je poot of erger op je kop rolt, snap je gelijk waarom hij in het gat moet.
Die man stond erachter om te zorgen dat ze de ballen er niet overheen zouden rollen.
Ik heb zelf een aantal keren ook tijdens het WK gezien dat ze het niet deden en daardoor konden ze in plaats van 5 ballen er 6 opgooien.

maak dan de gaten groter want ze rolden er zo weer uit ... nee jarno daar was niet goed over nagedacht :coffeepc:
maar jarno zie je nog enige concurentie voor jezelf erbij zitten dan ?
of wordt et dit jaar weer jarno NUMERO UNO :D
ik denk zelf dat et tussen jou en simon gaat :) we shall see ;)

Simon is blessure gevoelig.

Heeft Jarno zover ik weet iets minder last van.
Dus ik gok Jarno.

Maar gun het Simon ook wel hoor:)

maak dan de gaten groter want ze rolden er zo weer uit ... nee jarno daar was niet goed over nagedacht :coffeepc:
maar jarno zie je nog enige concurentie voor jezelf erbij zitten dan ?
of wordt et dit jaar weer jarno NUMERO UNO :D
ik denk zelf dat et tussen jou en simon gaat :) we shall see ;)

Het is altijd wat. Ik had er geen moeite mee en Fouad ook niet volgens mij. Als je de steen gewoon naar het gat begeleid is er niks aan de hand en blijft ie liggen. Volgens mij is het ook wel 10x van te voren gezegd.

Het is altijd wat. Ik had er geen moeite mee en Fouad ook niet volgens mij. Als je de steen gewoon naar het gat begeleid is er niks aan de hand en blijft ie liggen. Volgens mij is het ook wel 10x van te voren gezegd.

Mag idd geen excuus zijn want iedereen werkt met hetzelfde materiaal en hebben dus dezelde problemen (of juist niet).

ja maar et is gwoon onzin .... tom had opgegeven met de 4 steen in et gat gelegd maar rolde er weer uit ..... en die kerel die er achter stond had best de steen ff tegen kunnen houden .... toen hij de 5e steen op de knieen had kwam hij er pas achter dat 4 steen achter et gat lag en moest hij die eerst weer goed leggen .... maar hij had de steen al op zn knieen en dat heeft em gewoon zo veel energie gekost ... en dat soort grapjes moet eigenlijk niet ....want et was dit keer super mooi geregeld .... publiek goed gescheiden van de deelnemers.... een paar tenten zodat je droog bleef en dat was allemaal perfect dus hier mijn complimenten voor ;) maar ja jammer van die stenen :(

Gaatje Of Geen Gaatje Bah Bah......

ja maar et is gwoon onzin .... tom had opgegeven met de 4 steen in et gat gelegd maar rolde er weer uit ..... en die kerel die er achter stond had best de steen ff tegen kunnen houden .... toen hij de 5e steen op de knieen had kwam hij er pas achter dat 4 steen achter et gat lag en moest hij die eerst weer goed leggen .... maar hij had de steen al op zn knieen en dat heeft em gewoon zo veel energie gekost ... en dat soort grapjes moet eigenlijk niet ....want et was dit keer super mooi geregeld .... publiek goed gescheiden van de deelnemers.... een paar tenten zodat je droog bleef en dat was allemaal perfect dus hier mijn complimenten voor ;) maar ja jammer van die stenen :(
iedereen krijgt voor de wedstrijd bij de briefing te horen hoe en wat!!!
ook of er met streps en met hars mag gewerkt worden.
die gaten zijn er niet voor niets gemaakt,en als er bij de briefing gezegd wordt de kogels moeten in het gat gelegd worden dan moet dat zo.
de verantwoording dat die kogel uit het gat rolt is de totale verantwoording van de atleet die bezig is en niet voor de mensen die erachter staan.
daarvoor is een briefing voor de wedstrijd.
en ik kan je garanderen bij een voorronde van de sterkste man van nederland
wordt dat er uitdrukkelijk erbij vertelt valt zo'n kogel eraf of hij valt je op de fl**ker dan is dat ook je eigen schuld en zal je er weer op moeten leggen.
en daar is geen weerwoord tegen want het is duidelijk bij de briefing vermeldt geworden dat die in die gaatjes moeten,waarvoor is dan een briefing!!!!!!!!!!
en iedereen moest hem toch in het gaatje leggen????????
als we tijdens de wedstrijd maar allemaal doen en laten wat we willen ja dan is de boel echt los,maar ik zie jij bent een aankomend sterkste man???
dus straks als je zelf wedstrijdjes zal gaan draaien zal je daar zelf wel achter komen.
is leuk als ze met voetballen in een keer de bal in de handen zouden pakken en de bal in goal gooien.
want waar hebben wij dan in godsnaam scheidsrechters voor.
DIKKE PUNT.

hahaha okay je hebt ook wel gelijk maar et nadeel was een beetje... voornamelijk met de 4e kogel .... als je die er in legde rolde die er heel gemakkelijk weer uit ... die kan bijvoorbeeld komen door een lichte onbalans in de kogel en hierdoor rolde die uit et gat ook als had je em er goed in gelegd ..... er waren wel meerdere atleten die hier wat last van hadden
ze hadden de gaten gwoon wat groter moeten maken dan was er niks aan de hadn geweest :)

Ik stond er met mijn neus/camera bovenop! Berend heeft duidelijk aangegeven dat de stenen in het gat moesten. Alleen bij de 1e deelnemer is het niet duidelijk overgekomen. Bij de andere 2 deelnemers waar het fout ging is duidelijk (en op tijd) geroepen dat ze het moesten herstellen. Maar ik kan me voorstellen in de strijd.......

Ok ik heb m

........respect................

Ik sprak gisteren Richard van der Linde in ons mooie Hoofddorp.
Hij wist me te melden dat er een grote kans was dat ie alsnog mee mag doen vanwege het uitvallen van (minimaal) al een tweetal gasten:

- Simon Sulaiman schijnt een hamstring blessure te hebbenm opgelopen
- Hans Lolkema heeft zich terug getrokken (zoals ie dat eerder al deed bij het NK Highland Games (zelf als huidig kampioen)

Wellicht dat Jarno e.e.a. kan bevestigen ?

ik had ook iets opgevangen dat bas roessen gezondheidsproblemen heeft?

• Topic Starter Topic Starter
Hans Lolkema heeft afgezegd, dat klopt. Maar volgens mij is hij niet geblesseerd.
Zijn vervanger is Evert Kreuze.

Simon Sulaiman heb ik net gesproken en hij was niet geblesseerd.
Sterker nog hij was super fit.
Geroddel dus....

Over Bas Roessen heb ik niets gehoord, kan ik dus ook niet wat over vermelden.

Laatst bewerkt:
Zonde man als je geblesseerd raakt in de aanloop naar zo'n wedstrijd!

Ik wil in ieder geval een ieder alvast heel veel succes wensen!

Zijn ego heeft een flinke deuk opgelopen......hele vervelende blessure.

wordt wel wat afgeroddeld he in jullie sport, net een bende viswijven ;)

YEAHH!!! Evert doet mee!!!!:D:D:D

Terug
Naar boven