XXL Nutrition

Aankondiging De sterkste man van West-Vlaanderen 2013 (ranking 2014)

beetje kort om nog te beginnen trainen zeker? :p

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon meedoen simon

Veel succes allemaal. Ik zal eens aan jullie denken terwijl ik in een meertje lig te dobberen :D

Have fun woopyy

De eerste editie zit erop het was fun juist jammer van het weer ik weet nu waar er zeker nog moet aangewerkt worden kwa organisatie dan op naar volgend jaar voor een 2de en betere editie van SMV W-VL

UITSLAG

Raf bensch
Karel vanhulsel
Ignace maenhout
Filip loos
Bjorn dejans
Nick pieters
mario vandenbroeck
Bart goldstein
Kurt devos
Atilla

Laatst bewerkt:
Proficiat raf

De eerste editie zit erop het was fun juist jammer van het weer ik weet nu waar er zeker nog moet aangewerkt worden kwa organisatie dan op naar volgend jaar voor een 2de en betere editie van SMV W-VL

UITSLAG

Raf bench
Karel vanhulsel
Ignace maenhout
Filip loos
Bjorn dejans
Nick pieters
Bart goldstein
Kurt devos
Atilla

Ik denk dat je Mario van den Broeck vergeten bent...
Mijn naam is Bensch trouwens ;)

@ Aron: Thx!

Wedstrijd was goed, weer was goed genoeg. Ik kan begrijpen dat de organisator/sponsor zoveel mogelijk geld wil zien terugvloeien maar anderhalf uur wachten op de prijsuitreiking vond ik er een beetje over. (de mannen die 's morgens de Sterkste man van Bredene gedaan hadden moesten zelfs een halve dag wachten).

idd bart kvond het er ook over srry hiervoor ik schaamde me dood als ze dit gezegt hadden tegen me en dan nog eens die stomme plop dinges WTF was dat ik was om inde grond te zakken maar ja iedereen heeft het eens gezien hopelijk heeft iedereen zich geamuseert .
op naar volgend jaar zou ik zeggen en mannen ik heb onder tussen al een beter en veel grote locatie gevonden en deze maal zal het niet om het geld gaan maar wel om de sport ik laat jullie nog iets weten wanneer we op focus en sport 10 getoond worden

Terug
Naar boven