AndroidHealthClinic

Defqon 1 2007

Tenzij jij er echt heel erg jong uitziet, kom je waarschijnlijk wel binnen.. Geen gekke dingen doen, je normaal gedragen, maar vooral niet met een groep van 20 man komen die allemaal te jong zijn

minimumleeftijd is gewoon 18 en daar moeten ze aan houden, is mijn mening.

ik zit heus niet te wachten op gassies en wijfies van 16 jaar.

Dit jaar ben ik wederom van de partij. Kom er speciaal een weekendje voor terug uit het buitenland :D

Alhoewel een meisje van 16 wel lekker kan zijn hoor!

Hahahahha :roflol:, is het met die uitspraak eensch!

Ik snap dat je dr nii op zit te w8en dat er allemaal 16 jarigen zijn ma ik word 5 dage na defqon 18, en k heb egt geen zin om nog een jaar te w8en op dit feest. Dus ik ga mooi kaartje kope

Ik snap dat je dr nii op zit te w8en dat er allemaal 16 jarigen zijn ma ik word 5 dage na defqon 18, en k heb egt geen zin om nog een jaar te w8en op dit feest. Dus ik ga mooi kaartje kope

ja paar daagjes moet kunnen, maar het is zwaar irritant als er een hoop van die kinderen rondlopen rond de 16.

dat ik (en vele andere) niet zitten te wachten op gastjes van 16 begrijpen de meeste wel als ze wat ouder zijn en al een tijdje meedraait in de party-scene. helaas snappen die 16 jarige dat niet.

Gozer ik denk al sinds 18 juni aan Defqon 2007. Damn heb er nu al weer zin in :D

Yep, dit jaar met me mannetje heen :D

ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd wat het is.

ik ging al 2 jaar naar indian summer bij ons een feest ok op die dag..... maar dit jaar dus defcon haha...

Terug
Naar boven