Fitness Seller

Defqon 1 2009!

heb mijn kaartje voor dit jaar al (met code dus wel geldig;)) wordt mijn 3de jaar altijd super DIK feest vooral het einde!!

De kaarten zijn goedgekeurd door q-dance. Ik heb er dus nu al 4 op zak :D

Suc6 zaterdg met klikken mensen!

edit

Laatst bewerkt:
Jazeker, dit jaar met een erg grote groep. Heb er zin in, eerst naar InQontrol zaterdag..

• Topic Starter Topic Starter
In control idd een heerlijk feestje! ikben er zekers weer bij. beste afstanden lopen trouwens in de rai.. maarja, who cares:D

Heb ook 4 kaarten besteld afgelopen zondag (Y)

Tja, aan de overkant van het strand van Muiderberg. Even m'n achtertuin uitlopen en het is alweer tijd om de sealtjes in de onderbroek te duwen.

Ik kan dit feest gewoon daarom niet overslaan.

Waarom Defqon zo'n hype is? Strand is gewoon een ideale locatie, datum is goed ivm het weer (meestal)..

Ben ook (weer) van de partij dit jaar

Ticketonline ligt nu al plat verkoop begint pas 1 uur...

Uitverkocht en ik zit ernaast. Naja, we zien wel. :D

**** it 2 weken later is Awakenings, waarom moeilijk doen voor zo'n feest vol hardstyle tjappies.

Als dit me in m'n wildere verleden was overkomen zou ik hier zeker ziek van zijn geweest.

Nu baal ik niet maar omdat het mid-zomer is, strand en naast de deur had ik het wel leuk gevonden om erbij te zijn.

Qua muziek en vrouwen laat Awakenings Defqon achter zich.

fl**ker maar een eind op met Defqon, ieder jaar weer dat gezeik met die kaarten, vandaag een uur bij de free record shop staan wachten voor niks.
Ik ga wel naar ground zero daar kan je tenminste wel normaal kaarten voor kopen.

fl**ker maar een eind op met Defqon, ieder jaar weer dat gezeik met die kaarten, vandaag een uur bij de free record shop staan wachten voor niks.
Ik ga wel naar ground zero daar kan je tenminste wel normaal kaarten voor kopen.

Was het weer zolaat?! Waardeloos... maar was het uitverkocht of lag alles er weer uit bij FRS?

Alles lag eruit bij freerecordshop...

• Topic Starter Topic Starter
k*tzooi, **** maar op met die defqon.. echt álles geprobeerd!

free festival, awakenings, dominator, mysteryland en q-base moeten het maar goed maken:D

Ik heb samen met vrienden 16 kaarten kunnen krijgen. Geluk gehad dit jaar, vorig jaar zijn we via marktplaats voor 85 euro per kaart gegaan. Nu hebben we nog iets van 3 of 4 kaarten over.

Terug
Naar boven