MuscleMeat

Defqon 1 2009! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb samen met vrienden 16 kaarten kunnen krijgen. Geluk gehad dit jaar, vorig jaar zijn we via marktplaats voor 85 euro per kaart gegaan. Nu hebben we nog iets van 3 of 4 kaarten over.

Verkoop je die?
 
Het is nog lang niet uitverkocht.. om de zoveel tijd komen er kaartjes terug van betalingen die niet gelukt zijn.. meestal is het pas om 20.00uur ofzo echt uitverkocht..

IK heb net 4 kaarjtes besteld :cool:
 
ik heb 4 kaarten:D
ik had ze trouwens al met die voorverkoop haha;)
 
nog iemand kaartjes te koop?
 
yeeeeee!! :D

kreeg gister te horen dat ik een kaartje heb :D woep woep woep!
ik beschouw mijzelf als gelukkig man!
 
helemaal uitverkocht :(, hoeveel kost zo'n kaartje nu nog eigenlijk ? k'heb ook gehoord dat er 1000 neppe zijn aangemaakt

btw kheb nog een vraagje , waarom staan al die mannen zonder T-shirt , hebben ze het zo warm ? k'heb het wel over een andere event ( indoor) master of hardcore . vet liedje btw vanaf 3:36
http://www.youtube.com/watch?v=ahgB8LuXW48
 
Laatst bewerkt:
helemaal uitverkocht :(, hoeveel kost zo'n kaartje nu nog eigenlijk ? k'heb ook gehoord dat er 1000 neppe zijn aangemaakt

btw kheb nog een vraagje , waarom staan al die mannen zonder T-shirt , hebben ze het zo warm ? k'heb het wel over een andere event ( indoor) master of hardcore
http://www.youtube.com/watch?v=ahgB8LuXW48

Denk niet dat iemand die 1000 kaarten namaakt dat aan de grote klok gaat hangen.

Weet je hoe warm het daar is (was er toevallig ook)? En daarnaast is de skinny gabberlook gewoon helemaal de bomb in die scene ;)
 
Denk niet dat iemand die 1000 kaarten namaakt dat aan de grote klok gaat hangen.

Weet je hoe warm het daar is (was er toevallig ook)? En daarnaast is de skinny gabberlook gewoon helemaal de bomb in die scene ;)

K'heb zo'n kerel van holland op msn en die zei dat ik moest opletten met het kopen van defqon kaarten , zijn veel neppe zei hij .
K'heb daar wel 1 kerel in zijn bloot lijf gezien op dat filmpje met toch wel een puik fysiek , toevallig jij niet zeker ? ;)
 
K'heb zo'n kerel van holland op msn en die zei dat ik moest opletten met het kopen van defqon kaarten , zijn veel neppe zei hij .
K'heb daar wel 1 kerel in zijn bloot lijf gezien op dat filmpje met toch wel een puik fysiek , toevallig jij niet zeker ? ;)

Ja opletten moet je altijd met zulke feesten. En verder niet op fysieken gelet maar over het algemeen is het erg skinny en kaal
 
Ja opletten moet je altijd met zulke feesten. En verder niet op fysieken gelet maar over het algemeen is het erg skinny en kaal

Denk je dat er nog een kans bestaat dat ik aan defqon kaarten graak voor de normale prijs ? (zal wel niet zeker) Ik ga heus geen 300 euro betalen voor een kaart zoals ik sommige al zien doen heb op partyflock :roflol:
 
Ze vragen elk jaar belachelijke prijzen voor kaarten! En wat nog belachelijker is dat er mensen zijn die het ervoor geven. Als ik jou was zou ik een ander feestje uitzoeken
 
Ze vragen elk jaar belachelijke prijzen voor kaarten! En wat nog belachelijker is dat er mensen zijn die het ervoor geven. Als ik jou was zou ik een ander feestje uitzoeken

Summerfestival staat nog op agenda , ziet er ook echt goed uit :)
Kvind het echt wel spijtig van defqon ... k'denk dat'k al alle filmpjes van defqon gezien heb op youtube haha
 
Summerfestival staat nog op agenda , ziet er ook echt goed uit :)
Kvind het echt wel spijtig van defqon ... k'denk dat'k al alle filmpjes van defqon gezien heb op youtube haha

Defqon is gewoon een hype.

Ben er 1 jaar geweest en kan niet zeggen dat het nou helemaal de bom is. Vorig jaar kon ik nog gratis er heen, ik kan niet begrijpen waarom je 300eu zou betalen voor zo'n feest.
 
helemaal uitverkocht :(, hoeveel kost zo'n kaartje nu nog eigenlijk ? k'heb ook gehoord dat er 1000 neppe zijn aangemaakt

btw kheb nog een vraagje , waarom staan al die mannen zonder T-shirt , hebben ze het zo warm ? k'heb het wel over een andere event ( indoor) master of hardcore
http://www.youtube.com/watch?v=ahgB8LuXW48

waarom?


keihard hakken + drugs = zweten als een mongool
shirt uit = geaccepteerd en gewoon heerlijk

duidelijk?
 
waarom?


keihard hakken + drugs = zweten als een mongool
shirt uit = geaccepteerd en gewoon heerlijk

duidelijk?

duidelijk:) , hopelijk hebbe ze daar genoeg water want het lijkt me wel gevaarlijk voor uitdroging
 
duidelijk:) , hopelijk hebbe ze daar genoeg water want het lijkt me wel gevaarlijk voor uitdroging

gewoon zelf 2 2liter flessen meenemen. en een bakje met je rijst en kip. en je shakebaker natuurlijk met whey.
 
Dit wordt mn eerste keer dat ik naar Defqon ga :D
 
Back
Naar boven