Fitness Seller

Review Delicious Pancakes - Oats & Protein - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Pancakes is een zorgvuldig samengestelde mix voor het maken van heerlijke voedzame pannenkoeken!

Delicious Pancakes bevat complexe koolhydraten uit havermout en hoogwaardige eiwitten uit eieren. Deze samenstelling is dus ideaal om snel een hoogwaardige en lekkere maaltijd te bereiden.

Delicious Pancakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger of als voedzaam tussendoortje. Delicious Pancakes hebben een lichte vanille smaak en zijn zowel warm als koud overheerlijk!

Eigenschappen Delicious Pancakes
    •Complexe koolhydraten uit havermout
    •Hoogwaardige eiwitten uit eieren
    •Bevat geen toegevoegde suikers
    •Snel klaar! Shaken – bakken – eet smakelijk!
    •Heerlijke lichte vanille smaak
    •Zowel warm als koud overheerlijk

Delicious Pancakes is zeer eenvoudig in gebruik. Even schudden in een shakebeker met melk of water en afbakken in een koekenpan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zoals op de site staat aangegeven
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis samples en goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! Pannenkoeken zijn makkelijk te maken, smaken heerlijk en de samenstelling is top!
xxl-nutrition-groot-1088.jpg

Mijn review:

Vanmiddag weer 4 pannenkoeken gebakken :D

Zit nu de laatste koud op te eten en zelfs dan zijn ze heerlijk! Zo lekker dat ze een review verdienen!

Bakken gaat erg goed. Precies zoals op de site staat beschreven. Even shaken en bakken. De smaak is echt prima. Je hoeft er niets op te doen. De vanille smaak is echt goed!

De samenstelling is ook erg goed. Beetje vergelijkbaar met complex carb gainer. Zowel complexe koolhydraten, eiwitten als vetten. Er zitten geen suikers in. Een echte goede maaltijdvervanger dus.

Ik vind het echt een topproduct. Smaak, samenstelling, prijs, alles is goed!

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup, ideaal voor tussendoor of als maaltijdvervanger. M'n pot is alweer leeg, binnenkort maar weer eens aanschaffen!!! :meal:

Deze ook maar besteld en vandaag binnen gekregen. En eh... is al 200 gr doorheen :D

Ideaal voor mij, heb vaak weinig tijd om 'n degelijke maaltijd te bereiden (en op te eten), en iets vloeibaars zoals de CCG heb ik ook niet altijd evenveel zin in. Stop dit in m'n shakebeker, beetje water erbij, schudden, in de pan, en heb na 'n paar min 'n lekkere pannenkoek met goede voedingswaarde. Eet het ook zo weg, heerlijk spul dit, life saver voor m'n gains zo :)

Deze ook maar besteld en vandaag binnen gekregen. En eh... is al 200 gr doorheen :D

Ideaal voor mij, heb vaak weinig tijd om 'n degelijke maaltijd te bereiden (en op te eten), en iets vloeibaars zoals de CCG heb ik ook niet altijd evenveel zin in. Stop dit in m'n shakebeker, beetje water erbij, schudden, in de pan, en heb na 'n paar min 'n lekkere pannenkoek met goede voedingswaarde. Eet het ook zo weg, heerlijk spul dit, life saver voor m'n gains zo :)

Daar is het precies voor gemaakt ook! om het gemak te dienen :thumbs:

Ik ben officieel verslaafd aan delicious pancakes. Ik kan gewoon niet meer zonder. :D

Hetzelfde geldt trouwens voor delicious breakfast en whey delicious! :D

Komen er binnenkort nog meer delicious producten?? Zou geweldig zijn!

Ik ben officieel verslaafd aan delicious pancakes. Ik kan gewoon niet meer zonder. :D

Hetzelfde geldt trouwens voor delicious breakfast en whey delicious! :D

Komen er binnenkort nog meer delicious producten?? Zou geweldig zijn!

Er komen inderdaad nog meer producten in deze lijn, we zijn met nog 2 producten bezig.

Is het mogelijk eens een sample opgestuurd te krijgen van de pannekoeken? Ik maak deze altijd zelf met de gemalen havermout. Wil het gemak en de smaak wel eens ervaren!

Is het mogelijk eens een sample opgestuurd te krijgen van de pannekoeken? Ik maak deze altijd zelf met de gemalen havermout. Wil het gemak en de smaak wel eens ervaren!

We hebben geen samples van die pancake, wel verpakking van 100gram. Ik zal eens kijken of we mss die kunnen laten meelopen in de sampleactie over enige tijd. Maar die is eigenlijk alleen voor de whey bedoelt.

Nadeel van deze pannenkoeken is dat de hele familie ze eet. Die potten gaan wel erg snel leeg de laatste tijd :D

ja...mijn vriendin lust ze ook best. ik vind dat mijn pot al enige tijd meegaat, en ik bak er om de 2 dagen (blijven goed vers in de frigo) heb er laatst nog verse ei-eiwitten (5)onder gemengd :-)

ja...mijn vriendin lust ze ook best. ik vind dat mijn pot al enige tijd meegaat, en ik bak er om de 2 dagen (blijven goed vers in de frigo) heb er laatst nog verse ei-eiwitten (5)onder gemengd :-)

Ik heb gisteren weer een vernieuwde versie geprobeerd en een andere smaak, die komen denk over een aantal weken :meal:

Vertrek vandaag voor paar dagen op weekend, heb 2 samples mee! Zo kan ik daar wat pannekoeken bakken ha:D

Haha ik denk inderdaad ook dat ik wat van die sample zakjes mee neem als ik op vakantie ga. :D

Op hoeveel eiwitten kom je uit per pannekoek? Ik wil overdag nog wat eiwitten toevoegen aan het schema en wil iets hebben dat makkelijk mee te nemen is en ook koud goed te eten is.

Terug
Naar boven