XXL Nutrition

Delicious Pancakes - Oats & Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Pancakes is een zorgvuldig samengestelde mix voor het maken van heerlijke voedzame pannenkoeken!

Delicious Pancakes bevat complexe koolhydraten uit havermout en hoogwaardige eiwitten uit eieren. Deze samenstelling is dus ideaal om snel een hoogwaardige en lekkere maaltijd te bereiden.

Delicious Pancakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger of als voedzaam tussendoortje. Delicious Pancakes hebben een lichte vanille smaak en zijn zowel warm als koud overheerlijk!

Eigenschappen Delicious Pancakes
    •Complexe koolhydraten uit havermout
    •Hoogwaardige eiwitten uit eieren
    •Bevat geen toegevoegde suikers
    •Snel klaar! Shaken – bakken – eet smakelijk!
    •Heerlijke lichte vanille smaak
    •Zowel warm als koud overheerlijk

Delicious Pancakes is zeer eenvoudig in gebruik. Even schudden in een shakebeker met melk of water en afbakken in een koekenpan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zoals op de site staat aangegeven
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis samples en goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! Pannenkoeken zijn makkelijk te maken, smaken heerlijk en de samenstelling is top!
xxl-nutrition-groot-1088.jpg

Mijn review:

Vanmiddag weer 4 pannenkoeken gebakken :D

Zit nu de laatste koud op te eten en zelfs dan zijn ze heerlijk! Zo lekker dat ze een review verdienen!

Bakken gaat erg goed. Precies zoals op de site staat beschreven. Even shaken en bakken. De smaak is echt prima. Je hoeft er niets op te doen. De vanille smaak is echt goed!

De samenstelling is ook erg goed. Beetje vergelijkbaar met complex carb gainer. Zowel complexe koolhydraten, eiwitten als vetten. Er zitten geen suikers in. Een echte goede maaltijdvervanger dus.

Ik vind het echt een topproduct. Smaak, samenstelling, prijs, alles is goed!

Laatst bewerkt door een moderator:

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Komen er ook samples van de soep? Wil die weleens proberen.

Vwb de pancakes. Banaan hoeft van mij niet zo. Ik vind de vanille smaak zeer goed te doen.

Voor mij hoeft die banaan ook niet zo maar ik snap best dat er mensen zijn die hier achter vragen, die vanille vind ik precies goed, overheerst niet en geeft toch een lekkere toevoeging aan de smaak

Komende week komen de stuksverpakkingen van de soep. En de smaak banaan van de pancakes is heel licht net als bij de vanille.

tomtestosteron

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2012
Lengte
1m85
Massa
96kg
ben ook wel benieuwd naar jullie soep...als ze even is als de pancakes kan het niet stuk!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
ben ook wel benieuwd naar jullie soep...als ze even is als de pancakes kan het niet stuk!

De soep wordt goed ontvangen, het is natuurlijk wel een eiwitsoep dus de smaak is toch iets anders dan een normale soep. Maar we krijgen er goed berichten over terug.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Komende week komen de stuksverpakkingen van de soep. En de smaak banaan van de pancakes is heel licht net als bij de vanille.

Nice, dan kan ik de tomatensoep ook eens proeven, de kippensoep is alleszins dik inorde ! Nu word ik toch wel benieuwd naar die bananen pancakes !!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Nice, dan kan ik de tomatensoep ook eens proeven, de kippensoep is alleszins dik inorde ! Nu word ik toch wel benieuwd naar die bananen pancakes !!

De bananen pancakesssss :woot:

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
So much win in 1 zin !!

Is die Unleash dan de laatste batch met de oude formule ?

Waarschijnlijk wel, de komende week krijg ik ook weer samples van de nieuwe versie. Daar zijn wel al even mee bezig.

DMAA wordt waarschijnlijk toch verboden begin volgend jaar.

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 dec 2008
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
ben benieuwd naar de banaan versie!

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Waarschijnlijk wel, de komende week krijg ik ook weer samples van de nieuwe versie. Daar zijn wel al even mee bezig.

DMAA wordt waarschijnlijk toch verboden begin volgend jaar.

Dat word inslaan dan voor de liefhebbers !!

Shivo

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 sep 2003
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Zijn er al lui die de banaansmaak hebben geproefd? Ben zelf erg fan van de variant die we al hadden en kan me nog weinig voorstellen bij pancakes met banaan smaak.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Komen er binnenkort ook zakjes van 100 gr van de smaak banaan?

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Zijn er al lui die de banaansmaak hebben geproefd? Ben zelf erg fan van de variant die we al hadden en kan me nog weinig voorstellen bij pancakes met banaan smaak.

Nog niet maar ik heb wel al bananen bij mn pannekoeken gegeten en dat was niet slecht :D

Naar boven