MuscleMeat

Delt injects

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
207
Even een snel vraagje,

Ik heb nog nooit in mijn schouders geïnjecteerd maar ben wel van plan dat nu te doen... Mijn vraag is nu, met welke naald doe ik dat best? Ik dacht zelf aan een 0.5x16mm? Sta op <10% BF, en ga maar een ML per keer erin zetten.

Op of aanmerkingen of schouderinjecties inzake pijnlijke spuitplekken etc. zijn steeds welkom.

Groeten, SF.

lengte kan je makkelijk 25mm

0.5 is te small, krijg je de olie niet door. ik zou tussen 0.6 en 0.8 nemen.

Zet zelf ook veel in Delts. prima plek en niet vergeten te aspireren wel wat meer kans op raken vaatje dan in bijv glute.

0,5 gaat wel als je waterbasis hebt

Krijg altijd last van m'n delts .. dus benen & ass

• Topic Starter Topic Starter
een 0,6x25mm dan? En die naald knal je er volledig in?

Yep ..
Ik doe het altijd als volgt
* Hef m'n arm naar boven, dan voel je een plooi in je schouder(gewricht)
1-2 cm daaronder, aan de buitenkant (naar de rug toe) gewoon dartsen
Doet zelfs niets pijn

lengte kan je makkelijk 25mm

0.5 is te small, krijg je de olie niet door. ik zou tussen 0.6 en 0.8 nemen.

Zet zelf ook veel in Delts. prima plek en niet vergeten te aspireren wel wat meer kans op raken vaatje dan in bijv glute.
nummer 66 bami pangang spuit je makkelijk door 'n 0.5...
Dus ligt aan de olie!

0,6x25mm werkt voor mij het prettigst. Ligt er natuurlijk ook wel aan hoeveel vlees je op de schouders hebt he

gast 25mm is helemaal niet nodig voor de schouder man....die zijn goed voor in de quats!! Een 0.5 bij 16mm volstaat, ook als je op oliebasis heb.
Ik zet hem al jaren standaard in de schouders...voorkant, zijkant en achterkant.

greetzz

kan je test e , met een 0,5x16 in je schouder zetten ?

0.6 x25 (de blauwtjes)
je hebt er die dat doen met 0.6 x40 maar ik denk dat je dan erges tegen een bot zit :p

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

gast 25mm is helemaal niet nodig voor de schouder man....die zijn goed voor in de quats!! Een 0.5 bij 16mm volstaat, ook als je op oliebasis heb.
Ik zet hem al jaren standaard in de schouders...voorkant, zijkant en achterkant.

greetzz
achterkant ?????
nooit last gehad ?

Wat gebeurd er als men zijn bot raakt :mad:tijdens injecteren in schouder?
Gaat dit ontsteken? Moet je dan ongerust zijn?
Iemand heeft vast wel ervaring hiermee

Wat gebeurd er als men zijn bot raakt :mad:tijdens injecteren in schouder?
Gaat dit ontsteken? Moet je dan ongerust zijn?
Iemand heeft vast wel ervaring hiermee

Dat gaat in elk geval niet zomaar zonder dat je het merkt. Dat doet heeeeeel veel zeer bot raken! (geen ervaring)

Ik zet me 0,6x25mm. Gaat perfect.

Persoonlijk vind ik die 0,6 wel fijn, de olie gaat er toch lekker soepel en redelijk snel in. Vind lastig om een stille hand te houden als in me schouder injecteerd. Wil de naald er nooit te lang in houden

Voorheen ook nooit een adertje geraak, alleen vandaag. Kreeg effe een trenhoestje

Terug
Naar boven