M@riposa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Beste DBB’s (uit den haag)
Vanwege mijn werk ga ik volgende verhuizen naar Den Haag, momenteel woon ik in den helder bij Bouwens62 maar die ben ik helemaal zat
Wordt dus een hele overgang kan nog wel paar tips gebruiken.
Wil als ik beetje goed ingeslingerd ben op mijn nieuwe werkplek zeker weer naar de gym. Dit is er afgelopen tijd flink bij ingeschoten.
Nu heb ik al gelezen over Kneet’s, dus daar ga ik zoiezo maar is een kijkje nemen. Maar andere suggesties zijn ook welkom.
Verder zoek ik ook nog een beetje relaxte huisarts, en een keer kroegentocht offcourse
De beste eet tentjes etc. etc.
Alle suggesties zijn welkom!
grt Leon
Vanwege mijn werk ga ik volgende verhuizen naar Den Haag, momenteel woon ik in den helder bij Bouwens62 maar die ben ik helemaal zat
Wordt dus een hele overgang kan nog wel paar tips gebruiken. Wil als ik beetje goed ingeslingerd ben op mijn nieuwe werkplek zeker weer naar de gym. Dit is er afgelopen tijd flink bij ingeschoten.
Nu heb ik al gelezen over Kneet’s, dus daar ga ik zoiezo maar is een kijkje nemen. Maar andere suggesties zijn ook welkom.
Verder zoek ik ook nog een beetje relaxte huisarts, en een keer kroegentocht offcourse
De beste eet tentjes etc. etc. Alle suggesties zijn welkom!
grt Leon

Niemand wilt daarheen!