AndroidHealthClinic

Den Haag

M@riposa

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Beste DBB’s (uit den haag)
Vanwege mijn werk ga ik volgende verhuizen naar Den Haag, momenteel woon ik in den helder bij Bouwens62 maar die ben ik helemaal zat ;) Wordt dus een hele overgang kan nog wel paar tips gebruiken.
Wil als ik beetje goed ingeslingerd ben op mijn nieuwe werkplek zeker weer naar de gym. Dit is er afgelopen tijd flink bij ingeschoten.
Nu heb ik al gelezen over Kneet’s, dus daar ga ik zoiezo maar is een kijkje nemen. Maar andere suggesties zijn ook welkom.
Verder zoek ik ook nog een beetje relaxte huisarts, en een keer kroegentocht offcourse :D De beste eet tentjes etc. etc.
Alle suggesties zijn welkom!

grt Leon

ben er niet bekend,maar suc6 met je verhuizing man.

Dan moet je uiteraard EricR bezoeken. :D

en een zekere spiertje? :P

zit een redelijk nieuwe vlak bij het centraal station naast een poolcentrum..flex gym ofzo...zou je ook eens een kijke kunnen nemen, andres kneet ;)

Den Haag is echt iets voor kneuzen. Daarom heb jij daar een functie gekregen :) Niemand wilt daarheen!

succes met je verhuizing etc maat!

Willem Jonkman zit daar ook.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er alleen maar lui die er hebben gezeten? Niemand die er nu woon ofzo ???

Zijn er alleen maar lui die er hebben gezeten? Niemand die er nu woon ofzo ???

Ja hoor ik woon al mijn hele leven in Den Haag :D

Beste sportschool van Den Haag is Kneet's Gym, ook de gym van Jonkman schijnt goed te zijn maar ik heb er nog nooit getraind.

Wat betreft uitgaan, eten en dergelijke is er in het centrum of in scheveningen genoeg te vinden denk ik.

Succes met verhuizen.

Terug
Naar boven