MuscleMeat

Den Haag

ik woon in den haag maar zit zelf bij een klein maar fijn sportschooltje :)

Voor de rest is den haag k*t met uitgaan. De kroegen zijn wel relaxt maar echt veel zijn er niet. En drie kwart van den haag is geen nederlander. Als je daar problemen mee hebt ;)

Strand is wel relaxed inderdaad! Centrum zelf heeft ook wel wat, was een beetje dood toen ik er voor het laatst was, maar het blijft gezellig.

• Topic Starter Topic Starter
Strand blijft indd relaxed maar dat had ik in den helder ook :D

wie wil er nu in den haag wonen:dunno:

Weet je al waar je gaat wonen? Zou ook weer niet naar Kneet gaan als je aan de andere kant gaat wonen.

Is dit een beetje een ok gym?

[Link niet meer beschikbaar]

Kneets ziet er goed uit, grote gasten wordt hard getrained ook, maar ben zelf fan van sportschool 2005 (Willem jonkman). Sportschool is niet de mooiste maar alles wat je nodig hebt om groot te worden is daar (en alle grote lopen daar rond). + Willem weet het antwoord op al je BB vragen.

Dude ik woon in het bezuidenhout...slagman is een fitness, je hebt in mariahoeve(wijk) (5min rijden van slagman ) aphrodite en fitness centre tarwekamp zitten. Beide goede gyms, heb bij beide getraind. Ik heb er zelf me home gym zitten, maar kom af en toen og bij aphrodite.

Dude ik woon in het bezuidenhout...slagman is een fitness, je hebt in mariahoeve(wijk) (5min rijden van slagman ) aphrodite en fitness centre tarwekamp zitten. Beide goede gyms, heb bij beide getraind. Ik heb er zelf me home gym zitten, maar kom af en toen og bij aphrodite.

Heb het ondertussen gezien ja :D Die slagman is indd helemaal niks.... en die aphrodite lijkt me ook niks in die kelder, donker hol.
Ben ook bij tarwekamp geweest (heet nu [Link niet meer beschikbaar]) en heb me daar ingeschreven. Zag er goed uit en is echt om de hoek voor mij.

En heb die filmpjes op jou log ff bekeken, in je garage :D Beginnen er nog geen omaatjes te zeiken dat je op straat staat?

ze zijn wel wat geluidsoverlast gewend in bezuidenhout, vooral die ouwe lui :D

Heb het ondertussen gezien ja :D Die slagman is indd helemaal niks.... en die aphrodite lijkt me ook niks in die kelder, donker hol.
Ben ook bij tarwekamp geweest (heet nu [Link niet meer beschikbaar]) en heb me daar ingeschreven. Zag er goed uit en is echt om de hoek voor mij.

En heb die filmpjes op jou log ff bekeken, in je garage :D Beginnen er nog geen omaatjes te zeiken dat je op straat staat?

Nope geen gezeur gehad :P

mooi nieuwe eigenaren :P...heb me abo namelijk daar nooit stop gezet en zou theoretisch dus nog een schuld hebben van 3 a 4jr :P

Terug
Naar boven