Perquisite
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij kwam uit Rotterdam als ik het goed had ? Dat lijkt me nu ook totaal niks. Geef mij maar lekker een klein dorpje. (boeren alert)

Den Haag is echt iets voor kneuzen. Daarom heb jij daar een functie gekregenNiemand wilt daarheen!
Den Haag is een voorrecht om te mogen wonen vriend
Jij kwam uit Rotterdam als ik het goed had ? Dat lijkt me nu ook totaal niks. Geef mij maar lekker een klein dorpje. (boeren alert)

Weet je al waar je gaat wonen? Zou ook weer niet naar Kneet gaan als je aan de andere kant gaat wonen.
Dude ik woon in het bezuidenhout...slagman is een fitness, je hebt in mariahoeve(wijk) (5min rijden van slagman ) aphrodite en fitness centre tarwekamp zitten. Beide goede gyms, heb bij beide getraind. Ik heb er zelf me home gym zitten, maar kom af en toen og bij aphrodite.
Die slagman is indd helemaal niks.... en die aphrodite lijkt me ook niks in die kelder, donker hol.
Beginnen er nog geen omaatjes te zeiken dat je op straat staat?Heb het ondertussen gezien jaDie slagman is indd helemaal niks.... en die aphrodite lijkt me ook niks in die kelder, donker hol.
Ben ook bij tarwekamp geweest (heet nu [Link niet meer beschikbaar]) en heb me daar ingeschreven. Zag er goed uit en is echt om de hoek voor mij.
En heb die filmpjes op jou log ff bekeken, in je garageBeginnen er nog geen omaatjes te zeiken dat je op straat staat?

...heb me abo namelijk daar nooit stop gezet en zou theoretisch dus nog een schuld hebben van 3 a 4jr 
Is dit een beetje een ok gym?
[Link niet meer beschikbaar]