Fitness Seller

depressie

Ligt er denk beetje aan hoe je vooraf voordat je begint emotioneel in elkaar zit.

ligt aan jezelf.
als jij na je kuur om elk kleine beetje wat je verliest je druk gaat maken.
kun je goed depri worden.
want als je je geestelijk niet goed voelt,
presteer je lichamelijk ook minder.
en dan ga je juist terug vallen.
na de kuur gewoon lekker door blijven trainen en eten.

• Topic Starter Topic Starter
depri om het trainen ben ik niet.
ik ben zelf best een emotioneel persoon en ik voel me
soms unhappy terwijl ik niet weet why dus ik dacht misschien
komt het door de a.s

zou kunnen.
niet teveel bij nadenken.
als je steeds denkt dat je depri bent,
dan word t nog erger.

Depressief zijn is iets voor mietjes, tzit allemaal tussen de oren jongens

beetje domme opmerking.
als je iets ergs mee hebt gemaakt of prive problemen hebt ben je dus gelijk een mietje?
sorry maar aan de hand van die opmerking ben jij eerder een mietje.

als je iets ergs mee hebt gemaakt of prive problemen hebt is geen reden voor een depressie.

Iedereen maakt wel is iets ergs mee wat je door depressief te gaan lopen doen alleen maar erger maakt.

Zo denk ik erover.

depressie kan een gevolg zijn van nare belevenissen
dus mensen die depri zijn hoeven geen mietjes te zijn.

(je moet dan nog veel leren in het leven als je dit niet begrijpt.)

Depressie:
Volgens de definitie in het diagnostisch handboek hebt u een depressieve stoornis als sprake is van het volgende.

Tijdens een en dezelfde periode van veertien dagen treden minstens vijf kenmerkende symptomen op:

u bent neerslachtig, verdrietig, somber, huilerig;
u hebt alle belangstelling verloren voor, en plezier in dingen die u tot dusver graag deed;
u hebt veel minder of veel meer eetlust dan gewoon en u bent afgevallen of aangekomen;
u kunt moeilijk in slaap komen of u slaapt te veel;
u bent zo geagiteerd en rusteloos, of zoveel trager dan anders, dat het anderen is gaan opvallen;
u bent moe en u hebt nergens energie voor;
u voelt zich een nietswaardig vod of hebt uitzonderlijke schuldgevoelens over dingen die u al dan niet gedaan hebt;
u kunt zich moeilijk concentreren, helder denken of besluiten nemen;
u hebt het gevoel dat u dood beter af zal zijn of u denkt aan zelfdoding;
Deze symptomen zijn ernstig genoeg om uw dagelijks leven in de war te sturen, problemen te geven bij uw werk of uw relaties te verstoren;
De depressie heeft geen specifiek oorzaak zoals alcohol, drugs, medicijngebruik of een lichamelijke ziekte;
Uw depressie is niet slechts een normale reactie op het overlijden van iemand die u dierbaar was.

Je kan aanleg hebben om een depressie te krijgen dat zit in de genen. Sommige mensen maken iets mee wat wij bv helemaal niet erg vinden en kunnen daar ook depressief van raken.
Het is een eindeloze discussie iig.

Waar het op neerkomt dus, het heeft niks te maken met het kuren, je hebt er aanleg voor of niet.

(je moet dan nog veel leren in het leven als je dit niet begrijpt.)

Ik heb iig geleerd wat een depressie is.

Laatst bewerkt:
jehmarjeh zei:
Depressie:
Volgens de definitie in het diagnostisch handboek hebt u een depressieve stoornis als sprake is van het volgende.

Tijdens een en dezelfde periode van veertien dagen treden minstens vijf kenmerkende symptomen op:

u bent neerslachtig, verdrietig, somber, huilerig;
u hebt alle belangstelling verloren voor, en plezier in dingen die u tot dusver graag deed;
u hebt veel minder of veel meer eetlust dan gewoon en u bent afgevallen of aangekomen;
u kunt moeilijk in slaap komen of u slaapt te veel;
u bent zo geagiteerd en rusteloos, of zoveel trager dan anders, dat het anderen is gaan opvallen;
u bent moe en u hebt nergens energie voor;
u voelt zich een nietswaardig vod of hebt uitzonderlijke schuldgevoelens over dingen die u al dan niet gedaan hebt;
u kunt zich moeilijk concentreren, helder denken of besluiten nemen;
u hebt het gevoel dat u dood beter af zal zijn of u denkt aan zelfdoding;
Deze symptomen zijn ernstig genoeg om uw dagelijks leven in de war te sturen, problemen te geven bij uw werk of uw relaties te verstoren;
De depressie heeft geen specifiek oorzaak zoals alcohol, drugs, medicijngebruik of een lichamelijke ziekte;
Uw depressie is niet slechts een normale reactie op het overlijden van iemand die u dierbaar was.

Je kan aanleg hebben om een depressie te krijgen dat zit in de genen. Sommige mensen maken iets mee wat wij bv helemaal niet erg vinden en kunnen daar ook depressief van raken.
Het is een eindeloze discussie iig.

Waar het op neerkomt dus, het heeft niks te maken met het kuren, je hebt er aanleg voor of niet.

Ik heb iig geleerd wat een depressie is.

Goed van je dat je dit hebt geleerd. Maar dit neemt niet weg dat je in je vorige post een domme opmerking hebt geplaatst.

Wellicht bedoelde je het niet op de manier zoals je het er hebt neergezet, maar ga niet kinderachtig doen, je opmerking in je eerste post slaat gewoon nergens op.

goh dat stukje heb je ook niet vanjezelf.
dus als je aanleg voor depressies hebt ben je een mietje?
lul toch niet zo dom man!

Volgens mij ging het hier om depressief zijn tijdens of na een kuur.

Het stukje komt trouwens uit mijn scriptie.

En Suat idd mijn eerste opmerking komt verkeerd over. Afgezien het wel over depressies tijdens of na het kuren gaat.

En builder, gaat alles wel goed jonge?? Je kunt altijd bij me terrecht voor advies.

ja alles gaat lekker hoor.
alleen je opmerking sloeg nergens op.

jehmarjeh zei:
Volgens mij ging het hier om depressief zijn tijdens of na een kuur.

Het stukje komt trouwens uit mijn scriptie.

En Suat idd mijn eerste opmerking komt verkeerd over. Afgezien het wel over depressies tijdens of na het kuren gaat.

En builder, gaat alles wel goed jonge?? Je kunt altijd bij me terrecht voor advies.

Nou, het is duidelijk dat het niet was bedoeld zoals het er neer is gezet, dus laten we er niet verder op in gaan :)

de vraag is of je depressie kan krijgen door een kuur want ik heb gelezen dat dat een bijwerking kan zijn.

depressief zijn na een kuur is wel voor mietjes.
ok, je voelt je minder dan tijdens de kuur maar dat weet je van te voren.
minder zin in coïtus enz dat weet je allemaal van te voren en moet je incalculeren. vrienden van me hebben na een kuur geen zin in trainen, goed eten ed....dat zijn dus mietjes!
accepteer gewoon dat een tijdje na de kuur iets minder is en klaar is kees

Anabolen beïnvloeden de hersenen
Het gebruik van anabolen wordt in verband gebracht met mentale problemen, zoals depressie, manie, psychosen, zelfmoord, agressie en geweld. Anabolen kunnen dus wel degelijk de hersenen of anders gezegd je geestestoestand beïnvloeden. Bij verslaving spreekt men over stoffen of middelen die een psychoactief effect hebben. Een psychoactieve stof is een stof die in staat is om stemming, denken, waarneming en gedrag te beïnvloeden. Nu worden anabolica gebruikt vanwege de spieropbouwende werking en niet vanwege eventuele psychoactieve effecten. Steeds duidelijker wordt dat anabolen wel degelijk psychoactieve effecten hebben en dat sommige gebruikers het ook om deze reden gebruiken.

http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sportfitness/verslaafdaananabolen

en ook:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven