AndroidHealthClinic

Der Freak's Second Log

Ach, toch nog best mooi hoor ;), jammer van die onderrug. Misschien even rust houden?

laat de deadlift dan even voor wat het is , als de hyper goed aanvoelt doe je die toch een tijdje

• Topic Starter Topic Starter
De training van vandaag

Bor
10x40kg
2x8x50kg explosief

T-bar row
2x10x40kg
6x50kg

Pulldown (neck)
2x10x57kg

(front/norm gripp)
2x10x57kg

(supp.gripp)
2x10x57kg

Opmerking:met bor en t-bar row heb ik moeite met belans te houden door mijn onderrug. Waarschijn heb ik last van mijn aanhechtingen van mijn onderrug. De reps van de pulldowns zijn een schatting, ik ben shrugs en hyperextension vergeten komt door mijn schema nog ff wennnen.

Netjes der freak!

bij de t-bar moet je helemaal vastzetten als een huis , alleen je armen zijn aan het werk - goeie oefeningen

De training van gister was borst en biceps. Ik denk dat ik weet waarom mijn linker borst achterloopt, als ik press duw ik mijn linker schouderblad naar buiten(heb ik niet met rechts) en dan neem mijn schouder en mijn lat de last over(gewicht).

Vandaag geen training want ik heb curses VCA.

Jammer. Volgende keer beter.

VCA betekent Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers, maar het is veel meer. VCA is een veelzijdig en compleet programma waarmee dienstverlenende bedrijven objectief en structureel kunnen worden getoetst en gecertificeerd op hun VGM-beheersysteem (VGM is Veiligheid, Gezondheid, Milieu).

het is voor mijn werk ik heb die certificaat nodig, ik moet voor woensdag 150blz uit mijn hoofd leren.

De training van gister was borst en biceps. Ik denk dat ik weet waarom mijn linker borst achterloopt, als ik press duw ik mijn linker schouderblad naar buiten(heb ik niet met rechts) en dan neem mijn schouder en mijn lat de last over(gewicht).
En dat merk je zowel met Bench Press als met Dumbbell Press en Flyes?

Wel jammer..!

Lekker bezig voor je leeftijd (Y)

Ik had alleen (gezien je naam) wat anders verwacht:D

Succes met je logje.

ff update

Ik kan de hele week niet trainen en vanaf januari kan ik ook niet meer op dinsdag trainen.

ach hou je nog 6 dagen over in de week

Terug
Naar boven