MuscleMeat

Derek Ogilvie: The Ghost Whisperer

Media ;)

ik heb gisteren gekeken en hij is 10x beter dan char. Ik denk dat Char fake is maar Derek heeft imo wel degelijk een gave. Dit kan gewoon geen truc. Ik vind het wel een spraakmakend programma.

• Topic Starter Topic Starter
qq

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ff

Laatst bewerkt:
Brutale oplichter.

iK kan er niet over oordelen, ik wil het eerst zelf meemaken.

Hij is echt gruwelijk goed inderdaad, ben benieuwd wat er achter zit...

Hij is in ieder geval al eens bij James Randi geweest en niet geslaagd.

Waarom zou iemand met een dergelijk talent zijn kunsten in een klein landje als Nederland gaan vertonen? Amerika valt toch veel meer geld te verdienen?

Als je nou dat "zonder" voor voorkennis weghaalt, dan ben je er.

Zijn brein is onderzocht in de VS en als hij zijn gave aanwendde verhoogde de activiteiten in zijn recterbrein meen ik met iets van 97% denk toch dat er enige kern van waarheid in zit wat hij doet.

allemaal onzin vind ik het maar.

ik vindt het dikke onzin, maar zou het zelf wel eens mee willen maken alleen dan geloof ik het.

zelfde als dat orry geiler gedoe pffffffffff

dit soort dingen zijn bij voorbaat al nep mensen, net als goochelen.
er mag echter wel respect worden getoond voor hoe goed deze oplichters hun "vak" verstaan
en tegelijkertijd mag er gejankt worden om het feit dat er in ons midden naïeve mensen rondlopen die in dit soort zooi geloven.

Kijk naar de resultaten ... maakt het dan iets uit of hij nu wel of niet cold reading toepast. En natuurlijk heeft hij geen 100% slaagkans ... dat heeft de reguliere geneeskunst per slot van rekening ook niet.

Bollocks, dat is het, bollocks.

• Like
Waarderingen: HB89
Terug
Naar boven