XXL Nutrition

Derek Ogilvie: The Ghost Whisperer

Leuk accent, de rest is natuurlijk vliegenstront.

Als het nep is zou ik toch wel is willen weten hoe het allemaal in elkaar steekt...

Als het nep is zou ik toch wel is willen weten hoe het allemaal in elkaar steekt...

De oplossing is in dit soort gevallen zo voor de hand liggend dat je weigert te geloven omdat 't zo simpel is. Maar als je moet kiezen tussen:

Een gestorven embryo zit op zijn/haar moeders schoot en vertelt (best intelligent voor een embryo trouwens) aan hem waar de moeder moedervlekken en een litteken heeft.

of

Iemand, naar alle waarschijnlijk de moeder zelf, heeft hem van te voren verteld waar die plekken zitten. Je ziet die plekken overigens niet eens dus ze kan ook gewoon betaald zijn om simpelweg overal ja op te zeggen.

Wat kies je dan?

haha het is zo makkelijk om het te zeggen dat het idd allemaal niet waar is. Maar volgens mij is niemand hier echt bij zo iemand geweest die die readings geeft. Dus de meesten hier roepen maar wat. Ik ben namelijk wel es bij zo'n gebeuren geweest en zo'n paranomale knaap wist mijn moeder anders wel haarfijn dingen uit te leggen die hij niet kon weten. En voor degenen die zeggen dat Derek "cold reading" doet, waarom denk je dat ie zo door de zaal de hele tijd heen en weer loopt. Want dan kun je geen cold reading toepassen.

ik vindt het dikke onzin, maar zou het zelf wel eens mee willen maken alleen dan geloof ik het.

zelfde als dat orry geiler gedoe pffffffffff
Uri Gellar zegt zelf dat hij een illusionist is dus op welke manier zijn ze het zelfde?
haha het is zo makkelijk om het te zeggen dat het idd allemaal niet waar is. Maar volgens mij is niemand hier echt bij zo iemand geweest die die readings geeft. Dus de meesten hier roepen maar wat. Ik ben namelijk wel es bij zo'n gebeuren geweest en zo'n paranomale knaap wist mijn moeder anders wel haarfijn dingen uit te leggen die hij niet kon weten. En voor degenen die zeggen dat Derek "cold reading" doet, waarom denk je dat ie zo door de zaal de hele tijd heen en weer loopt. Want dan kun je geen cold reading toepassen.
Buitem dat houdt cold reading in dat je zoekt en hij zoekt op geen enkele manier hij richt zich direct op feiten.

Ik ben ook vaker bij dergelijke readings geweest een ex van me hield zich erg bezig met deze dingen en nog meer er omheen. Denken dat het allemaal een spelletje is is het meest domme dat je kunt doen. Ik zeg ga maar eens naar een dergelijke reading en kijk hoe je ogen openen.

Wat?

‘Een hoogleraar in Arizona heeft me onderzocht. De manier waarop mijn hersenen functioneren komt maar bij 0.3 procent van de mensen voor. Als ik communiceer met baby’s of geesten is de activiteit in mijn rechter frontale cortex ongebruikelijk hoog. Hij kon niet bewijzen dat ik communiceer met geesten, alleen dat dit in het gebied van de non-verbale communicatie ligt. Er waren maar twee mensen bij wie hij dat ooit eerder had gezien: boeddhistische monniken die zich door meditatie in een speciale toestand brachten.’

Bij James Randi, die een miljoen geeft aan de eerste die bewijst dat hij helderziend is, ben je gezakt.

‘Ja. Ik ben de enige ter wereld die deze test ooit heeft gedaan. Maar er is gefraudeerd met de test. Van tevoren hadden we afgesproken welke criteria we zouden hanteren, maar toen ik daar kwam werden de criteria veranderd. Meer mag ik niet zeggen; ik heb een contract getekend met een tv-bedrijf.’
Lekker leuk he frauderen kan op alle mogelijke manieren, ook een medium heeft voorbereiding nodig.:rolleyes:

Wat?

Lekker leuk he frauderen kan op alle mogelijke manieren, ook een medium heeft voorbereiding nodig.:rolleyes:

Omdat hij 't zegt en omdat een man met een witte jas in beeld gebracht wordt, is 't nog niet waar. Je bent wel heel selectief met je achterdocht. 9-11 was een setup zeker?

Een hoogleraar in Arizona heeft me onderzocht. De manier waarop mijn hersenen functioneren komt maar bij 0.3 procent van de mensen voor. Als ik communiceer met baby’s of geesten is de activiteit in mijn rechter frontale cortex ongebruikelijk hoog. Hij kon niet bewijzen dat ik communiceer met geesten, alleen dat dit in het gebied van de non-verbale communicatie ligt. Er waren maar twee mensen bij wie hij dat ooit eerder had gezien: boeddhistische monniken die zich door meditatie in een speciale toestand brachten.’

Omdat hij zegt dat ie onderzocht is, is het waar? Zijn abnormale hersenactiviteiten ooit wetenschappelijk gelinkt aan paranormale gaven?

Als hij echt een gave zou hebben, dan zou dat zeer eenvoudig te testen zijn. Het is getest en hij is door de mand gevallen, zoals zoveel b*ch ass oplichters voor hem.

Overigens doet Randi die testen niet zelf en stelt hij daarvoor ook niet de criteria op. Het is ook logisch dat zijn test bij niemand eerder is gedaan, elke test is specifiek opgesteld voor de claims van de zogenaamde paranormale oplichter.

Als Derren Brown zou zeggen dat 'ie speciale gaves zou bezitten dan zou iedereen hem geloven, maar gelukkig is hij eerlijk genoeg om toe te geven dat het slechts kunstjes zijn.

Ik geloof er wel in..

Omg dat er ook nog echt mensen zijn die dit geloven. :roflol:

wel waar

Ik weet dat het waar is want ik heb zelf ook een gave.
wat jullie ervan denken mogen jullie zelf weten, het maakt me wel kwaad en verdrietig. want als mensen me niet geloven lijkt het net of er een deel van mij niet bestaat. HET IS NIET NEP
Groetjes Wendela.

nu lees ik dit en ik wordt echt kwaad jullie moeten allemaal jullie KANKERKOPPE houden!!!
het is echt waar jullie hoeven er niet zo lelijk over te doen stelletje k*tMONGOLEN!!!!!!!!

In de show van vanavond werd het zoontje van een kennis "behandeld", die met dat zoontje Timo, nou zat echt met kippevel op de bank. Ik geloof er niet 100% in, ik wil het eerst zelf meemaken.

De mensen die bij voorbaat al zeggen dat het bullshit is: van coldreading is geen sprake. Char gebruikt dit, maar Derek niet. Derek raadt niet iets, maar weet het zeker en zegt in 1 keer waar het om gaat. Bovendien komt het vaak voor dat er iets is gebeurd, wat men is vergeten of gewoonweg niet wisten, maar wat Derek wel aanhaalt. Dat haalt het argument dat hij zou gedachten lezen ook onderuit.

Bovendien wordt er steeds verwezen naar de onderzoeken van Rhandi, maar nu ik zelf in het wetenschappelijk onderzoek zit, merk ik hoe makkelijk het is om onderzoeksresultaten te manipuleren, dus dat argument houdt ook geen stand.

Ik geef niet aan dat hij het kan en dat hij echt is, maar gewoon een andere kijk op de zaak!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven