LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het nep is zou ik toch wel is willen weten hoe het allemaal in elkaar steekt...
Same here.iK kan er niet over oordelen, ik wil het eerst zelf meemaken.
Uri Gellar zegt zelf dat hij een illusionist is dus op welke manier zijn ze het zelfde?ik vindt het dikke onzin, maar zou het zelf wel eens mee willen maken alleen dan geloof ik het.
zelfde als dat orry geiler gedoe pffffffffff
Buitem dat houdt cold reading in dat je zoekt en hij zoekt op geen enkele manier hij richt zich direct op feiten.haha het is zo makkelijk om het te zeggen dat het idd allemaal niet waar is. Maar volgens mij is niemand hier echt bij zo iemand geweest die die readings geeft. Dus de meesten hier roepen maar wat. Ik ben namelijk wel es bij zo'n gebeuren geweest en zo'n paranomale knaap wist mijn moeder anders wel haarfijn dingen uit te leggen die hij niet kon weten. En voor degenen die zeggen dat Derek "cold reading" doet, waarom denk je dat ie zo door de zaal de hele tijd heen en weer loopt. Want dan kun je geen cold reading toepassen.
Zijn brein is onderzocht in de VS en als hij zijn gave aanwendde verhoogde de activiteiten in zijn recterbrein meen ik met iets van 97% denk toch dat er enige kern van waarheid in zit wat hij doet.

Wat?
Lekker leuk he frauderen kan op alle mogelijke manieren, ook een medium heeft voorbereiding nodig.‘Een hoogleraar in Arizona heeft me onderzocht. De manier waarop mijn hersenen functioneren komt maar bij 0.3 procent van de mensen voor. Als ik communiceer met baby’s of geesten is de activiteit in mijn rechter frontale cortex ongebruikelijk hoog. Hij kon niet bewijzen dat ik communiceer met geesten, alleen dat dit in het gebied van de non-verbale communicatie ligt. Er waren maar twee mensen bij wie hij dat ooit eerder had gezien: boeddhistische monniken die zich door meditatie in een speciale toestand brachten.’
Bij James Randi, die een miljoen geeft aan de eerste die bewijst dat hij helderziend is, ben je gezakt.
‘Ja. Ik ben de enige ter wereld die deze test ooit heeft gedaan. Maar er is gefraudeerd met de test. Van tevoren hadden we afgesproken welke criteria we zouden hanteren, maar toen ik daar kwam werden de criteria veranderd. Meer mag ik niet zeggen; ik heb een contract getekend met een tv-bedrijf.’

Wat?
Lekker leuk he frauderen kan op alle mogelijke manieren, ook een medium heeft voorbereiding nodig.![]()
Een hoogleraar in Arizona heeft me onderzocht. De manier waarop mijn hersenen functioneren komt maar bij 0.3 procent van de mensen voor. Als ik communiceer met baby’s of geesten is de activiteit in mijn rechter frontale cortex ongebruikelijk hoog. Hij kon niet bewijzen dat ik communiceer met geesten, alleen dat dit in het gebied van de non-verbale communicatie ligt. Er waren maar twee mensen bij wie hij dat ooit eerder had gezien: boeddhistische monniken die zich door meditatie in een speciale toestand brachten.’
Vind het ook stompzinnig om dit zomaar even af te doen als cold reading, kennelijk weten mensen hier niet waar ze het over hebben.
Clown = Kloon.nu lees ik dit en ik wordt echt kwaad jullie moeten allemaal jullie KANKERKOPPE houden!!!
het is echt waar jullie hoeven er niet zo lelijk over te doen stelletje k*tMONGOLEN!!!!!!!!

nu lees ik dit en ik wordt echt kwaad jullie moeten allemaal jullie KANKERKOPPE houden!!!
het is echt waar jullie hoeven er niet zo lelijk over te doen stelletje k*tMONGOLEN!!!!!!!!