Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zal kort maar krachtig zijn ik geloof het wel. Waarom, ik ben zelf pas geleden bij zijn voorstelling geweest in Amsterdam en heb zelf ook nog een reading gehad van hem.
ik heb zelf niemand gesproken over het hoe en wat en waarom ik hier was.
uiteindelijk begon hij iets te vertellen, hij had het over mij oma en wist veel dingen in de puntjes te vertellen. Ook over dingen over mijzelf ging.
Hoe kan iemand dit weten?? Zonder zelf ook maar iets te zeggen.
Daarom geloof ik het wel heb het zelf meegemaakt en zou zo nog een keer gaan
Cheers Jamie
in mijn geestentopic posten plz!Ik zal kort maar krachtig zijn ik geloof het wel. Waarom, ik ben zelf pas geleden bij zijn voorstelling geweest in Amsterdam en heb zelf ook nog een reading gehad van hem.
uiteindelijk begon hij iets te vertellen, hij had het over mij oma en wist veel dingen in de puntjes te vertellen. Ook over dingen over mijzelf ging.
Cheers Jamie
Ik zal kort maar krachtig zijn ik geloof het wel. Waarom, ik ben zelf pas geleden bij zijn voorstelling geweest in Amsterdam en heb zelf ook nog een reading gehad van hem.
Cheers Jamie

Wat?
Lekker leuk he frauderen kan op alle mogelijke manieren, ook een medium heeft voorbereiding nodig.![]()
ik heb gisteren gekeken en hij is 10x beter dan char. Ik denk dat Char fake is maar Derek heeft imo wel degelijk een gave. Dit kan gewoon geen truc. Ik vind het wel een spraakmakend programma.
Hallo,
Gisteren ben ik ook bij een reading geweest. Ik heb het even bestudeerd en kwam tot de conclusie dat hij geen gave heeft, maar enkel een medium gebruikt om gegevens van diverse personen achter te halen.
Aan het einde van de show noemde hij twee namen, die hij wellicht niet mocht opnoemen en bedankte god voor dat ze hem hebben geholpen voor de show.
Omdat ik vaker in aanraking ben geweest met verschillende vormen van medium (zoals bezetenheid, deze kunnen je vaak ook vertellen over jou zonder dat ze je kennen, maar als ze het onder controle hebben).
Ik was laatst in het buitenland, en iemand die daar op straat was, wist mij precies te vertellen waar ik in mijn huis in welke kamer in welke kast geld had verstopt. Ik was versteld toen ik dit hoorde. Ik heb mijzelf heel erg veel verdiept waarom iemand een bepaalde gave kan hebben.
Een oom van mij (die in het buitenland woont) kan met zogenaamde mensen (Djinn) vanuit de andere wereld aanspreken en kan hun ook opdrachten geven om iets uit te zoeken. Ik gaf mijn oom de opdracht of hij kon achterhalen waar iets ligt (wat ik langere tijd zoek was), binnen 1 min had hij het uitgezocht, en toen ik later terug kwam in Nederlands, lag het op die plek waar die het had aangegeven.
Zie dit artikel in wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Djinn
Dus voor de duidelijkheid, hij heeft geen gave maar maakt hoogst waarschijnlijk gebruik van Djinn, Djinn's komen ook terug in het Christendom als spirits (Let op: dit zijn geen geesten van mensen), omdat Derek in Christendom gelooft en vaak het woord spirits verteld.
Groet,
Yobikap
wiens kloontje ben jij nou weer?
Kijk naar de resultaten ... maakt het dan iets uit of hij nu wel of niet cold reading toepast. En natuurlijk heeft hij geen 100% slaagkans ... dat heeft de reguliere geneeskunst per slot van rekening ook niet.
Dat hij 'geholpen' wordt door wat dan ook en hoe dat dan wordt genoemd: Who cares?
Als ik kon wat hij kon, zou ik ook mensen proberen te bedriegen op zijn 'manier'.
waarom is het onzin als je er niet ingeloof is het je eigen keuzen maar andere vinden hem wel goed als je het zelf niet heb mee gemaak moet je neit oordelen derek is gewoon goed ga keer naar ze show zie je het van zelf wel .....

Jij weerspiegeld mooi het gemiddelde intellect van de mensen die in deze onzin geloven.

Is dit die shit die op Veronica is? (of op een andere NED zender?) Mijn vriendin en haar ouders geloven hier in. Toen ik bij hun thuis kwam vroegen ze me wat ik er van vond. Ik zei dat ik het grote bullshit vond. Vonden ze niet leuk.. Ik wilde er bijna nog aan toevoegen dat ik mensen die dit geloven min of meer zwakzinnig vindt, maar gelukkig bedacht ik me![]()
Als je weet dat ze erin geloven zeg je toch ook gewoon dat je het een topshow vind.