Altijd leuk hoe mensen kunnen oordelen over iets waar ze geen ervaring mee hebben.
Ik ben inmiddels twee keer bij zo'n zweefteef geweest, twee verschillende om precies te zijn, de eerste keer was ik sceptisch als een madafaka.
Maar zij wist dingen te vertellen van me die niemand wist, ik ga niet vertellen wat, maar zal wel even wat andere voorbeelden geven(gooi uitspraken van allebei door elkaar heen):
- ze liep op me af en wist gelijk te vertellen, terwijl ze haar hand op de zere plek legde(3x3 cm), dat ik al 3.5 jaar last had van een spierblessure
- ze wist te vertellen dat ik vaak kramp in m'n rechterbeen had
- ze wist te vertellen dat m'n zus twee kinderen had, waarvan 1tje hyperactief en dat ze binnenkort gingen verhuizen
- ze zei dat ik ontzettend last van m'n blaas had gehad toen ik jonger was
- in het huis van m'n gf d'r ouders heeft iemand zich opgehangen op de trap(navraag heeft idd geleerd dat er iemand zelfmoord heeft gepleegd, hoe en waar precies is niet bekend)
- die vorige zweefteef zei dat ik het uit zou maken met m'n ex binnen een jaar, dat geloofde ik dus echt niet, een half jaar later oid was het toch echt gebeurd na een relatie van 5 jaar terwijl we echt hecht waren
- ik zou iets met hout gaan doen in de toekomst, leek me ook erg stug aangezien ik een hekel aan hout heb, m'n huidige gf d'r vader heeft een houtverwerkingsbedrijf
- ik ben vroeger een aantal keer in aanraking geweest met de 5-o
Zo zijn er wel meer dingen, waar ik echt m'n vraagtekens bij zet, toch bizar dat ze zoveel dingen kunnen herleiden, echt vage shit.