MuscleMeat

detectietijd Acetaat en Enanthaat toch gelijk?

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Na heel wat gezocht te hebben kom ik er alsnog niet uit.
Ik was ervan overtuigd dat detectietijden samenhangen met de halfwaardetijden en de esters, doch als ik de detectietijd opzoek van Trenbolone Acetaat kom ik op dezelfde tijd uit als Trenbolone Enanthaat, ie. 5 maanden.

Hoe zit dat precies bij Tren? Wat is de verklaring heirbij dan ook dat dit hetzelfde zou zijn...

Grtz,

Misschien wordt er getest op een restant van de tren zelf en niet op de ester.

Er blijven metabolieten in je bloed achter.

Na heel wat gezocht te hebben kom ik er alsnog niet uit.
Ik was ervan overtuigd dat detectietijden samenhangen met de halfwaardetijden en de esters, doch als ik de detectietijd opzoek van Trenbolone Acetaat kom ik op dezelfde tijd uit als Trenbolone Enanthaat, ie. 5 maanden.

Hoe zit dat precies bij Tren? Wat is de verklaring heirbij dan ook dat dit hetzelfde zou zijn...

Grtz,

Als ze op esters zouden testen dan zouden test e en tren e dezelfde detectie tijden hebben en zou je als je tren zonder ester injecteerde helemaal geen detectietijd hebben.

Ze testen, zoals al gezegd, op metabolieten van de verschillende anabole steroïde. Wanneer ze verbruikt worden vallen ze uiteen in andere stoffen welke in je lichaam achterblijven gedurende verschillende periodes. Net als dat van tren je donker gele pis krijgt, dit wordt ook veroorzaakt door 1 van de metabolieten van tren.

Dus met esters heeft het niets te maken

Terug
Naar boven