Fitness Seller

DeTuinen creatine pillen

Lyfeline

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
31
Ik train nu al ongeveer bijna een jaar elke week rond de 3-5 uur en ben onlangs begonnen met Whey perfection, puur omdat ik me dagelijkse eiwitten nooit kan binnenkrijgen zonder de whey :p

Nu zag ik bij DeTuinen dat ze een actie hebben op de Precision Engineered Creatine caps.
Ik heb veel gelezen over creatine, en het ziet er voor mij wel gunstig uit ook omdat als het goed is je spieren meer vocht opnemen etc. is het verstandig om het te proberen op jonge leeftijd (17)?
Het is 19 euro voor 2 potten dus de prijs is bijna niks, maar is het goed spul/werkt het wel?
Ik weet dat er meer topics over DeTuinen zijn en heb de zoekfunctie ook al gebruikt maar had toch nog wat kleine vraagjes .. ;)

Creapure bij één der forumsponsors. Goedkoper en beter vind je niet gabber. ;)

De tuinen, NEE.

De tuinen, NEE.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de snelle reacties! ik koop het morgen maar gewoon, ik kijk wat het met me doet en of het voor mij werkt.
20 euro is niet zo duur voor 240 van die pillen, ik kan het altijd proberen toch? Ik weet dat DeTuinen niet goed is (koop de whey ook bij B&F) maar ik kan het daar zo meenemen en bij de webwinkels moet het via de post en gaan me ouders weer van die moeilijke vragen stellen :p Ik woon zelf nog thuis dus het is een beetje lastig om een goed dieet te volgen en supplementen te gebruiken. Heb ze zover gekregen dat ik whey mag kopen, maar als ik met creatine aankom dan heb ik weer heel wat uit te leggen :p

De tuinen, NEE.
(ray approved)

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Thx voor de snelle reacties! ik koop het morgen maar gewoon, ik kijk wat het met me doet en of het voor mij werkt.
20 euro is niet zo duur voor 240 van die pillen, ik kan het altijd proberen toch? Ik weet dat DeTuinen niet goed is (koop de whey ook bij B&F) maar ik kan het daar zo meenemen en bij de webwinkels moet het via de post en gaan me ouders weer van die moeilijke vragen stellen :p Ik woon zelf nog thuis dus het is een beetje lastig om een goed dieet te volgen en supplementen te gebruiken. Heb ze zover gekregen dat ik whey mag kopen, maar als ik met creatine aankom dan heb ik weer heel wat uit te leggen :p

Lol, reacties: niet kopen.
Jij: ik koop het wel.

Waarom heb je een topic aangemaakt?

Ja sorry weet niet waar ik t anders moet halen:(
Wou t eerst kijken wat jullie er van vonden, maar heb me toch bedacht. Kan het altijd toch proberen?:D

Ja sorry weet niet waar ik t anders moet halen:(
Wou t eerst kijken wat jullie er van vonden, maar heb me toch bedacht. Kan het altijd toch proberen?:D

Hoeveel gram creatine zit er per pil in?

Je kan toch kijken of er een fitness winkel dichtbij je in de buurt is?

Vraag het aan je buren of het bij hen afgeleverd mag worden. Als je goede buren hebt zullen ze niet moeilijk doen en je wel snappen.

Nee, de Tuinen!

Je ouders gaan toch direct zien met de whey en de pillen van de Tuinen dat je snel massa bij krijgt !:eek:

Door creatine hou je meer vocht vast in je spieren, dus je gaat er al iets voller door uit zien. Gevolg -> pappie en mammie gaan je verdenken van bloembollen gebruik en jij krijgt problemen. :roflol:

Beter van B&F bestellen want
De tuinen, NEE.

De tuinen, NEE.
(ray approved)

Hell,

Volgens mij heet onze Ray nog helemaal niks "approved" met betrekking tot "De Tuinen, NEE"

De reden dat ik vaak (Ray Approved) zet bij de meesterlijke One Liner : Goed Topic, Lekker Druk Ook! in al zijn variaties is omdat Ray dit daadwerkelijk heeft approved dat ik zijn meestrelijke One Liner gebruik.

Met die van de Tuinen ben je ruim 14 euro per maand kwijt aan creatine.

Bij bodyEnfitshop huismerk creatine ben je 4,60 euro per maand kwijt aan creatine.

Nja..als je geld zat uit te geven hebt elke maand, zeker doen.

Hoeveel gram creatine zit er per pil in?

Je kan toch kijken of er een fitness winkel dichtbij je in de buurt is?
4.2 gram per 6 pillen :p
Vraag het aan je buren of het bij hen afgeleverd mag worden. Als je goede buren hebt zullen ze niet moeilijk doen en je wel snappen.
Ja dat zal ik wel ff proberen, thx;)

Door creatine hou je meer vocht vast in je spieren, dus je gaat er al iets voller door uit zien. Gevolg -> pappie en mammie gaan je verdenken van bloembollen gebruik en jij krijgt problemen. :roflol:

bloembollen??:eek:

Hell,

Volgens mij heet onze Ray nog helemaal niks "approved" met betrekking tot "De Tuinen, NEE"

De reden dat ik vaak (Ray Approved) zet bij de meesterlijke One Liner : Goed Topic, Lekker Druk Ook! in al zijn variaties is omdat Ray dit daadwerkelijk heeft approved dat ik zijn meestrelijke One Liner gebruik.

Lekker topic, Goed druk ook.
El hombre approved

Terug
Naar boven