Fitness Seller

DeTuinen creatine pillen

Hell mag het, heeft wel een streepje voor op de rest :)
yup nog steeds :D ik vergeet het niet zo maar...

Maar nu kan ik niks meer typen ?! :roflol:
errrr, goed...

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn ook bij de Hema in de aanbieding maar daar hou ik beter me mond over:P:P
Maar als je voller wordt van creatine is dat positief of negatief? En je gaat toch niet dood aan die pillen De Tuinen als ik hier zo die reacties lees :p

Ze zijn ook bij de Hema in de aanbieding maar daar hou ik beter me mond over:P:P
Maar als je voller wordt van creatine is dat positief of negatief? En je gaat toch niet dood aan die pillen De Tuinen als ik hier zo die reacties lees :p

Positief zou ik zeggen, je spieren gaan er voller door uitzien, dat is positief toch??

Niet zo zeiken en koop gewoon creatine, advies is gegeven, nu is het aan jou die op te volgen of toch eigenwijs te zijn.

Omdat ik naar school etc. en werk niet zoveel mee kan nemen maar probeer wel zoveel mogelijk te eten en met de whey haal ik me dagelijkse hoeveelheden nu :D

Positief zou ik zeggen, je spieren gaan er voller door uitzien, dat is positief toch??

Niet zo zeiken en koop gewoon creatine, advies is gegeven, nu is het aan jou die op te volgen of toch eigenwijs te zijn.

Ja dat is zo :D
Ik kijk wel ff wat ik doe hehe:D

De Tuinen?
NEE

heb nu 2x 210gram monohydrate creatine voor 17 euro van Precision engineered, kon die aanbieding niet laten liggen en kon het zo meenemen. Ik wou eerst die pillen maar ik zag dat de poeder ook in de aanbieding was dus dat is natuurlijk veel beter anders lijk ik net zo'n mexicaan die met bolletjes de grens over wil als ik 6 van die dingen op een dag moet eten

500 gr mono voor 11 euro. Bij bodylab.nl

500 gr mono voor 11 euro. Bij bodylab.nl

lol daar kan je wel ff mee door :p

Ik had nog een vraagje; op mijn verpakking staat dat je 11 weken moet onderhouden maar op sommigen fora/internet staat weer 4-6 weken? Is dat erg hoeveel weken je doet ?

Terug
Naar boven