AndroidHealthClinic

Deuk in biceps

Gambit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
73kg
Beste alleswetende bodybuilders, ik heb een hopelijk nieuw en interessant iets om te plaatsen

In mijn linker biceps zit er in het midden een deuk.
Dit heb ik niet aan/in mijn rechter biceps

heb en 3tal slechte fotos maar hopelijk maakt het een beetje duidelijk
1e foto is pols gedraaid
2e foto is pols normaal (dan zie je t ook wel maar niet goed op foto)
3e foto ook weer gedraaid

Mijn vraag: wtf is dit? waarom heb ik t? gaat t weg? is er iets aan te doen? en zulk soort vragen

En nee ik heb nog nooit een spierscheuring gehad in mijn biceps (las dat t een gevolg hiervan kon zijn)

Als ik een betere camera tot mijn beschikking heb zal ik wel wat duidelijkere foto's plaatsen

Groetjes Michael

biceps pols gedraaid.jpg

biceps pols recht.jpg

deuk bicep.jpg

vaag, zal wel een anatomische afwijking zijn denk ik.

It's the aids.

vaaag, misschien is je coracobrachialis gescheurd?? heb zoiets nog nooit gezien. merk je dat je zwakker bent met je ''deuk'' arm met front raises of pec deck?

• Topic Starter Topic Starter
vaaag, misschien is je coracobrachialis gescheurd?? heb zoiets nog nooit gezien. merk je dat je zwakker bent met je ''deuk'' arm met front raises of pec deck?

als je een gescheurde spier hebt dan doet een inspanning ervan toch pijn. " Het kan lijken alsof er met een zweep op de spier wordt geslagen of dat er in de spier wordt getrapt."

daar heb ik geen last van, maar ik zal kijken of ik in die arm zwakker ben dan in mijn deukloze arm

als je een gescheurde spier hebt dan doet een inspanning ervan toch pijn. " Het kan lijken alsof er met een zweep op de spier wordt geslagen of dat er in de spier wordt getrapt."

daar heb ik geen last van, maar ik zal kijken of ik in die arm zwakker ben dan in mijn deukloze arm

in dit geval niet per se omdat het makkelijk kan worden opgevangen door respectievelijk front delts en je pecs. Maar er moet wel een trauma moment geweest zijn natuurlijk, heb je het al sinds je jeugd?( misschien tijdens kindertijd gebeurd?)

misschien afwijking van het vetweefsel eronder,
op het eerste zicht lijkt het vooral op je caput longum te zitten,

maar waarschijnlijk gewoon een anatomische afwijking
als je ooit naar de dokter moet gaan voor iets, eventjes je guns tonen.
die zal je wel wat wijzer maken

anatomische afwijking lijkt me idd...

even aan dokter tonen misschien

Ik heb net hetzelfde aan mijn rechter biceps, het is enkel te zien bij een goede pomp. Ik heb zo'n deuk trouwens ook al gezien bij arnold, in een filmpje waar hij aan het trainen is, als ik het me goed kan herinneren...

Zal idd gewoon een kleine afwijking zijn...

edit; hier kun je het goed zien

2vab90y.png

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb net hetzelfde aan mijn rechter biceps, het is enkel te zien bij een goede pomp. Ik heb zo'n deuk trouwens ook al gezien bij arnold, in een filmpje waar hij aan het trainen is, als ik het me goed kan herinneren...

Zal idd gewoon een kleine afwijking zijn...

edit; hier kun je het goed zien

2vab90y.png

Bij mij is het ook te zien als ik t gewoon aanspan

Terug
Naar boven