XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Heb er ook alleen maar lof over gehoord, helaas geen vetbranding nodig :(
Beetje jammer van de prijs, dacht dat B&F een goeie regeling had met iForce.

• Topic Starter Topic Starter

Prijs ? je komt er 2maanden met toe.. dan vind ik 29.90€ nou niet echt veel hoor :)

Laatst bewerkt:
Ze hebben het in de weekaanbieding voor 24.90€ gehad maar ik snap niet wat het probleem nou is voor die paar euro's.. Kom je 2maanden met toe.
En die supss moeten ook nog altijd geimporteerd worden dat kost ook geld dus dan zit je uiteindelijk op zelfde prijs hoor

mijn probleem? studentenbudget :(

ik heb het geprobeerd en vond het helemaal niks. De energy e.d. kreeg ik wel maar ik voelde me suf, en draaierig. Dat komt bij mij door de schildklier stimulanten die erin zitten.

Hebben we ook. Vergeet niet de tijd + verzendkosten en eventueel invoerkosten welke je krijgt bij het bestellen uit het buitenland. Dat zijn problemen welke wij al opgelost hebben voor jullie. :)

-Leon

Hebben we ook. Vergeet niet de tijd + verzendkosten en eventueel invoerkosten welke je krijgt bij het bestellen uit het buitenland. Dat zijn problemen welke wij al opgelost hebben voor jullie. :)

-Leon

De prijs is gewoon goed, in engeland is hij ook een stuk duurder als bij jullie.
wanneer wordt dexaprine weer verzonden?

Had een sample van iemand gekregen, heb er toenstraks 1 genomen op een lege maag... voel me nu wel een beetje vaag en klaar wakker lol. Heb het gevoel alsof ik overal kippevel heb, maar dat is niet zo hihi
Wil nu gaan trainen, heb er zin in maar moet werken zometeen. :roflol: Krijg je wel droge mond van damn zal wel extra veel moeten gaan drinken nu...

Laatst bewerkt:
Had een sample van iemand gekregen, heb er toenstraks 1 genomen op een lege maag... voel me nu wel een beetje vaag en klaar wakker lol. Heb het gevoel alsof ik overal kippevel heb, maar dat is niet zo hihi
Wil nu gaan trainen, heb er zin in maar moet werken zometeen. :roflol: Krijg je wel droge mond van damn zal wel extra veel moeten gaan drinken nu...

Klinkt me bekend in de oren haha :D
Sta ik eerst met slaapogen te staan en plots bam ben ik wakker haha..
Vet % lijkt me op het zicht te dalen btw maar laat het pas binnen enkele weken trg meten voor duidelijk verschil

Oke update ivm 'Dexaprine'
Kom net terug van training en had voor de training men vet % laten meten..
Ik ben ondertussen 3,5kg bijgekomen maar ik ben wel 0.5% in vet gedaald dus ivm vetverbranding werkt dit product ook gewoon super!!
Over x aantal weken doe ik weer een meting

Deze Supplement is niet normaal ik heb vele geprobeerd onder andere ook cafeïne van xxl nutrition en bsn no explode samen met cellmass& nitrix. Maar dit slaat echt alles op ben verdoofd het lijkt wel dat ik niet heb getraind en voel geen spierpijn of dat me spieren moe zijn. Kan wel nog een keer gaan trainen zo veel energie heb ik nog over.

Deze Supplement is niet normaal ik heb vele geprobeerd onder andere ook cafeïne van xxl nutrition en bsn no explode samen met cellmass& nitrix. Maar dit slaat echt alles op ben verdoofd het lijkt wel dat ik niet heb getraind en voel geen spierpijn of dat me spieren moe zijn. Kan wel nog een keer gaan trainen zo veel energie heb ik nog over.

Super toch :D

De prijs is gewoon goed, in engeland is hij ook een stuk duurder als bij jullie.
wanneer wordt dexaprine weer verzonden?

Deze is gewoon weer op voorraad, dus sinds maandag zijn wij al bezig om alle backorders te verzenden. :)

Wat let je? :D

-Leon

Ik heb het een uurtje geleden ingenomen, en het voelt geweldig, ik voel me helemeel niet gejaagd, het voelt gewoon geweldig! Ik raad het echt iedereen aan!

Ik heb een dikke crash gehad na een paar uur... ga het niet meer nemen want liep er als een zombie bij op het werk. Moest zowat kotsen en kreeg bijna niets naar binnen. Maargoed het werkt wel lol alleen niet verstandig om het te nemen voordat ik ga werken. Maybe voordat ik ga trainen en als het dan uitwerkt ga je toch gewoon naar bed.

• Like
Waarderingen: Rug
Ik heb een dikke crash gehad na een paar uur... ga het niet meer nemen want liep er als een zombie bij op het werk. Moest zowat kotsen en kreeg bijna niets naar binnen. Maargoed het werkt wel lol alleen niet verstandig om het te nemen voordat ik ga werken. Maybe voordat ik ga trainen en als het dan uitwerkt ga je toch gewoon naar bed.

Hmm dat is een minder aangename ervaring idd maar ik denk dat dit dan persoonsgebonden is ?
Ik voel me gwn heel de dag super en super veel energie + vet verbranding werkt ook..
Tegen dat het uit gewerkt is voel ik me gwn iets meer moe meer niet

Hmm dat is een minder aangename ervaring idd maar ik denk dat dit dan persoonsgebonden is ?
Ik voel me gwn heel de dag super en super veel energie + vet verbranding werkt ook..
Tegen dat het uit gewerkt is voel ik me gwn iets meer moe meer niet

Dat is over het algemeen wel zo met fatburners, maar we kunnen gerust zeggen dat DexaPrine bij heel veel mensen goede resultaten geeft! :)

-Leon

Dat is over het algemeen wel zo met fatburners, maar we kunnen gerust zeggen dat DexaPrine bij heel veel mensen goede resultaten geeft! :)

-Leon

Jah bv een vriend van me merkte weinig van een halve pil, een hele pil merkte die dan net weer wel heel hard dus..
Ik wacht met geduld af wat het voor mij kan doen maar tot nu toe haal ik er aleen goede resultaten met dus :D

Terug
Naar boven