Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

wil dit ook wel proberen maar komen er hiervan niet opnieuw samples beschikbaar?

Is inderdaad de bedoeling dat er weer een sample actie komt in de toekomst. :)

-Leon

Ik kon vandaag de Dexaprine sampling aanvinken bij mijn bestelling en heb dat ook gedaan. Ben benieuwd. :)

Ben ik de uitverkorene ofzo? :eek:

Laatst bewerkt:
Nee we hebben het wel als sample bij een bestelling, maar niet als sample actie bedoel ik. :)

-Leon

Vandaag de sample van Dexaprine geprobeerd (waarvoor dank) en heb een half pilletje genomen en de eerste twee uur merkte ik helemaal niks. Sinds een kwartier voel ik me niet zo prettig, voel me zenuwachtig dus voor mij geen fatburners meer. Ben er klaar mee.

Wie een half pilletje van Dexaprine wil kan hem komen halen haha! ;)

Laatst bewerkt:
Gisteren binnengekregen, heb toen een half pilletje genomen maar merkte er niks van:s? vanmorgen op lege maag een hele genomen maar merk er nog niks van, valt me vies tegen, had er veel meer van verwacht...

nou heb zo'n pilletje ingenomen (kreeg een gratis zakje). merk er weinig van. ja ben misselijk nu, net na t trainen. merk weinig van dat euforische gevoel. laatste keer voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zal dan persoonsgebonden zijn net zoals een pre workout..
Sommige reageren heel goed andere iets minder en sommige reageren niet op de werkzame stoffen..
Maar mij draaide het niet om de energie maar om het nut als fatburner en daarvoor is Dexaprine zeker geschikt..

Dit zal dan persoonsgebonden zijn net zoals een pre workout..
Sommige reageren heel goed andere iets minder en sommige reageren niet op de werkzame stoffen..
Maar mij draaide het niet om de energie maar om het nut als fatburner en daarvoor is Dexaprine zeker geschikt..
ja.. ik moet er wel bij zeggen dat ik een beetje stront eigenwijs was. er stond duidelijk aangegeven dat je moet beginnen met een halve pil en ik dacht van oh dat valt vast wel mee dus ik nam een hele. werd al heel snel misselijk maar dat trok gelukkig weer weg. wel was ik de hele dag niet helemaal mezelf. ik had wel een soort opgepompt gevoel, maar niet een lekker soort opgepompt. mn eetlust was ook helemaal weg. dit is misschien goed voor iemand die wil afvallen, maar bij mij is het juist andersom dus ik baalde dat ik niks gegeten had daarna. heb m'n lesje geleerd, voortaan doen wat er op het etiket staat. maar dit spul is niks voor mij. had er ook niet omgevraagd, ik kon bij body&fit uit een drietal sachets kiezen en ik koos iets anders maar kreeg toch dit in de doos. maar goed, voor iemand die een eetlust remmer zoekt, is dit uitermate geschikt, dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
Staat op de beschrijving.. Remt de eetlust :)
En idd zoals het op de beschrijving ook staat dat je met een halve pil moet beginnen zo heb ik het gedaan en ik ben aantal weken op een halve pil goed gegaan..
Zelfs nu voel ik een halve niet maarja sommige mensen zijn eigenwijs en gaan dan zoiets doen en dan heb je nu zelf gezien wat er dan gebeurt :D

ja.. ik moet er wel bij zeggen dat ik een beetje stront eigenwijs was. er stond duidelijk aangegeven dat je moet beginnen met een halve pil en ik dacht van oh dat valt vast wel mee dus ik nam een hele. werd al heel snel misselijk maar dat trok gelukkig weer weg. wel was ik de hele dag niet helemaal mezelf. ik had wel een soort opgepompt gevoel, maar niet een lekker soort opgepompt. mn eetlust was ook helemaal weg. dit is misschien goed voor iemand die wil afvallen, maar bij mij is het juist andersom dus ik baalde dat ik niks gegeten had daarna. heb m'n lesje geleerd, voortaan doen wat er op het etiket staat. maar dit spul is niks voor mij. had er ook niet omgevraagd, ik kon bij body&fit uit een drietal sachets kiezen en ik koos iets anders maar kreeg toch dit in de doos. maar goed, voor iemand die een eetlust remmer zoekt, is dit uitermate geschikt, dat wel.

En daarom mensen.. Een halve tab eerst! :D

-Leon

Ik heb dexaprine nu een tijdje, heb het een week lang elke ochtend ingenomen, maar ik word er trillerig van, zenuwachtig ERG moe, chagaraijnig enzovoort enzovoort, echt heel ongemakkelijk voel ik me erbij.

Nu heb ik het 4 dagen niet ingenomen en voel me kiplekker.

Wat een rommel.

Same for me, product is aan mij niet bestemd, waarschijnlijk omdat ik sowieso al snel reageer op medicijnen etc. Zelfs met een langere periode slechts een halve tablet alleen maar negatieve effecten. Ik denk dat dit een product is dat voor veel mensen wonderen doet, maar dat er ook een vrij grote groep is waarbij de neveneffecten opwegen tegen de positieve.

Laatst bewerkt:
Beste collega's,

Veelal blijf op de achtergrond van dit forum om me in te lezen over supplementen, oefeningen en voeding. Maar, na het gebruik van Dexaprine moet ik toch even mijn ei kwijt.

Reden gebruik: vet rond buik weg hebben!
Dosis: 1/2 pil in de ochtend/middag op een lege maag

Review
Na een halfjaar te hebben gebulkt als ectomorph, ben ik van 59 kilo naar 69 kilo gegaan. Een HELE prestatie aan mijn kant. Mijn spieren zijn voller geworden, en ben zeker gegroeid. Nadeel: ik heb vet rondom mijn buik gekregen. Verder is op mijn lichaam geen grammetje vet te vinden. Maar mijn buik? Damn, daar zit die 10% in.

Ik twijfelde in het begin om een vetverbrander te nemen, omdat alleen mijn buik het probleem is. Desalniettemin na veel lezen, heb ik toch maar een doos besteld. 1 dag in de week wil ik het gaan gebruiken, mijn cardio-dag. En dit, niet zonder reden....

Na een uur van het slikken van een halve pil op een lege maag, begon ik mij onrustig te voelen. Het is pas 1 uur in de middag. Ik begon me opgejaagd te voelen. Ik was van plan om pas in de avond te trainen, maar ik kon gewoon niet stil zitten. Een niet heel lekker gevoel.

Normaal eet ik altijd om de 2 a 3 uur, maar na inname ging geen hap door mijn keel. Ik wilde 1 ding: TRAINEN! Kortom, dan maar een aantal uren zonder veel khoolydraten in mijn lijf naar de sportschool.

Eenmaal aangekomen, begon ik op de loopband. 35 minuten op 8 km/h. Het ging als een trein. Ik voelde mij TOTAAL niet moe, wel opgejaagd in energie en ademhalen ging niet eens sneller. Ik zweette wel als een otter. Na de 35 minuten ging ik naar andere cardio-apparaten.

Na een uur nog veel andere cardio-apparaten te hebben gedaan heb ik maar besloten om te stoppen. Ik was ONTZETTEND bang dat ik flauw ging vallen, omdat ja, ik had bijna niks gegeten en mijn lijf en geest wilde gewoon doorgaan. Een preventieve stop heb ik maar in acht genomen na anderhalf uur trainen.

Na het douchen voelde ik mij nog steeds niet moe. Ik wilde een Magnificent shake naar achteren gooien, maar dat ging maar moeilijk. En nog steeds absoluut geen trek in eten.

Eenmaal thuis begon ik langzaam iets moeier te worden. Op de klemtoon op iets. Het is absurd. En dat maar met een 1/2 pil!

Voordelen:
-ENERGIE!!!!
-Je blijft gaan (legale amphetamine wat mij betreft)
-Niet duur

Nadelen:
-Totaal geen eetlust (ongezonde lichaamsreactie)
-opgejaagd gevoel

Ik gebruik het nog maar net, dus een stat voor vetpercenatage kan ik nog niet online gooien. Ik gebruik het nogmaals maar 1 keer in de week, want anders ben ik bang dat je je lichaam geen goed doet.

*Advies:
-Kijk echt uit met dit product. Begin in godsnaam met een 1/2 pil. Het is echt sterk!

zieke review. Denk dat dit wel eens het product kan worden dat binnen korte tijd uit de handel wordt genomen ... Het is een relatief nieuw product en weinig onderzoek naar gebeurd. Het zou me weinig verbazen als er wat 'extraatjes' inzitten. Het zou niet de eerste zijn ...

Ik gebruik het zelf nu ook al een tijdje.
Onder merkbare effecten zeker dat mn eetlust afneemt.
Beetje meer energie (niet erg veel), ik word er binnen 5 minuten compleet wakker van en voel me gewoon goed de rest van de dag.
Ik neem 2/3 pil als ik naar de sportschool ga die dag. Bij een hele pil word ik licht in mn hoofd en krijg ik een duizelig/draaierig gevoel in mn hoofd als ik opsta of moet bukken ofzo - niet prettig.

Moet wel zeggen dat het eerste pilletje een hoop meer effect had. Ik merk nu vrij weinig van dexaprine, ik voel hem niet eens inklappen

Heeft iemand slaap problemen op dexaprine?
Ik weet niet of het gerelateerd is maar ik heb de laatste tijd 2 keer gehad dat ik midden in de nacht uit het niets wakker word en denk dat het ochtend is. Ook al is het 2 uur s ochtends en heb ik nog nauwelijks geslapen.

Heeft iemand slaap problemen op dexaprine?
Ik weet niet of het gerelateerd is maar ik heb de laatste tijd 2 keer gehad dat ik midden in de nacht uit het niets wakker word en denk dat het ochtend is. Ook al is het 2 uur s ochtends en heb ik nog nauwelijks geslapen.

In het Iforce Maximize V2 topic, heeft , hetzelfde probleem. Ook in dat product zit dimethylamylamine in. Het is niet voor niets een verboden stof volgens de http://www.wada-ama.org/ (2010). Dit, omdat het teveel op amphetamine lijkt.

In het Iforce Maximize V2 topic, heeft [URL="[/URL] hetzelfde probleem. Ook in dat product zit dimethylamylamine in. Het is niet voor niets een verboden stof volgens de (2010). Dit, omdat het teveel op amphetamine lijkt.

Wat hij schrijft is inderdaad zeer herkenbaar.
Ik heb nu 2 keer zo'n nacht meegemaakt maar ik weet niet precies wat het triggered. Teveel energie misschien? Ik neem in ieder geval nooit meer dan 2/3 pil meer, hopelijk blijven de effecten uit.

Zal nog wel wat experimenteren en hier posten, als het vaker voorkomt gooi ik ze weg.

Terug
Naar boven