Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

krijgen jullie er ook minder honger van? Krijg de laatste tijd overdag niets meer door men keel. 's avonds kan ik al wat eten, maar belange niet zoveel als ervoor! :s

Van het weekend een hele pil geprobeerd,

Kreeg er totaal geen honger meer door, werd zo brak en sloom als ik weet niet wat en kreeg buikpijn.

Voor mij geen dexaprine meer, mij te heftig haha

• Topic Starter Topic Starter
krijgen jullie er ook minder honger van? Krijg de laatste tijd overdag niets meer door men keel. 's avonds kan ik al wat eten, maar belange niet zoveel als ervoor! :s

Stilt de honger wat he.. dus zou wel kunnen :)
Ik eet ook iets minder dan ervoor het is gwn krijg minder hongeraanvallen haha :p

Van het weekend een hele pil geprobeerd,

Kreeg er totaal geen honger meer door, werd zo brak en sloom als ik weet niet wat en kreeg buikpijn.

Voor mij geen dexaprine meer, mij te heftig haha

Het wordt ook aangeraden om eerst met een halve pil te beginnen. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
** De Dexaprine is weer binnen! **

Na de verbluffende grote vraag naar DexaPrine is deze vandaag weer binnengekomen. Focus, energie en geen hongergevoel meer op slechts 1 pil per dag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Ik gebruik nu al een paar dagen dexaprine, ik neem een hele pil, telkens als ik snel opsta van bijv de bank wordt het zwart voor me ogen, alsof ik flauwval maar dat gebeurt dan niet. Ik heb een lage bloeddruk (dit heb ik altijd al), misschien heeft het hiermee te maken. Ik krijg er ook niet echt energie van, hartslag gaat wel omhoog en het stopt me hongergevoel (dit is wel goed).
Wat is jullie advies? doorgaan of stoppen

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 14:30 ----------

Ik wil doorgaan...

Hey, ik heb een vraagje.

Ik neem momenteel Dexaprine (wat een TOPPRODUCT!)
Is het verstandig om dit supplement te combineren met een Eiwitdieet B&F?
Gaan de producten mekaar belemmeren of net mekaar versterken?
Alvast bedankt

kan heel goed samen.

Ik gebruik nu al een paar dagen dexaprine, ik neem een hele pil, telkens als ik snel opsta van bijv de bank wordt het zwart voor me ogen, alsof ik flauwval maar dat gebeurt dan niet. Ik heb een lage bloeddruk (dit heb ik altijd al), misschien heeft het hiermee te maken. Ik krijg er ook niet echt energie van, hartslag gaat wel omhoog en het stopt me hongergevoel (dit is wel goed).
Wat is jullie advies? doorgaan of stoppen

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 14:30 ----------

Ik wil doorgaan...

Ik zal terugstappen op 1/2 tablet. En dat even aankijken. :)

Hey, ik heb een vraagje.

Ik neem momenteel Dexaprine (wat een TOPPRODUCT!)
Is het verstandig om dit supplement te combineren met een Eiwitdieet B&F?
Gaan de producten mekaar belemmeren of net mekaar versterken?
Alvast bedankt

Ja hoor, geen probleem! :)

-Leon

Is het product momenteel in voorraad? Op de site staat dat het uitverkocht is, maar in een post hieronder dat het terug in voorraad is...

En wanneer moet je het juist nemen? Vlak voor de training of een uur voor de training ofzo?

Laatst bewerkt:
Is het product momenteel in voorraad? Op de site staat dat het uitverkocht is, maar in een post hieronder dat het terug in voorraad is...

En wanneer moet je het juist nemen? Vlak voor de training of een uur voor de training ofzo?

Tot gisteren was het in elk geval nog voorradig want heb nog Dexaprine kunnen bestellen. Lucky me :cool:

Thanks voor de info!
Ik heb gelezen dat er 1,3-Dimethylphenylamine inzit. Staat dit product niet op de dopinglijst? Mogen marathonlopers dit product bijvoorbeeld nemen?

Yes. Bij de beschrijving van het product staat op de meeste sites volgende boodschap Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.

Yes. Bij de beschrijving van het product staat op de meeste sites volgende boodschap Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.

Heb jij er vandaag al eentje genomen Mad Max?:cool: Ervaring?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 23:38 ----------

Hoelang blijft dit product opspoorbaar in het lichaam? Gaat het over een week, een maand, een jaar, meerdere jaren...?

En hoe komt dat het zo relatief goedkoop is? Met een halve pil per dag doe je er 4 maanden mee voor slechts 30 euro, dat is toch goedkoop lijkt me? Of moet je na enige tijd overschakelen op 1 volledige pil voor optimale effecten?

Laatst bewerkt:

Op dit moment is de Dexaprine helaas uitverkocht, maar wij verwachten dat deze weer snel terug is. :)

Heb jij er vandaag al eentje genomen Mad Max?:cool: Ervaring?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 23:38 ----------

Hoelang blijft dit product opspoorbaar in het lichaam? Gaat het over een week, een maand, een jaar, meerdere jaren...?

En hoe komt dat het zo relatief goedkoop is? Met een halve pil per dag doe je er 4 maanden mee voor slechts 30 euro, dat is toch goedkoop lijkt me? Of moet je na enige tijd overschakelen op 1 volledige pil voor optimale effecten?

Klopt, vooral in Belgie zijn ze streng op deze stof. De stof is zichtbaar voor 80 tot 104 uur. Dus het zou inprincipe in 1 week verdwenen moeten zijn. :)

-Leon

Heb net een dosis dexaprine besteld, samen met Maximize V2... dat wordt een knalstack van Iforce de komende 6-8weken :D

Dexaprine is weer direct leverbaar::)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

Heb net een dosis dexaprine besteld, samen met Maximize V2... dat wordt een knalstack van Iforce de komende 6-8weken :D

Dat word idd knallen.. :D Ik kom er zelfs langer met toe aangezien ik heel lang op een halve pil heb gezeten..
Maar het heeft zijn werk wel degelijk gedaan ben redelijk snel in vet % gezakt zonder echt merkbaar massa te hebben moeten inleveren :) Top productje dus

Aan de ene kant ben ik wel geïnteresseerd in dit product, maar aan de andere kant heb ik een slechte ervaring met een fatburner. Ik had die van De Tuinen geprobeerd maar kreeg er hartkloppingen, angstklachten en een sombere stemming van.

Deze ingrediënten zaten erin:
Cafeïne anhydrous, Groene Thee Poeder, Capsule omhulsel (Gelatine), Gemberwortel Poeder, Vitamine B6 (als Pyridoxine Hydrochloride), Antiklontermiddelen (Siliciumdioxide, Magnesiumstearaat, Stearinezuur), Blaaswier Extract, Guarana Extract, Maltodextrine, Beredruifpoeder, Chroom Picolinaat.).

Er stond ook bij dat ik dit product niet lang mocht gebruiken.

Aangezien ik geen expert ben, weet ik niet of het door een bepaalde stof komt. Weet iemand het wel?
En kan iemand mij vertellen dat ik bij het gebruik van Dexaprine minder of geen last van bijwerkingen heb?Dat de hartslag wat hoger is bij een fatburner begrijp ik wel, want anders kan je geen vet verliezen.

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant ben ik wel geïnteresseerd in dit product, maar aan de andere kant heb ik een slechte ervaring met een fatburner. Ik had die van De Tuinen geprobeerd maar kreeg er hartkloppingen, angstklachten en een sombere stemming van.

Deze ingrediënten zaten erin:
Cafeïne anhydrous, Groene Thee Poeder, Capsule omhulsel (Gelatine), Gemberwortel Poeder, Vitamine B6 (als Pyridoxine Hydrochloride), Antiklontermiddelen (Siliciumdioxide, Magnesiumstearaat, Stearinezuur), Blaaswier Extract, Guarana Extract, Maltodextrine, Beredruifpoeder, Chroom Picolinaat.).

Er stond ook bij dat ik dit product niet lang mocht gebruiken.

Aangezien ik geen expert ben, weet ik niet of het door een bepaalde stof komt. Weet iemand het wel?
En kan iemand mij vertellen dat ik bij het gebruik van Dexaprine minder of geen last van bijwerkingen heb?Dat de hartslag wat hoger is bij een fatburner begrijp ik wel, want anders kan je geen vet verliezen.

Ik kan je daar niet met helpen om te zeggen door welke stof het nou net komt zul je anders eens moeten laten nazien? Kan je aleen zeggen dat ik helemaal geen hartkloppingen heb van Dexaprine en men vriendin ook niet ( zij heeft er normaal sneller last van )
Ik zou zeggen proberen en dan zul je het weten, en denk zelfs dat jeals je nu een bestelling plaats een dexaprine sample kunt aanvragen.. :)

Terug
Naar boven