AndroidHealthClinic

Dexaprine - iForce Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg
 
Ik gebruik nu sinds een maand Dexaprine (met DMAA) en ik moet zeggen dat ik bijna geen neveneffecten ondervindt. Enige nadeel is dat mijn libido erg laag is. Iemand enige ervaring hoe snel je libido weer op gang komt, nadat je (even) stopt met Dexaprine? Ik hoop namelijk mijn kleine grote vriend van de zomer wel een aantal keer nodig te hebben. :D

jij wilt zeggen dat je die nu niet nodig hebt? son i am dissapoint
 
:sad:

Het is de hoogste tijd om hem weer te gaan gebruiken, vandaar de vraag...
 
Dexaprine, de oude versie (van twee jaar geleden) had geen enkel effect bij me, zelf als ik er twee nam en dit zelf combineerde met Assault.
 
Heb dit product vorig jaar geprobeerd toen ik probeerde af te vallen. Ik reageerde er heel slecht op, had last van hartkloppingen en tijdens de workouts viel ik zowat flauw, en had ook last van duizeligheid.
Ook viel ik er niks van af. Ik ben destijds naar de huisarts geweest en na bloedonderzoek bleek dat ik een langzame schildklier heb (functioneerde haast niet).
Volgens de huisarts is het slecht om fatburners te gebruiken bij een langzame schildklier en adviseerde mij om ermee te kappen. Nadat ik gestopt was had ik nergens last meer van.
 
Back
Naar boven