AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Mss is het al gezegd, maar maakt het nog verschil of je 2x een halve neemt of in ene?

Had gister voordat ik ging werken een hele genomen en werd er toch wel een beetje waus van :P!

Hahah daarom, begin met een halve of blijf daar gewoon bij. Gebruik het nu alweer een maandje en neem nogsteeds 2x een halve. Een hele in 1x is too much voor mij :p

Wat is de ervaring van mensen die de DMAA versie vergeleken hebben met de XR?
Ikzelf vind de XR vele malen prettiger.
Met de Oude versie heb ik hele dag brandend maagzuur, voel ik me opgejaagder en kom ik lastig in slaap (rusteloos gevoel). De XR is 1-3 uurtjes na inname superheftig, maar op een gegeven moment lijkt het ook helemaal uitgewerkt en voel ik me altijd weer kiplekker en relaxt.

Ik gebruik nu 3 weken dexaprine, ik eet een stuk minder dan normaal en heb dan ook minder trek, ik sport 3 a 4 keer in de week. Alleen het rare ervan is dat ik bijna tot niks ben afgevallen. is dit normaal of moet ik iets veranderen?

Ik gebruik nu 3 weken dexaprine, ik eet een stuk minder dan normaal en heb dan ook minder trek, ik sport 3 a 4 keer in de week. Alleen het rare ervan is dat ik bijna tot niks ben afgevallen. is dit normaal of moet ik iets veranderen?

Dit heeft waarschijnlijk niks met de dexaprine te maken, maar met je voeding.

Wat is de ervaring van mensen die de DMAA versie vergeleken hebben met de XR?
Ikzelf vind de XR vele malen prettiger.
Met de Oude versie heb ik hele dag brandend maagzuur, voel ik me opgejaagder en kom ik lastig in slaap (rusteloos gevoel). De XR is 1-3 uurtjes na inname superheftig, maar op een gegeven moment lijkt het ook helemaal uitgewerkt en voel ik me altijd weer kiplekker en relaxt.
Goed om te horen. De nieuwe variant Dexaprine XR wordt onzettend goed ontvangen en krijgen we positieve reacties op. Die andere was wellicht voor velen toch te hoog gedoseerd. :cool:
Zoals al aangegeven zou ik dan toch aan je voeding/training sleutelen. Waarschijnlijk gaat er toch iets mis.:rolleyes:

Ralf

Zou je eetschema eens posten in de voedingssectie. Ben zelf namelijk al 6kilo kwijt sinds het gebruik!

Goed om te horen. De nieuwe variant Dexaprine XR wordt onzettend goed ontvangen en krijgen we positieve reacties op. Die andere was wellicht voor velen toch te hoog gedoseerd. :cool:

Zoals al aangegeven zou ik dan toch aan je voeding/training sleutelen. Waarschijnlijk gaat er toch iets mis.:rolleyes:

Ralf
Aan mijn eet patroon ligt het niet, eet over een hele dag super weinig. Het kan misschien zijn dat ik een mix van kracht en cardio training doe. door middel van kracht kan het zijn dat ik me spiermassa behoud en dat dit groeit aangezien spieren zwaarder zijn. mijn vetpercentage is dan wel minder geworden door de pillen alleen in het gewicht zit niet veel verandering. zou dit dan komen door de kracht training die ik erbij doe?

Aan mijn eet patroon ligt het niet, eet over een hele dag super weinig. Het kan misschien zijn dat ik een mix van kracht en cardio training doe. door middel van kracht kan het zijn dat ik me spiermassa behoud en dat dit groeit aangezien spieren zwaarder zijn. mijn vetpercentage is dan wel minder geworden door de pillen alleen in het gewicht zit niet veel verandering. zou dit dan komen door de kracht training die ik erbij doe?
Kijk, dat had je er neit bij vermeld. Als je merkt dat de spiegel aangeeft dat je droger word, zichtbaar resultaat, dan moet je het zeker zo doen!

Ralf

Kan idd, ligt eraan hoelang je al aan KT doet. Maar je voeding speelt waars een grotere rol

Je moet dexaprine zien als een metabolische ondersteuning/versterking.
De primaire processen moeten alsnog worden geïnitieerd dmv voeding en training.
Wanneer deze afgestemd zijn zal dexaprine dit in zijn geheel versterken/versnellen.

Pas ook op dat je niet te snel TE laag gaat in kcal, dan gaat je metabolisme namelijk 'slapen'.

Vandaag voor het eerst begonnen met Dexaprine - iForce Nutrition, vanochtend begonnen met een halve op een nuchtere maag. Ben benieuwd wat het doen met juiste voeding en juiste training. Heb alleen een kleine vraag, is het beter om in de ochtends te nemen of voor het sporten, ivm werk de hele dag en in de avond sporten? Graag hoor ik van jullie, succes!

Staat toch op de pot. Meteen na opstaan op lege maag.

Vandaag voor het eerst begonnen met Dexaprine - iForce Nutrition, vanochtend begonnen met een halve op een nuchtere maag. Ben benieuwd wat het doen met juiste voeding en juiste training. Heb alleen een kleine vraag, is het beter om in de ochtends te nemen of voor het sporten, ivm werk de hele dag en in de avond sporten? Graag hoor ik van jullie, succes!
Succes met je dieet! Dexaprine zal net dat extra geven :) Het is inderdaad aan te radenom de halve 's ochtends te nemen. UIteraard kan je ook, wanneer je bijv. 14u traint deze ook iets eerder nemen. Zodat je ook nog van de energie profiteert die dit product geeft.

Ik heb deze dinsdagavond besteld en woensdag had ik hem al thuis... Gelijk begonnen met een halve tab, lekker euforisch gevoel, geen hartkloppingen maar wel een beetje last van trillende handen... Donderdagmorgen gelijk weer een half genomen, en onmiddellijk klaarwakker... Rond een uur of 1 's middags de andere helft genomen... Geen tot weinig bijwerkingen bij mij, trillende handen en een beetje droge mond, maar dat neem ik derbij... :-D top product, in mijn ogen doet wat het beloofd zonder hartkloppingen en nerveus gevoel... Aanrader volgens mij... :-D

Ik heb deze dinsdagavond besteld en woensdag had ik hem al thuis... Gelijk begonnen met een halve tab, lekker euforisch gevoel, geen hartkloppingen maar wel een beetje last van trillende handen... Donderdagmorgen gelijk weer een half genomen, en onmiddellijk klaarwakker... Rond een uur of 1 's middags de andere helft genomen... Geen tot weinig bijwerkingen bij mij, trillende handen en een beetje droge mond, maar dat neem ik derbij... :-D top product, in mijn ogen doet wat het beloofd zonder hartkloppingen en nerveus gevoel... Aanrader volgens mij... :-D
Bedankt voor je review. De nieuwe Dexaprine XR is echt een succesformule. Dit zo vast houden, dan komt het resultaat vanzelf. :)

Ralf

Ik heb volgens mij de versie voor XR. Zijn echt heftige dingen, neem het nu al 3 weken maar doe niet meer als een halve per keer. Meestal 2x een halve op een dag. Resultaten zijn goed, het gevoel is af en toe wel chill: euphorisch (xtc idee).

Maar heb ook wel vaak zo'n k*t gevoel in m'n buik ervan, vaag zicht en misselijk. Maar moet er wat voor over hebben :)

Ik heb eerst Ripped van de B&F shop gebruikt, maar hier merkte ik alleen tijdens de training een klein beetje van. Hierna overgegaan op Dexaprine. De eerste dag voelde een halve al vrij heftig. Hartslag enorm omhoog en opgejaagd gevoel. Na een paar dagen overgegaan op een hele en ook dit voelde in het begin vrij heftig aan. Momenteel merk ik dat ik in rust de eerste paar uur een iets verhoogde hartslag heb en tijdens de training schiet mijn hartslag heel snel omhoog. In de maand dat ik het nu gebruik ben ik, mede door ook een goed voedingsschema, maar zeker ook door de Dexaprine 4 kilo kwijtgeraakt. Ik heb het idee dat vooral de plekken waar het vet lastig weg te krijgen is aangepakt wordt, al weet ik dat plaatselijk vet verbranden niet kan.
De negatieve bijwerken waren slechts enkele dagen voor mij, voor zover ze negatief te noemen zijn. Voor mensen die in de cut zitten en merken dat ze minder snel vet kwijtraken kan ik deze zeker aanraden!

Ik moet altijd ongelofelijk veel plassen van dit spul, werkt wel lekker voor wat het moet doen.

Zit nu aan een halfje en kom er bijna de hele dag mee door.

Terug
Naar boven