Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

We hebben de Dexaprine nu de hele week tegen een stuntprijs. Namelijk 20% korting op elke pot!

Europa's meest verkochte vetverbrander: Dexaprine nu 19,90 euro!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook op dexaprine xr ga ik lekker hard. Hartslag is met rustige cardio heel hoog

Van de oude formule merkte ik onderhand weinig. De XR geeft me 's ochtends wel een heerlijke kick. Voor een caffeine-junkie zoals ikzelf is dat aangenaam, maar anderen zou ik in het begin wel een halfje aanraden (zoals op de verpakking staat aangegeven). Zo knal ik wel door mijn studie- en Game of Thrones boeken heen hoor! :cool:

Ben benieuwd wat het qua vetverbranding gaat doen. Voor de energieboost krijgt 'ie alvast een 9.

Morgen weer over dexa.... als ik eraan denk al beroerd. Gelukkig is dat effect maar tijdelijk:)
heeft zeker al geholpen voor mij.

Nooit gehoord. Dan zou je dat bij meerdere burners moeten hebben.
weet je waarom ook?

Nee dat weet ik niet meer, was een jaar geleden. Ben net klaar met 1,5 maand dexa en voor mij werkt het ook gewoon perfect hoor! Volgende cut gaat dit er zeker weer in :D

Ik ga knetterhard op een hele cap. Voor trainingsdagen vind ik het niet optimaal, denk ik. Als ik wat meer ga bewegen dan krijg ik een heel erg opgejaagd gevoel.
Vraag me wel af of zoiets nu echt helpt om extra vet te verbranden. Qua energieboost en hongerstillend effect vind ik het een goed product.

Heb me eveneens de dexa XR aangeschaft, deze morgen zoals voorgeschreven ééntje genomen!!!
Man man na klein uurtje wist ik me totaal geen houding te houden, uiteindelijk maar naar de gym getrokken, sloeg dat ff tegen, hartslag hoog en trillen jongu toch!!!
Uiteindelijk gestopt met trainen omdat ik zo was aan het shaken.:(:(

Conclusie; best eerst starten met halfje,:D:D

Is natuurlijk persoonsgebonden.

Hebben jullie ook de volgende mail gekregen?

Belangrijke mededeling Dexaprine

Vanuit de NVWA hebben wij de melding gekregen dat er na gebruik van het product Dexaprine gebruikers gezondheidsproblemen hebben gekregen. Van het product Dexaprine zijn door verschillende partijen meerderde variaties op de markt gebracht. Op dit moment is het niet duidelijk om welke Dexaprine variant het gaat. Wij willen geen enkel risico nemen als de volksgezondheid in het geding is en hebben in samenspraak met de NVWA besloten om Dexaprine direct uit ons assortiment te halen. Heeft u Dexaprine bij ons gekocht? Dan kunt u deze kosteloos retourneren. Heeft u verder vragen? Neem dan contact op via dexaprine@bodyenfitshop.nl.

Bekijk hier het persbericht van de NVWA.

Op nvwa.nl: Veiligheidswaarschuwing voor afvallers en sporters: slik geen Dexaprine

........Al na 1 tablet kunnen bijwerkingen optreden als hartstilstand, hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid en hoofdpijn. Op sociale media staan daarnaast berichten van bodybuilders die dergelijke klachten hebben gekregen na het innemen van Dexaprine. Deze sporters gebruiken het product om meer energie te krijgen en af te vallen.

Ondanks dat op dit moment niet duidelijk is om welke varianten Dexaprine het hier gaat, zijn de 11 ernstige meldingen voor de NVWA voldoende aanleiding om direct actie te ondernemen....

Ik heb geen problemen ermee gehad, alleen dat het op sommige dagen heftiger werkt dan andere dagen...

Iemand ervaring met duursport en Dexaprime?

Ik ga zondag 13-10-2013 105km fietsen in limburg.
ben 06-10-2013 begonnen met nemen.
Heb gisteren gefietst maar merkte savonds wat gespannen spieren/ bijna kramp.

Iemand wel eens gelopen of gefietst met Dexaprime???

Alvast bedankt!

Iemand ervaring met duursport en Dexaprime?

Ik ga zondag 13-10-2013 105km fietsen in limburg.
ben 06-10-2013 begonnen met nemen.
Heb gisteren gefietst maar merkte savonds wat gespannen spieren/ bijna kramp.

Iemand wel eens gelopen of gefietst met Dexaprime???

Alvast bedankt!

Mijn ervaring is dat je lichaam ook sneller alles gaat verteren dus je krijgt sneller een honger gevoel.
Moet ik wel zeggen dat het vreemd is dat je Savonds wat gespannen bent. Maar dat kramp kan altijd gebeuren. Ik heb hardgelopen met Dexaprime en ik train martial arts met dexaprime ik heb wel eens slapeloze nachten van dat spul maar dat komt dan dat ik a. teveel neem of b. savonds sport. Dan is je lichaam nog niet klaar met energie los te laten.

Mijn ervaring is dat je lichaam ook sneller alles gaat verteren dus je krijgt sneller een honger gevoel.
Moet ik wel zeggen dat het vreemd is dat je Savonds wat gespannen bent. Maar dat kramp kan altijd gebeuren. Ik heb hardgelopen met Dexaprime en ik train martial arts met dexaprime ik heb wel eens slapeloze nachten van dat spul maar dat komt dan dat ik a. teveel neem of b. savonds sport. Dan is je lichaam nog niet klaar met energie los te laten.

lolwut
sneller hongergevoel met dexaprine? Dan doe je iets fout

Als ik een dexa heb genomen en even sprintje moet trekken om trein te halen dan heb ik al mega hoge hartslag. Zou het niet gebruiken als je intensief gaat fietsen .

Ik gebruik nu sinds een maand Dexaprine (met DMAA) en ik moet zeggen dat ik bijna geen neveneffecten ondervindt. Enige nadeel is dat mijn libido erg laag is. Iemand enige ervaring hoe snel je libido weer op gang komt, nadat je (even) stopt met Dexaprine? Ik hoop namelijk mijn kleine grote vriend van de zomer wel een aantal keer nodig te hebben. :D

Terug
Naar boven