MuscleMeat

DHT-arme Kuur

Provi en mast liggen heel erg in de buurt van elkaar.

Als tip geef ik je om mast/provi gelijk vanaf het begin mee te laten lopen. Het heeft veel voordelen, en is eigenlijk altijd een goede toevoeging.
Het zorgt ervoor dat andere stoffen beter hun werk doen, minder kans op gyno, beter libido etc...
als je goede verhouding A:E neem is de kans dat je haar verlies met mast minder? Of kans dan net zo groot. Mijn kop is gewoon te groot om kaal te zijn:(

Het kan altijd, maar ik denk niet dat je er veel uit haalt. Vier weken primo vind ik persoonlijk erg kort, en de laatste twee weken mast gaat ook niet veel zoden aan de dijk zetten. Zelfs met korte ester masteron niet.

dus dan wordt het vanaf het begin tot het einde primo ;-)
wat zou jij voor verhoudingen aanraden voor een goede A:E verhouding?

als je goede verhouding A:E neem is de kans dat je haar verlies met mast minder? Of kans dan net zo groot. Mijn kop is gewoon te groot om kaal te zijn:(

volgens mij hetzelfde toch? er blijft zo goed als evenveel dht, zeker aangezien mast een dht is en dus niet omgezet hoeft te worden. anders zou je het omzettingsproces nog tegen kunnen gaan... als ik me niet vergis ;-)

Daar heb ik helaas geen idee van. Ik ben (gelukkig) niet vatbaar voor haarverlies dus heb ik me eigen daar niet in verdiept, om eerlijk te zijn.
Toch gebeurt het vaak dat iemand geen haaruitval krijgt van primo of mast, maar wel van winny. De ander weer wel van primo, maar niet van mast etc...

Het zijn DHT-afgeleide stoffen, dus dat betekent niet dat het puur DHT is ;-) Eén klein verschilletje in het molecuul en de werking is compleet anders.

dus dan wordt het vanaf het begin tot het einde primo ;-)
wat zou jij voor verhoudingen aanraden voor een goede A:E verhouding?
Ligt er een beetje aan hoe je je andere stoffen doseert. Hoe hoog wil je je test en npp doseren?

Daar heb ik helaas geen idee van. Ik ben (gelukkig) niet vatbaar voor haarverlies dus heb ik me eigen daar niet in verdiept, om eerlijk te zijn.
Toch gebeurt het vaak dat iemand geen haaruitval krijgt van primo of mast, maar wel van winny. De ander weer wel van primo, maar niet van mast etc...

Het zijn DHT-afgeleide stoffen, dus dat betekent niet dat het puur DHT is ;-) Eén klein verschilletje in het molecuul en de werking is compleet anders.

Ligt er een beetje aan hoe je je andere stoffen doseert. Hoe hoog wil je je test en npp doseren?
Dit kan inderdaad niet genoeg benadrukt worden. Wat ze alle gemeen hebben is dat ze niet meer kunnen aromatiseren noch gereduceerd worden op positie 5alfa, maar daar houdt het ook wel weer op. De 'definitie' is in principe dat het AAS zijn die 5alfa-gereduceerd zijn; wat imo een betere benaming is dan een 'DHT' of een 'DHT-afgeleide'. Dat laatste suggereert dat het veel gemeen heeft met DHT, terwijl dat behoorlijk meevalt.

Bij echt hoge doseringen (zeg, bijv. een gram of meer per week) is het toch irrelevant wat je gebruikt als AAS als het om je haarlijn gaat. Voor lager valt nog wat te zeggen voor nandrolon.

Terug
Naar boven