XXL Nutrition

DHT-arme Kuur

Volgens mij is dbol niet slecht voor je haar hoor
Het zorgt voor een verhoging van je oestrogeen, wat juist goed is voor haarbehoud.
Arnold heeft ook nog een redelijke bos op zijn hoofd tot op dit moment
Het tekort hebben aan oestrogeen of te veel aan DHT kan met de nodige aanleg zorgen voor haarverlies.
Wat heeft Arnold daarmee te maken. Het is persoonsgebonden. De ene persoon is daar zeer gevoelig voor terwijl anderen daar helemaal geen aanleg voor hebben. En dboll kan ook voor kaalheid zorgen.

Laatst bewerkt:
Je hebt van die speciale shampoo die je voor dit probleem kan gebruiken.
Een maat van mij heeft ook kaalheid in de familie en gebruikt dat spul zodat ie gewoon kan kuren.

Gewoon prikken joh je ziet van zelf wel wat er gebeurd.
Grotendeels van mijn familie is ook kaal terwijl ik een hele bos op mn kop heb.
Nooit haaruitval gehad. (test-tren-deca-mast-winny-dbol-oxy)

Wat heeft Arnold daarmee te maken. Het is persoonsgebonden. De ene persoon is daar zeer gevoelig voor terwijl anderen daar helemaal geen aanleg voor hebben. En dboll kan ook voor kaalheid zorgen.

Bedoel ermee dat niet iedereen kaal wordt

Ik dacht dat je bedoelde dat dboll niet voor kaalheid zorgt en dat je Arnold als voorbeeld nam omdat in zijn beginperiode nogal wat dboll heeft gebruikt.

Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar dbol voor een blast, als ik eens onder de 9% zit met tren en mast bijv.
Volgens mij heeft het wel potentie

wil m'n haar wel laten staan mag je het tegen betaling hebben om er een pruik van te maken

• Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon prikken joh je ziet van zelf wel wat er gebeurd.
Grotendeels van mijn familie is ook kaal terwijl ik een hele bos op mn kop heb.
Nooit haaruitval gehad. (test-tren-deca-mast-winny-dbol-oxy)
Ik denk dat ik gewoon bij Test + deca blijf en op tijd stop mocht het zover zijn. Heb er inderdaad nog geen last van dus moet me er maar gewoon minder druk om maken. Heb al heerlijke gains dus zou zonde zijn als ik daar niet van kan genieten . :D

Ja precies, mooi om te horen :D

kun je dit uitleggen, ik zit namelijk aan een test + deca te denken en miss in combinatie met primo of mast

daarnaast zet test toch altijd om naar DHT?

Mijn opmerking was vooral bedoeld naar mensen die beweren dat deca zonder testosteron een no-go is. Deze mensen weten het verschil niet tussen testosteron en DHT.
Testosteron zet om naar DHT en ook naar oestrogeen. Masteron en/of primo zijn al DHT's op zichzelf, zonder dat het eerst daarnaar toe omgezet hoeft te worden.

Heb je last van deca d*ck? Dit zijn je opties:
- Testosteron verhogen zodat je DHT wordt verhoogd --> maar dit verhoogt ook oestrogeen.
- Een losse DHT toevoegen (mast, provi, primo etc)

Mijn opmerking was vooral bedoeld naar mensen die beweren dat deca zonder testosteron een no-go is. Deze mensen weten het verschil niet tussen testosteron en DHT.
Testosteron zet om naar DHT en ook naar oestrogeen. Masteron en/of primo zijn al DHT's op zichzelf, zonder dat het eerst daarnaar toe omgezet hoeft te worden.

Heb je last van deca d*ck? Dit zijn je opties:
- Testosteron verhogen zodat je DHT wordt verhoogd --> maar dit verhoogt ook oestrogeen.
- Een losse DHT toevoegen (mast, provi, primo etc)

oke dan snap ik het toch ;-)

Ik wil deca of NPP voor het eerst gaan gebruiken volgend jaar om echt massa te pakken icm test e of p.
HCG erbij voor sneller herstel en primo erbij (al lijkt provi me ook eens interessant)

masteron en anavar ga ik alleen gebruiken in de cut.
dan zou het mast ipv primo worden en niet te lang omdat het heftig voor je haar is.
en van anavar werd ik droger (minder eetlust? extra verbranding?) en echt kneiter vol en hard, ik ben er dus echt fan van maar heb niet het idee dat het me massa geeft.

Als je sneller herstel belangrijk vind zou ik zeker voor NPP gaan :)

NPP, test p en mast p samen is wel een super combi hoor :)

die wil ik inderdaad 4-6 weken gaan doen ;-) maar zou de mast graag willen inruilen voor iets, primo is een te lange ester en provi is een soort van orale masteron?
misschien alleen de laatste 2 weken overstappen op mast dan?

die wil ik inderdaad 4-6 weken gaan doen ;-) maar zou de mast graag willen inruilen voor iets, primo is een te lange ester en provi is een soort van orale masteron?
misschien alleen de laatste 2 weken overstappen op mast dan?
Provi en mast liggen heel erg in de buurt van elkaar.

Als tip geef ik je om mast/provi gelijk vanaf het begin mee te laten lopen. Het heeft veel voordelen, en is eigenlijk altijd een goede toevoeging.
Het zorgt ervoor dat andere stoffen beter hun werk doen, minder kans op gyno, beter libido etc...

Provi en mast liggen heel erg in de buurt van elkaar.

Als tip geef ik je om mast/provi gelijk vanaf het begin mee te laten lopen. Het heeft veel voordelen, en is eigenlijk altijd een goede toevoeging.
Het zorgt ervoor dat andere stoffen beter hun werk doen, minder kans op gyno, beter libido etc...

ik ga ze zeker gelijk mee laten lopen, ik geloof ook zeker in die voordelen.
zou het kunnen om de eerste 4 weken primo te nemen en de laatste 2 weken mast?

ik denk dan;
1-6 test p
1-6 NPP
1-4 primo
4-6 mast
1-8 HCG 2x500

Laatst bewerkt:
2 broers van me moeder zijn bijna kaal en waren dat al vroeg. k heb na mast/win/primo nog niet eens een inhammetje maar gewoon heel dik en veel haar..
ik had ook echt dik en veel haar. moest altijd uitgedund worden. Helaas heeft 80mg winny ed de kapper werk bespaard ....

ik ga ze zeker gelijk mee laten lopen, ik geloof ook zeker in die voordelen.
zou het kunnen om de eerste 4 weken primo te nemen en de laatste 2 weken mast?
Het kan altijd, maar ik denk niet dat je er veel uit haalt. Vier weken primo vind ik persoonlijk erg kort, en de laatste twee weken mast gaat ook niet veel zoden aan de dijk zetten. Zelfs met korte ester masteron niet.

Terug
Naar boven