XXL Nutrition

dianabol in lage doseringen ??

• Topic Starter Topic Starter
waarom hier om advies komen vragen, als je uiteindelijk toch je zin doet?! ???

je zal me achteraf nog gelijk geven, dit wordt een kuur die je niks zal opleveren!
je zal tijdens je kuur een klein beetje opblazen, en 2 maanden later ben je weer leeggelopen...

enfin, al doende leert men zeker? :o

klopt ....al doende leert men.

IK neem er ook backdraft bij...al vraag ik mij af of dit wel een goed idee is ???

laat die magische middelen maar voor wat ze zijn,neem wat test erbij,nolva en hcg,dan ben je klaar......klaar

bedoel je nolva ....gedurende de kuur of er achter ...zoals gebruikelijk.

Indien tijdens....hoeveel...is 20 mg per dag genoeg ??

Weet niet welke test je neemt.Testenanthaat,sust,test prop,etc

2 weken na je laatste inject,4 weken op 20mg nolva moet voldoende zijn

gr

welke test raad je me aan voor mijn leeftijd. (46 jr....man man...ik word oud...maar zo voel ik mij niet)

welke test raad je me aan voor mijn leeftijd. (46 jr....man man...ik word oud...maar zo voel ik mij niet)

test enanthaat,4 weken kickstart met dianabol,nakuur met nolva,nix meer nix minder.
Test op 250-500mg per week 1 maal per week zetten

thanks...je hoort nog van me....succes

Ik heb nog wat Dbol pillen liggen van vorig jaar. Nadat ik er een nam merkte ik dat het
een beetje scherp smaakte. Is dat normaal of zijn ze echt over datum?!

Ik heb nog wat Dbol pillen liggen van vorig jaar. Nadat ik er een nam merkte ik dat het
een beetje scherp smaakte. Is dat normaal of zijn ze echt over datum?!

monster eerste post!

je moet die dingen niet opzuigen; gewoon doorslikken he kerel.
en ja ze kunnen erg bitter smaken!

de EXPIRATION DATE staat op je potje/strips.

Ik heb nog nooit zoveel onzin in een topic gezien als in deze.. wat een onzin allemaal zeg! Iemand nolvadex tijdens de kuur aanraden bij een dbol kuurtje? Als je aan de 750mg test gaat zou ik zeggen ja.. Een leverbeschermer is ook al totaal overbodig bij een eenmalig kuurtje als deze met doseringen die hier genomen worden..

Dbol is een leuk beginners anabool (niet ideaal , maar ach) maar wat ik er hier allemaal over lees, goedemorgen zeg. Is iedereen een 'expert' tegenwoordig?

als je na die kuur op de bank gaat liggen wel ;)
en je zal altijd wel wat verliezen met dianabol omdat het veel vocht met zich mee brengt... en willen jullie aub stoppen met te zeggen et is slecht voor je LeveR!!!! want dat zijn alle annabolen!! :D

als je na die kuur op de bank gaat liggen wel ;)
en je zal altijd wel wat verliezen met dianabol omdat het veel vocht met zich mee brengt... en willen jullie aub stoppen met te zeggen et is slecht voor je LeveR!!!! want dat zijn alle annabolen!! :D

Gelul, alleen de C17aa zijn leverbelastend.

dag 10 van dianabol (30 mg) en nog steeds niks van te merken .
Normaal ????

geen kg erbij?

ben weer op mijn startgewicht van 94 kg

Fake gear?? Neem aan dat je wel gewoon goed eet?

ik eet gewoon goed.

Het zijn roze tabelettjes die je in twee kunt breken.
Aan de ene kant BP en aan de andere kant staat 10.

die vierkanten???
British dispenserie ofzo

Terug
Naar boven