Fitness Seller

dianabol in lage doseringen ??

• Topic Starter Topic Starter
ja ze zijn vierkant

Nou als je na 10 dagen niks gegained hebt is het niet goed, zelfs met een ruk voedingsschema zou je iig wat vocht moeten pakken.

Kijk het nog een weekie aan en anders stoppen en na gaan denken over een meer doordachte/deftige kuur, misschien test enanthate om de 5 dagen en 1 deca p.week erbij, voor een eerste keer voldoende.

neen nog altijd het zelfde gewicht.

Ik zal beginnen met een kuurtje test enanthaat ...is 250 mg per week genoeg voor een
eerste kuurtje ???
10 weken genoeg ...of nog langer ??

Zou hem dan om de 5 dagen zetten, eventueel 10 decaatjes aanschaffen, neem je test enan. om de 5 dagen en 1 deca in de week. 250mg test is net effe te weinig voor het mooie, en voor die 10 decaatjes hoef je qua geld het ook niet te laten.

Misschien wel lastig om de een om de 5 dagen te zetten en de ander om de week, desnoods zet je die deca ook om de 5 dagen, geloof niet dat je met die dosering bang hoeft te zijn voor een deca-d*ck, niks is onmogelijk maar de kans is niet erg groot.
Neem je die Test voor 10 weken en die deca voor een week of 8

neen nog altijd het zelfde gewicht.

Ik zal beginnen met een kuurtje test enanthaat ...is 250 mg per week genoeg voor een
eerste kuurtje ???
10 weken genoeg ...of nog langer ??

jongens toch ... hoe vaak is dit je nu al gezegd geweest?
Het gaat heus niet veranderen als je het nog eens 50 keer vraagt hoor :p

sorry dat ik leef robke

nu dag 13 bezig met dianabol op 30 mg per dag en nog steeds niks ...integendeel.
Mijn gewicht gaat van 94 kg...naar 93 kg. Was niet de bedoeling.

Ik ben ook de ganse dag moe....man man man....

pffff,dat schiet zeker niet op.Lijkt me sterk dat het echte gear is,na 2 weken geen gram erbij.Op 30mg na 2 weken zit ik meestal op een kilootje of 5 erbij.

was je niet op reis of kan ik je nog mailen krieltje ???

vertrek om half 3 vanmiddag

We gaan je missen, gelukkig maar een paar dagen!!

hahhaaha was het maar vakantie bro,tis gewoon werk,maar toch bedankt

goede reis dan maar ouwe ;)

thx bro

goede reis, en vlug weer terug

Terug
Naar boven