XXL Nutrition

dianabol in lage doseringen ??

• Topic Starter Topic Starter
6 weken 30 mg elke dag....lijkt mij voldoende voor een eerste keer.
Ik weet dat spuiten beter is maar wil het toch eens proberen....we zien wel.
(het verstand komt met de jaren....hopelijk...en ik ben al niet meer van de jongste...)

De naald zal voor een volgende keer zijn.

woensdag ben ik er mee begonnen :

30 mg dianabol elke dag en dit voor zes weken

tevens:
backdraft 2 caps 's morgens en 3 pre workout
lev52 : ondersteuning voor de lever
optimen : multivit-min
whey maxx pvl
complex carb gainer
lean gain dorian yates

Ben gestart met 94 kg , armen 41 cm , borst 119 cm.....we zien wel.

Die lev52 zal de werking verminderen van je dbol, omdat het je lever reinigt. Ik zou het na de nakuur nemen.

Die lev52 zal de werking verminderen van je dianabol, omdat het je lever reinigt. Ik zou het na de nakuur nemen.

oké....bedankt voor de tip....Ik zal die lev52 houden voor de nakuur.

Zou een test booster nodig zijn ...zoals bv. novedex xt of hiermee best wachten tot na de kuur ??

Thanks

pfff zou ik wel doen met dianabol,gozer,dat zijn middelen waarme je met 5mg pd al je eigen productie na een week lam legd,en neem nou gewoon nolvadex,en geen gaspari meuk.
Wel na de kuur.Nolva voor eventuele gyno bij de hand houden

oké krieltje ....bedankt voor de hulp

nolvadex heb ik liggen...nog 40 tabs van 20 mg
Kom ik daar wel mee toe ???

jazeker 1x 20mg pd voor week of 4

oké....bedankt.

zo is het prima

merci merci merci

vandaag dag 4 van dianabol

training ging gisteren en vandaag zeeeeeeeeer goed

krachtgains zijn er nog niet...nog te vroeg zeker.

Wel al bijna 1 kg erbij....kan dat wel ???

ja dat kan wel,babypangang of oedeem

babypangang :roflol:

De topper is natuurlijk babi pangang, door sommigen gespeld als baby pangang, over kindermisbruik gesproken. Dit is geen Indisch maar een Chinees gerecht. Doch Nederlanders en varkensvlees, lekker goedkoop hoor, nog nooit van haram en halal gehoord. Bij de babi hoort natuurlijk sambal goreng buncis, dit zijn in veel gevallen slap gekookte sperziebonen met kokosmelk en pepers. Buncis is het Indonesisch woord voor boontjes, in het bahasa wordt de c als tj uitgesproken. Als er bij deze gerechten kruimig gekookte aardappelen werden geserveerd was het Nederlands met een exotisch tintje. Nu het met rijst wordt gegeten heet het Indisch. Echt lekker Nederlands is de rendang in sju. Droog vlees, het gerecht behoort droog te zijn, is een afschuw in het lage landje. Men is de arme tijden van alleen piepers met lekker veel jus nooit vergeten.

blasmusik zei:
vandaag dag 4 van dianabol

training ging gisteren en vandaag zeeeeeeeeer goed

krachtgains zijn er nog niet...nog te vroeg zeker.

Wel al bijna 1 kg erbij....kan dat wel
tuurlijk, een liter water erbij in je lichaam. gewicht zal je wel winnen maar het meeste is ook zo weg na je kuur. dboll is vuiligheid en ik zal het alleszins nooit meer nemen. ooit is gebruikt tijdens testkuur. na drie weken mee gestopt omdat ik voelde dat dit voor iemand van mijn leeftijd (toen 47) niet gezond was.

De topper is natuurlijk babi pangang, door sommigen gespeld als baby pangang, over kindermisbruik gesproken. Dit is geen Indisch maar een Chinees gerecht. Doch Nederlanders en varkensvlees, lekker goedkoop hoor, nog nooit van haram en halal gehoord. Bij de babi hoort natuurlijk sambal goreng buncis, dit zijn in veel gevallen slap gekookte sperziebonen met kokosmelk en pepers. Buncis is het Indonesisch woord voor boontjes, in het bahasa wordt de c als tj uitgesproken. Als er bij deze gerechten kruimig gekookte aardappelen werden geserveerd was het Nederlands met een exotisch tintje. Nu het met rijst wordt gegeten heet het Indisch. Echt lekker Nederlands is de rendang in sju. Droog vlees, het gerecht behoort droog te zijn, is een afschuw in het lage landje. Men is de arme tijden van alleen piepers met lekker veel jus nooit vergeten.

Gozer,bij deze ben je uitgenodigd om ff hier langs te komen,zodat we kunnen proeven van je heerlijke lekkernij

oké bedankt voor de tip ozgur

lev52 beter gewoon tijdens de nakuur,.Nolvadex kan ook voor een verhoogde Gamma Gt zorgen.Dit wil je niet,omdat de 17aa al voldoende druk op je enzymen zet.Zodra je klaar bent,mariadistel/lev52 erin,en naast je nolvadex laten lopen

6 weken 30 mg elke dag....lijkt mij voldoende voor een eerste keer.
Ik weet dat spuiten beter is maar wil het toch eens proberen....we zien wel.
(het verstand komt met de jaren....hopelijk...en ik ben al niet meer van de jongste...)

De naald zal voor een volgende keer zijn.

waarom hier om advies komen vragen, als je uiteindelijk toch je zin doet?! ???

je zal me achteraf nog gelijk geven, dit wordt een kuur die je niks zal opleveren!
je zal tijdens je kuur een klein beetje opblazen, en 2 maanden later ben je weer leeggelopen...

enfin, al doende leert men zeker? :o

Terug
Naar boven