XXL Nutrition

dianabol inject

Bezoekers in dit topic

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Wie heeft er ervaring met Dianabol inject? En wat waren de effecten?
 
Stuur Leviathan eens een pm die heeft er meende ik ervaring mee

Groeten M.
 
Infinity zei:
Stuur Leviathan eens een pm die heeft er meende ik ervaring mee

Groeten M.

DBC heeft ermee gekuurd. Die ging er geloof ik prima op bij 50mg/dag.

Voordeel is dat het minder levertoxisch is omdat het de lever slechts 1 keer passeerd. En het wordt trager afgegeven omdat er zich een depot vormt, net als bij gewone injectables.

Nadeel is dat je eigenlijk ED moet injecteren.

Persoonlijk niet mijn hobby. :D
 
He nadeel is echter het vele prikken maar het voordeel is dat je het langer kunt gebruiken dan tabs omdat de inject inderdaad veel milder voor de lever is. Verder reageren mensen gewoon heftiger op de inject omdat er met tabs altijd een deel van de werkende stof verloren gaat. Je zou van de inject dus eigenlijk met een mindere dosering minimaal dezelfde resultaten kunnen behalen. Momenteel zijn er echter niet veel producenten. MRP schijnt een goed werkende versie te hebben
 
Thx, dus 50 mg= 2ml moet afdoende zijn? Ik ga dit uiteraard met andere dingen combineren.
Ben erg benieuwd
 
Chemical zei:
He nadeel is echter het vele prikken maar het voordeel is dat je het langer kunt gebruiken dan tabs omdat de inject inderdaad veel milder voor de lever is. Verder reageren mensen gewoon heftiger op de inject omdat er met tabs altijd een deel van de werkende stof verloren gaat. Je zou van de inject dus eigenlijk met een mindere dosering minimaal dezelfde resultaten kunnen behalen. Momenteel zijn er echter niet veel producenten. MRP schijnt een goed werkende versie te hebben

klopt dit allemaal wel??? volgens wordt er door de verhoogde leverbelasting meer igf afgegeven welke weer zorgt voor verhoogde groei. met injecteerbare dbol is dit niet zo.

staat ook meer info op de usa board zal eens kijken of ik die link nog kan vinden.
 
Ja zoek dat eens uit hardgainers als je wil.
 
Plaatselijke groei is volgens mij nooit mogelijk.
 
Leviathan zei:
Nadeel is dat je eigenlijk ED moet injecteren.

Mag ik de n00b vraag stellen wat men hiermee bedoelt?
 
haha tuurlijk.

e/w: every week (per week)
eod: every other day. (om de dag)
ed : every day (elke dag)
 
is wel moeilijk aan te komen vloeibare dianabol om te injecteren.
ik kon wel vloeibare orale dianabol krijgen maar die is niet om te injecteren tog?
 
younggod zei:
haha tuurlijk.

e/w: every week (per week)
eod: every other day. (om de dag)
ed : every day (elke dag)
Ik voeg er nog eentje aan toe. ;)
E5D: om de 5 dagen
 
maartenonnink zei:
is wel moeilijk aan te komen vloeibare dianabol om te injecteren.
ik kon wel vloeibare orale dianabol krijgen maar die is niet om te injecteren tog?

Oraal wil zeggen: inname via de mond dus niet injecteerbaar
 
kevinlorenzin zei:
Oraal wil zeggen: inname via de mond dus niet injecteerbaar


anders staat er op: voor intramus.....injects only (ik weet niet precies hoe je dat schrijft) :D
 
maartenonnink zei:
is wel moeilijk aan te komen vloeibare dianabol om te injecteren.
ik kon wel vloeibare orale dianabol krijgen maar die is niet om te injecteren tog?

Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de orale methandrostenolone van Golden Gear. Zij hebben ook vloeibare orale anavar en winny. Meen dat ze nu toch over zijn gestapt op tabs.. Als je dbol wilt injecteren moet je zorgen dat je MRP in handen krijgt.. :D

Succes, ciao,
 
ArieWillem zei:
Wat jij bedoelt is waarschijnlijk de orale methandrostenolone van Golden Gear. Zij hebben ook vloeibare orale anavar en winny. Meen dat ze nu toch over zijn gestapt op tabs.. Als je dbol wilt injecteren moet je zorgen dat je MRP in handen krijgt.. :D

Succes, ciao,

Je kan beter zien dat je het in de spieren krijgt :cool: :D
 
Back
Naar boven