MuscleMeat

Dianabol only of met deca?

DBC01 zei:
@DW: Gewonnen spieren met dbol zijn ook spieren alleen gebeurt het te weinig. Je blaast op, wordt sterk, en twee dagen nadat je de tabletjes hebt laten staan zak je qua kracht in als een pudding.
Wat rest is een opgeblazen hoofd.

Hmmm misschien zijn dit jouw persoonlijke ervaringen bro. Dbol werd veel gebruikt vroeger en nu nog steeds..als het echt zo een waardeloos middel zou zijn zou dit toch niet het geval zijn denk ik..Ik ben het met je eens dat mensen enorm opblazen hierdoor, maar dat je alles erna weer kwijtraakt ligt denk ik aan de aanleg, gevoeligheid en hoe je het zelf probeert op te vangen..

Ik weet zeker dat iedereen die nogal eens wat chemische ondersteuning tot zich neemt dbol heeft gebruikt, of nog steeds gebruikt. Alles werkt bij iedereen anders, maar ik denk niet dat je per defenitie kan zeggen dat dbol een waardeloos middel is..

DBC01 zei:
Dan kuur ik liever met kwalitatief beter spul dat me geen 10kg geeft maar wel 4 en een beter fysiek.

Met de 4 kilo en een betere fysiek dan 10 kilo extra ben ik het mee eens :lifter:

D.W.

Ik denk ook dat dat persoonsgebonden is...ik heb met dbol only gekuurd en natuurlijk vocht en vet erbij gekregen, maar toch al met al wel zon 5 kg overgehouden. En wat betreft kracht: ik ben heel iets teruggezakt maar dat heeft eigenlijk meer betrekking op het uithoudingsvermogen.

Heb voor t eerst in mn leven 110 kg gedrukt en dat was 1 week nadat ik gestopt was met dbol.

Terug
Naar boven