XXL Nutrition

dianabol onlykuur

bjornb

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
5%
hey mensen ik wil graag gaan beginnen met mijn dianabol kuur mijn collega/zelf een bb raden mij dit aan om mee te beginne
week1:10mg
week2:20mg
week3:30mg
week4:30mg
week5:20mg
week6:10mg

maar weet niet meer precies hoe het zit met de na kuur het was zowiezo met clomid maar weet de doseringen niet meer precies graag jullie hulp want ben nu alles even aan het uit werken :o en wil er allemaal zeker van zijn dat het goed is

ben 20 jaar 4 jaar trainings ervaring altijd met ervaren bb getraint dus 4 jaar seriues bezig voeding is dik in orde ben 180cm lang weeg 92kilo vetpercentage zat 2weken gelden nog op de 14% als ik me niet vergis

hey mensen ik wil graag gaan beginnen met mijn dianabol kuur mijn collega/zelf een bb raden mij dit aan om mee te beginne
week1:10mg
week2:20mg
week3:30mg
week4:30mg
week5:20mg
week6:10mg

maar weet niet meer precies hoe het zit met de na kuur het was zowiezo met clomid maar weet de doseringen niet meer precies graag jullie hulp want ben nu alles even aan het uit werken :o en wil er allemaal zeker van zijn dat het goed is

ben 20 jaar 4 jaar trainings ervaring altijd met ervaren bb getraint dus 4 jaar seriues bezig voeding is dik in orde ben 180cm lang weeg 92kilo vetpercentage zat 2weken gelden nog op de 14% als ik me niet vergis
opbouw/afbouw is zinloos
gewoon 6 weken lang op 40-50mg per dag
nakuren met nolvadex 3 weken lang ,20mg p/d

Verspil je 1e kuur gain niet aan Dbol, maar prik gewoon Test E 500mg/ew voor 8-12 weken of tot je gear op is.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 22:07 ----------

Dit had je Bb maatje ook moeten adviseren.

• Topic Starter Topic Starter
ja daar heeft hij het volgens mij ook over gehad ja. alleen zit met een probleem dat ik over 10 weken voor een week in turkije voor mjn werk (ben geen turk ofzo hoor haha) of zou het dan wijzer zijn om er gewoon daarna mee te gaan beginnen want je mag je Aas niet meenemen lijkt mij hahah en je middel voor je nakuur ook niet

Verspil je 1e kuur gain niet aan Dbol, maar prik gewoon Test E 500mg/ew voor 8-12 weken of tot je gear op is.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 22:07 ----------

Dit had je Bb maatje ook moeten adviseren.

+1

Alleen dat...of tot je gear op is???
Las laatst dat n vriend van iemand een bestelling gedaan had voor een kuur van 12 weken test E op 250 en dus 12 potjes besteld had...vergissing tussen potjes en ampullen!!!
(was jij dat trouwens niet toevallig porter die dat schreef)

Ps. Ik snap wel wat je bedoeld hoor...mensen rekenen eerste x 10ml per potje ipv de 9 of 8... Die je er uit haald!

Laatst bewerkt:
Whahahaha, komt me bekend voor ja.

ja daar heeft hij het volgens mij ook over gehad ja. alleen zit met een probleem dat ik over 10 weken voor een week in turkije voor mjn werk (ben geen turk ofzo hoor haha) of zou het dan wijzer zijn om er gewoon daarna mee te gaan beginnen want je mag je Aas niet meenemen lijkt mij hahah en je middel voor je nakuur ook niet

Voor zover ik weet nemen de meesten gewoon hun vial mee.. Nolvadex heb ik zoiezo al eens meegenomen.. Gewoon in de toilettas doen..

MOCHT er iets ingenomen worden, gewoon afstand van doen en in turkije bij de apotheek nieuwe kopen :D

je nakuur kun je gewoon meenemen. waarom zou je daar problemen mee krijgen. is maar gewoon een medicament. In Turkije kan je clomid of nolva zelfs zo bij de apotheker kopen zonder voorschrift.

alsof ons dat iets boeit ???
anyway voor een eerste zou ik t lekker op 40mg houden, is zat.
pct met nolvadex 20mg pd voor een week of 3

Laatst bewerkt:
ik ga niet zeggen of je nu een d-bol only kuur moet nemen
of een test e only kuur
maar gewoon dit doen
week 1 tot 6 : 40 a 50 mg d-bol
20 mg nolv ed voor 2 tal weken
is idd meer dan genoeg

maar ik zou dan wel voor de d-bol 50 mg ed
als toch maar d-bol only kuur neemt

maar we zijn 2012 dus zeker niet op en afbouwen die d-bol
gewoon 40 a 50 mg ed 6 weken lang