Fitness Seller

dianabol van G.S.

Wessie

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb net pillen van dianabol G.s. binnen gekregen.. 500 stuks 5 potjes in elk potje 100 stuks zijn 5cm hoog die potjes met ene halve stierenkop lot 770048 exp 04-2010 heeft iemand hier ervaring mee met dit spul? een dianabol only kuur 6 weken 40 mg is dat een goeie zet? ik weet dat je deca en test erbij moet pakken dat is het beste.. maar dat is me vraag niet :p
of zou je meer mg pakken als je alleen only doet..?
het is voor een beginner nog nooit eerder gedaan..
ik hoor het wel ciao:cool:

ik zou voor een beginner zeker niet meer pakken... misschien zelfs eerder 30mg.

en btw, die lot nr's heb ik hier ook... maar nog niet geprobeerd.

ben er net mee klaar superspul

wat moet je met 5 potjes als je aan 2 genoeg hebt.
En gooi de dosering maar op 40mg

Hou wel even nolvadex bij de hand

30 mg nemen en dan opbouwen naar 40mg, al sje het aankan.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb clomid als nakuur neem ik zo 3 tot 4 weken of vinden jullie dat te lang? en heb 5 potjes voor over een tijd een volgende kuur of voor vrienden als die het nodig hebben kunnen ze een potje halen bij me.. zou ik de kuur 7 weken pakken in plaats van 6 een weekje extra? maandag begin ik er mee.. wou er eigenlijk vandaag mee starten maar zit niet zo lekker in me vel dus w8 er nog ff mee tot maandag

ik heb clomid als nakuur neem ik zo 3 tot 4 weken of vinden jullie dat te lang? en heb 5 potjes voor over een tijd een volgende kuur of voor vrienden als die het nodig hebben kunnen ze een potje halen bij me.. zou ik de kuur 7 weken pakken in plaats van 6 een weekje extra? maandag begin ik er mee.. wou er eigenlijk vandaag mee starten maar zit niet zo lekker in me vel dus w8 er nog ff mee tot maandag

6 weken met 17aa orals is meer als genoeg denk aan je lever;)

6 weken is genoeg, kijk dbol is een anabolen steroide soort die binnen paar uur na je innamen al werkt. Dus die 6 weken ga je knallen. pak de volgende kuur injectie's als je zover bent dan horen we van zelf wel he.;) :D

succes verder

gewoon doorgaan en het omzetten naar oestrogeen verminderen door 20/30 mg nolvadex per dag gebruiken.

eerst maar wat meer lezen kerel..... kan geen kwaad denk ik )

idd een beetje meer lezen over de materie zou geen kwaad kunnen.

je wil aan iets beginnen waar je de sides nog niet van kent,
zou nog even wachten met kuren.

zou ik dnek je gyno opbouwen?

die vraag kan niemand hier voor jou beantwoorden.
het is een goede zaak om goed voorbereid te zijn, mocht je gevoelig blijken te zijn. dus zorg dat je nolvadex bij de hand hebt.

gezien de vragen die je stelt heb je ook nog flink wat kennis op te doen, zoals anderen reeds stelden.

Terug
Naar boven