AndroidHealthClinic

Dianabol + Winstrol

Winstrol

Novice
Waardering
1
Goeieavond beste forummensen,

Ik zit hier al enkele dagen intensief alle berichten te lezen om zoveel mogelijk informatie op te doen, heb wel al 2 kuurtjes achter de rug, eentje met deca-winstrol en eentje met winstroldepot-sustanon...
Nu gaf dit nog niet echt een enorm resultaat (10kg na de 2 kuren, ben wel ectomorf mss heeft da er iets mee temaken) dus zei men mij van dianabol te proberen, dit zou 'beter' werken.
Bij deze heb ik dianabol(tabs) en winstrol (waar ik wel tevreden over ben) aangekocht maar nu lees ik hier bij sommige topics dat er anabolen zijn die echt geen nut hebben samen.
Dus bij deze zou ik aan jullie willen vragen of de combinatie van dianabol en winstrol een goed idee is of geen effect gaat hebben? ???

Schiet niet op een combinatie van deze beide middelen. Dianabol zorgt voor een snelle toename in massa (lees: spier,vet,vocht). Winstrol zorgt voor een geleidelijke massatoename, maar deze bestaat dan ook hoofdzakelijk uit spiermassa.

Beide middelen zijn erg leuk, maar dan wel gestackt met andere middelen.

Weet niet wat je doel van je volgende kuur is?

Ja de winstrol houd wat vocht tegen van de d-boll, dus je blaast minder op, maar je zal ook meer vast kunnen houden na je kuur. Verwacht er alleen niet teveel van. Ik zou er zelf zeker wat deca bij zetten.

En twee 17-AA steroids naast elkaar gebruiken gaat je lever je niet dankbaar voor zijn!

@Knobbel: ﻱﻲﻍ ﻑﻉﻇ ﻕﻹﻜ ﻡﻊﻔ ?? :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Euh de bedoeling wa van "reelijk" massa bij te komen, spieren maar vet mag ook want ben veel te smal naar mijn zin en heb zowiezo al geen gram vet aan mijn lijf dus beetje kan geen kwaad.
En ik dacht da het geen 2 17AA steroïden waren want de winstrol word geïnjecteerd dus dat is toch niet lever beschadigingd, of vergis ik me?
Maar jullie stellen voor er dan deca

bij te nemen, in welke hoeveelheid en in de plaats van iets of als compenstatie?

PS. "reelijk" moets redelijk zijn :cool:

ook winstrol depot is 17AA !!! het gaat alleen niet 2 x door je lever!!

Je hebt ook de mogelijkheid om je posts te bewerken hier, dat scheelt 'n hoop posts :cool:

Deca en/of test met d-boll zijn goeie stacks. En ik weet niet wat jij in vet ziet, maar dit in combinatie met een stevig dieet zal je best wat vet opleveren...

en deca behoort dan niet tot de categorie van 17AA ofzo???
sorry maar ben nog niet zo geod thuis in de branche, ni da ik niks weet maar ben geen medicijnman ook niet... :cool:

PS. ik zie niet zo veel in vet maar heb al hopeloos veel dieeten en training achter de rug en ik geraak niet dikker, nen 22jaar, 1m86 en weeg 63kg.
Vorig jaar heb ik dit kunnen opbouwen tot (een magere) 72kg met heel zwaar dieet en training maar ben er ondertusssen al weer 5kg van kwijt.
De trainer zegt dat dit met men metabolisme te maken heeft da da nog vanzelf zal komen maar toch heb ik geen zin om daar genoegen mee te nemen.
Dus vet op zijn eigen no thanks, maar bij mij zal dit niet echt kwaad kunnen hé! :(

Tja kan alleen zeggen dat je niet klaar bent voor kuren dan, met die stats. Zeker omdat je aangeeft dat je ook nog eens weinig weet van de materie aangaande anabole steroiden.

Post eerst maar eens je dieet in de daarvoor bestemde sectie, daar zal best nog veel aan kunnen worden gesleuteld. AAS zijn geen wondersnoepjes waar je instant groot door wordt, ook dan moet je dieet en training gewoon op orde zijn.

Met alle respect, maar als je na 2 kuurtjes nog maar 72 kg weegt dan doe je echt iets niet goed.
Je bent sowieso veel te vroeg met kuren begonnen: kuren doe je pas als je naturel niet meer vooruit komt.

Ik zie dat je ongeveer dezelfde stats had als mij toen ik begon:
Ik was 1.87 meter en woog 65 kg. Ik heb dit naturel opgebouwd in 2,5 jaar tot 83.4 kg, met eenzelfde vetpercentage.
Zoals je ziet ben ik dus niet echt een genetisch wonder.

Laat de roids voorlopig nog even voor wat ze zijn en ga op natuurlijke manier spiermassa opbouwen. IEDEREEN, ongeacht of je nu ecto, meso of endomorf bent, kan op natuurlijke manier goede vooruitgang boeken.
Ik denk dat je training/voeding/rust gewoon nog niet in orde zijn. Ga jezelf hier eerst eens in verdiepen. En als je dat alles goed op de rit hebt, dan MOET je wel groeien, tenzij je een of andere ziekte hebt.
Want bedenk wel, als je training/voeding/rust niet in orde zijn, dan heeft kuren ook geen enkele zin. Een kuur heeft alleen zin als die drie dingen namelijk in orde zijn. Steroiden zijn geen machische wondermiddelen.

Kijk in de training-en voedingsectie op dit forum hoe je een goed voedingsschema en een goed trainingsschema in elkaar zet.

Succes!

EricR zei:
Tja kan alleen zeggen dat je niet klaar bent voor kuren dan, met die stats. Zeker omdat je aangeeft dat je ook nog eens weinig weet van de materie aangaande anabole steroiden.

Post eerst maar eens je dieet in de daarvoor bestemde sectie, daar zal best nog veel aan kunnen worden gesleuteld. AAS zijn geen wondersnoepjes waar je instant groot door wordt, ook dan moet je dieet en training gewoon op orde zijn.

De mod was me al voor :o ;)

www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

hier kun je veel a.s vinden met uitleg over de werkzame stoffen en bijwerkingen etc.

het is belangrijk dat je eerst deze profielen doorneemt en de sticky's op deze site bestudeerd voordat je a.s in je lichaam spuit! "your body is a temple" wees er gewoon voorzichtig mee, knowledge is power, en zo kan je de bijwerkingen minimaliseren.

good luck! :thumbs:

Terug
Naar boven