MuscleMeat

Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

nopje

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben 21 jaar en hoor steeds meer om mij heen dat mensen anabolen gebruiken. vrienden van mij zijn er al mee bezig maar heb het idee dat ze niet weten wat de fysieke consequenties zijn naast het groeien van spieren. niet alleen is dat vervelend maar denk dat ze ook niet goed weten hoeveel je moet rusten, eten, sporten(hoe?).

- hoe intens moet je trainen om te kunnen beginnen?
- als je b.v dianabol gebruikt, hoeveel kan je aankomen als je goed eet, rust en sport?
- moet je met anabol harder trainen dan normaal.(of moet je altijd trainen tot je zwart voor je ogen ziet?)

Ik vraag dit omdat ik ook al een poosje aan het twijfelen ben om het te gaan doen.
ben namelijk niet tevreden met de vorderingen die iik maak.

ik ben vanaf vorig jaar februari bezig met massatrainen en ben met natuurlijke supplementen een 4 kilo puur spier aagekomen. van 82 kilo tot 86 kilo.

bvd Roy

No offence, maar de vragen die je stelt geven wel aan dat je amper de moeite hebt genomen om eens wat rond te lezen hier op het forum. De vragen die jij hebt zijn al vele malen voorbijgekomen én beantwoord.

Kijk (lees) eens rond of gebruik de zoekfunctie eens. Om weer onnozele discussie te voorkomen topic closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven