Fitness Seller

dianabol

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hoi mensen,
ik ben nu 20 jaar en ben van plan mijn eerste kuurtje te beginnen, ik train nu drie jaar, ben 1.83m, 108 kg en 13% vet,dus niet slecht.
Kunnen jullie me misschien wat meer vertellen over dianabol.Kan ik dit het best met deca nemen.
Hoe grot is de kans dat ik echt vrouwelijke borsten ga krijgen,enz
alvast bedankt.

glennvanvoren zei:
hoi mensen,
ik ben nu 20 jaar en ben van plan mijn eerste kuurtje te beginnen, ik train nu drie jaar, ben 1.83m, 108 kg en 13% vet,dus niet slecht.
Kunnen jullie me misschien wat meer vertellen over dianabol.Kan ik dit het best met deca nemen.
alvast bedankt.

108 kg met die lengte damm

glennvanvoren zei:
hoi mensen,
1. Kunnen jullie me misschien wat meer vertellen over dianabol.Kan ik dit het best met deca nemen.
2. Hoe grot is de kans dat ik echt vrouwelijke borsten ga krijgen,enz
alvast bedankt.
1. Wat wil je weten? Vind de deca/diana wtack wel beetje tegenvallen, veel water winst, weinig libido is het eerste wat in me opkomt.
2. Onmogelijk te zeggen. Hangt af van oa jouw aanleg hiervoor. Aromatiserende steroïden verhogen die kans wel. Daarom moet je vooral in zulke kuurtjes (bijna allemaal) altijd nolvadex of een andere E-blocker bij de hand hebben.

IK zou voor je eerste kuur iets doen met test... alsje het echt niet kan laten dianabol erbij in week 1-4 max tot wk 5 35-40 mg/dag

glennvanvoren zei:
hoi mensen,
alvast bedankt.

Waarom een kuur je ben al f*cking groot! Zonde van je lichaam man.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de 1-AD als eens genomen, da is met 1-test, ma daar ben ik eigenlijk niet veel van bijgekomen,war raad jij dan aan als eerste kuur.

zeg je nu dat al eens een kuurtje hebt gehad?

dat is maar net hoe je lichaam er op reageert en dat is per persoon weer verschillend

1-AD is een prohormoon, dit is wel iets anders dan een kuur. 1-test kun je niet vergelijken met de testosteron esters die je injecteert.
luister maar naar de admin ;)

@glennvanvooren
In feite heb je niet echt orale middelen nodig en dit is typisch voor alle beginners,altijd beginnen ze over d-boll omdat ze nog drempelvrees hebben om een prikje te zetten,ik wil je hier duidelijk maken dat injecteerbare middelen in het algemeen veiliger zijn dan orale,zijn veel minder belastend voor je lever en dit is het belangrijkste orgaan in je lichaam,dus bloedcontrole is onontbeerlijk! Ik zou voorstellen om met één anabolic te beginnen om te kijken hoe je lichaam hierop reageert,bijv.:deca,primo,equi,tren of test.Good luck!

ja, sylvester. volledig mee akkoord. en 2 spuitjes test per week zetten is nog eenvoudiger dan elke dag om de zoveel uren pillen te moeten slikken.

sylvester en dirk,
ik heb gewoon aan mijn trainer gevraagd wat ik het beste kon nemen en hij zij me de dianabol eens te proberen, ik zou er helemaal geen schrik voor hebben om enkele keren per week een spuitje te krijgen.
Ik ben nog maar 20 dus heb nog veel tijd he.
hebben jullie eigenlijk last gehad van "big tits"of toch niet.zo ja,wat hebben jullie ertegen gedaan
groetjes

ik heb dat nooit genomen. ik ga geen dianabol nemen als er veel veiligere en betere middelen zijn. het is één van de middelen met de meeste nadelen. wat je erbij moet nemen om geen bich tits te krijgen, zul je gemakkelijk in de andere threads lezen. indien je trainer gezegd heeft dat je gewoon dianabol moet slikken zonder deze middelen (o.a. nolvadex, clomid en eventueel proviron) erbij te nemen, zou ik hem op dat gebied toch niet vertrouwen. dianabol is één van die middelen die nog het meest aromatiseert.

skydirk zei:
ik heb dat nooit genomen. ik ga geen dianabol nemen als er veel veiligere en betere middelen zijn. het is één van de middelen met de meeste nadelen. wat je erbij moet nemen om geen bich tits te krijgen, zul je gemakkelijk in de andere threads lezen. indien je trainer gezegd heeft dat je gewoon dianabol moet slikken zonder deze middelen (o.a. nolvadex, clomid en eventueel proviron) erbij te nemen, zou ik hem op dat gebied toch niet vertrouwen. dianabol is één van die middelen die nog het meest aromatiseert.

Hij heeft me gezegd dat ik naderhand clomid moest nemen, en als het nodig was ook nolvadex,dus ik was op de hoogte

Terug
Naar boven