Fitness Seller

Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikolaxl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
17%
Hallo ik zat er aan te denken om een kuur dianabol van 6 weken te gaan nemen, maar mensen wie ik er over vraag hebben er telkens een eigen mening over hoeveel kg spier je uiteindelijk overhoud. De ene zegt 3kg en dan andere 8 kg.

Dus mijn vraag aan jullie is weet iemand (hoeft niet precies te zijn) een idee hoeveel er uiteindelijk toch overblijft?

Alvast bedankt!

Hallo ik zat er aan te denken om een kuur dianabol van 6 weken te gaan nemen, maar mensen wie ik er over vraag hebben er telkens een eigen mening over hoeveel kg spier je uiteindelijk overhoud. De ene zegt 3kg en dan andere 8 kg.

Dus mijn vraag aan jullie is weet iemand (hoeft niet precies te zijn) een idee hoeveel er uiteindelijk toch overblijft?

Alvast bedankt!

Je bent pas 19 dus denk niet dat je hier antwoord krijgt of mag krijgen
Suc6 verder

Je kan never nooit 3kg spier bijkomen van dboll, je kan wel 3kg in gewicht aankomen. Dit zal voornamelijk vet en vocht zijn. Waarvan het vocht na een paar weekjes wel weer weg is. Dboll is leuk als kickstart, omdat je er loeisterk van wordt maar zou het niet op zichzelf gebruiken. Daar zijn betere middelen voor, en lees nu net dat je 19 bent dus zou er ook nog niet aan beginnen ook..

Ik ben benieuwd wie jouw heeft wijs gemaakt dat je 8kg kan gainen met dianabol?
Als je het netjes doet kan je tijdens kuur een kilootje of 4 a 5 pakken en als je nakuur en voeding na je kuur goed in orde is zou 1,5 a 2 kg netto netjes zijn. Maar misschien beter om er nog even van af te blijven ;)

Je zou et theoretisch wel 8kg van kunnen aankomen. Maar is groot deel vocht. En wat vet.
Beter gewoon voor test gaan.

Maar je bent nog een beetje jong he..

test naast zetten man, dianabol only is alleen maar vocht laden en daarna weer uitpissen en vaak een k*therstel heb je echt niks aan imo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven