XXL Nutrition

Dianabol

Je hebt helemaal gelijk ik ken er persoonlijk de ballen van en ben vrij nieuw , ik volg normaal het training schema van mijn vader die kuurt momenteel 8 jaar en doet ( 4sets borst en 3sets triceps. Dag2 schouders 4sets.en 3 sets biceps. Dag 3 schouders 4sets en 3 sets buik. Dag 4 .4sets bovenbenen en 3sets kuiten. 1dag rust en dan terug opnieuw ) en gebruikt ( sustanon, deca, trenbolone en oxymetholone. Kuur 12w 3injecties per week ) maar als jullie betere tips hebben zijn altijd welkom , graag zelfs
Hoe oud is je pa ?
En hoezo zit die nogmaals binnen?

Wat dus al gezegd is. Stoppen, leren, ervaren wat werkt. Of een coach. Scheelt tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe oud is je pa ?
En hoezo zit die nogmaals binnen?

Wat dus al gezegd is. Stoppen, leren, ervaren wat werkt. Of een coach. Scheelt tijd.
Mijn vader is 55, ervaring heb ik ondertussen qua voeding ik pas het ook perfect aan in de toekomst dat ik niet te veel en niet te weinig calorieën binnen krijg enkel , kip rijst / pinda kaas / yoghurt enzv , geen vetige hamburgers enz meer das gevaarlijk , be ondertussen wel bewust van wat en hoeveel ik mag en kan eten 6x per dag zelfde tijdstippen aanhouden coach word aan gewerkt zolang men vader niet kan 😉 abrupt stoppen met een kuur is zowiso al nooit goed dat weet iedereen, dus neem ik ze door,. En ik ga mijn nakuur echt niet ff verspillen voor een paar meningen van anderen die vraag kom ik ook niet stellen eigenlijk was de eerste vraag vanboven gewoon of dit merk producten echt waren, Meer niet, omdat het een nieuw merk op de markt blijkt te zijn . mijn voeding zit 100% goed training schema normaal ook want mijn vader is eerlijk gezegd echt wel een ervaren gebruiker maar om iedereen hier een beetje blij te maken zal ik er toch maar een externe bij nemen 😊 het is niet dat ik zo lang nieuw ben in trainen heb het vroeger rond mijn 20ste ook een tijdje gedaan maar de verkeerde afslag genomen als je begrijpt wat ik bedoel, wat ik bedoel met nieuw zijn heb ik het over doping.

Laatst bewerkt:
enkel , kip rijst / pinda kaas / yoghurt enzv , geen vetige hamburgers enz meer das gevaarlijk
Eigenlijk blijkt uit deze bewoording al dat je qua voeding niet echt gedegen kennis hebt...

Kip en rijst? Wat is er mis met pasta, aardappel, brood en rundvlees, mager gehakt, vis (zalm, witvis), eieren etc?
Hamburgers van mager gehakt, zelf op een broodje met wat sla/tomaat/ui/augurk wat friteslijn en ketchup kan prima. Evenals airfryerfriet oid.

Ze vallen je echt niet aan 😉🤣

Ik heb nog plekken voor coaching:)

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk blijkt uit deze bewoording al dat je qua voeding niet echt gedegen kennis hebt...

Kip en rijst? Wat is er mis met pasta, aardappel, brood en rundvlees, mager gehakt, vis (zalm, witvis), eieren etc?
Hamburgers van mager gehakt, zelf op een broodje met wat sla/tomaat/ui/augurk wat friteslijn en ketchup kan prima. Evenals airfryerfriet oid.

Ze vallen je echt niet aan 😉🤣
🤣 dat ook dus maar noemde er maar een paar op wat jij zegt eet ik ook en weet ik wel vandaar dat ik enzv,, er bij zette maar jij hebt het aangevuld 😂 maar airfryer fritten sla ik toch liever over 😅

Terug
Naar boven