MuscleMeat

dianabol

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik heb gezocht en verschillende tegenstrijdigheden tegen gekomen.

Wat is nou zo'n beetje een normale dosering dianabol voor een Bolmaagd zoals ik 30 mg? 40?

En hoeveel weken maximaal, tenminste als je er verstandig mee om wilt gaan en dat wil ik uiteraard.

Ken verhalen van mensen die ze het hele jaar door slikten in grote hoeveelheden, maar dat kan niet de bedoeling zijn.:p

Max aantal weken is ongeveer 6. dosis ligt idd rond de 30/40mg/d.

Ik deed het als volgt 20dagen op 50mg, zo heb je ook precies 100pilletjes

Dan had ik een behoorlijke krachtwinst in de eerste weken en je ziet er echt opgeblazen uit na een tijdje, jammer dat dat alleen vocht is. Maar voor de rest prima middel als je het combineert met andere spullen is de massa makkelijker vast te houden. Alleen geen anti-e of anti-aromatase erbij gebruiken, want daar ligt de kracht juist bij dbol.

• Topic Starter Topic Starter
En jij nam om de 4 uur 1 pil??

Ik zou de dosering lekker op 30mg houden. Het wordt steeds gekker hier. Hoge(re) dosissen zorgen dan ook voor de bijwerkingen die je wel eens hoort. Ik heb niemand in mijn omgeving horen klagen op 30mg. (dit geeft jou natuurlijk niet de garantie dat je geen bijwerking krijgt).

Dbol is sterk, drom raad ik mensen af om hoger te gaan dan 30mg voor een beginner.

ik gebruikte 40 mg per dag 4 a 5 weken lang
4 tablets verspreiden over de dag
heb er nooit hoofdpijn van gehad
(wel veel water drinken ja

Re

Ik gebruik het meestal de eerste 4weken van men kuurtje op 30mg, werkt wel lekker

Maar hoe moet je dat dan doen, stel je neemt 40mg per dag

Dan kom je smorgens om 7 uur uit bed --> 10mg??
Hele dag school/werk om 6 uur eten --> 20 mg??
Trainen om 7 uur
Slapen om 10-half 11 --> 10 mg??

Dan heb je savonds toch veel meer genomen als overdag zeg maar?

Trainen om 7 uur

Verdeel gewoon je dagelijkse dosis door twee en zorg er voor dat er zo'n 12 uur tussen zit.
Bijv 10.00uur s'ochtends en 22.00uur s'avonds.

Trainen om 7 uur

gewoon s'morgens 2 of 3 en s'avonds 2 (of voor de training) stabiele bloedwaardes heb je der toch niet mee en zoveel maakt dat toch niet uit ken der zelfs die gewoon 50 mg half uurtje voor de training naar binnen fl*kkeren en dat werkt ook maar dat vind ik zelf niet echt een aanrader :p

Ik heb gezocht en verschillende tegenstrijdigheden tegen gekomen.

Wat is nou zo'n beetje een normale dosering dianabol voor een Bolmaagd zoals ik 30 mg? 40?

En hoeveel weken maximaal, tenminste als je er verstandig mee om wilt gaan en dat wil ik uiteraard.

Ken verhalen van mensen die ze het hele jaar door slikten in grote hoeveelheden, maar dat kan niet de bedoeling zijn.:p

ben net mn eerste kuur bezig , ook dboll only, en pak het aan 30mg/d gedurende 6 weken, nadien nolvadex en levertest

schijnt dat het bij dboll only beter is je ganse dosis smorgens naar bn te werken
en dat dboll bij een stack beter over de dag kan verdeeld worden, dacht dat ik dit gelezen had bij bigcatprofiles bij dboll

hele jaar doorslikken is van 60-er jaren denk ik..

Zowel 30 als 40 mg zijn lage dosissen voor een gevorderde als jou Sahr.

Mn voorkeur gaat echter naar 30 mg ook, 8 weken is zeker niet gekjes hoor, tenzij uit vorige bloedproeven gebleken is dat je leverwaarden snel stijgen

ben net mn eerste kuur bezig , ook dboll only, en pak het aan 30mg/d gedurende 6 weken, nadien nolvadex en levertest

schijnt dat het bij dboll only beter is je ganse dosis smorgens naar bn te werken
en dat dboll bij een stack beter over de dag kan verdeeld worden, dacht dat ik dit gelezen had bij bigcatprofiles bij dboll

hele jaar doorslikken is van 60-er jaren denk ik..

Is wel veel schijn in je gedachten bro :D

Als je hier iets neerpent argumenteer je dat best wat met het waarom etc... Refereer naar een bron of beter een wetenschappelijk onderzoek, heb je meer kans dat men het hier serieus gaat opnemen, wat niet betekent dat je info fout is btw...

De ene zweert bij s morgens alles; de andere bij helft voor training, helft na training. Volgens mij ben je best bij de helft s' morgens en de helft s' avonds, zo heb je om de 12 uur een gelijke dosis naar binnen en is bovendien nog makkelijkst (want wie vergeet wel niet es zn dosis in te pakken...)

Hier vind je nog een topic wat over de inname gaat betreffende dianabol: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/grafiek-bloedwaardes-inname-dianabol-54815/

Helaas is de grafiek in dit topic dood, maar toch eens interessant om eens door te lezen. Uiteindelijk moet je zelf bepalen wat je het beste vind.

Zeker interessant, alleen zijn de meningen nogal verdeelt. Maar ik denk persoonlijk dat je het beter verspreid in kan nemen.

Ik begin straks ook met 30mg per dag en ik had al besloten om de 8 uur in te nemen. Maar ook dacht ik 1 `s ochtends en de rest een uur voor de training want wat heb je aan een dosering als je gaat slapen?

Veel gasten hier in de sportschool doen korte kuurtjes van 5 weken winny en dianaboll samen, daar lees ik hier nooit wat over.
Die gasten zijn gegroeid :eek: maar met de dikke koppen valt het echt mee.

Veel gasten hier in de sportschool doen korte kuurtjes van 5 weken winny en dianaboll samen, daar lees ik hier nooit wat over.
Die gasten zijn gegroeid :eek: maar met de dikke koppen valt het echt mee.

Kan je voor kiezen maar het is heel slecht voor je en de meeste massa is van slechte kwaliteit en korte duur...

Terug
Naar boven