AndroidHealthClinic

Diazepam tegen agressie tijdens kuur?

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
221
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik ben benieuwd wat jullie van vinden om de door androgene opgewekte agressie, die eventueel kan voorkomen te remmen met diazepam.
Gaarne een reactie.

Is dat geen slaapmiddel??

• Topic Starter Topic Starter
Het is een kalmerings middel voor o.a mensen met ADHD, angst stoornissen, alcohol verslaafde, extreme agressie, stuiptrekkingen.
Het maakt je wat rusiger, en relaxer tenminste als je 5mg zou nemen.
Als je meer milligrammen neemt zoals 20mg dan gaat het idd wel slaapwekend werken.

hmm diazepam lekker stuiken :D toch heb ik liever gewone valiums of lexotans of temesta of morphine e.d. its all gooood :D

moest ik in jou plaats zijn ik zou het niet gebruiken voor agressie. dat zijn kalmeeringsmiddelen maar je wordt er heel sloom van en ik denk niet dat je dan nog goed gaat kunne trainen ;)

das massas slecht voor de lever zou ik niet doen

ik gebruik eht zelf al een tijdje omdat ik het voorgeschreven krijg van de huisarts tegen agressie.
Ik moet 5mg per dag nemen en ben niet moe, als je meer neemt wel.
Maar dat neem ik nooit, dus als ik nu een vette testokuur zou doen met anadrol en ik zou 10 mg diazepam nemen zou ik denk ik ook niet moe zijn maar wel veel minder agressief.

Het is alleen maar meer belasting voor de lever tijdens de kuur, komop jongens jullie kunnen je toch wel 10weekjes in bedwang houden;)

begin er dan niet aan,als je zo opvliegend bent,vind et belachelijk om die 2 te combineren

Ik weet iets tegen die agressie kerel:

Normaal volwassen gedrag!!!

Geen positieve reacties, :)

Thx allemaal.

Ik pak dat al 16 jaar mtje maar dat is geen kalmeermiddel maar een slaapmiddel .
neem daar 2 mg per dag voor slapengaan van, maar dat is helemaal geen antidepresiva of kalmeermiddel het werkt trouwens maar een paar uur

Agressie raak je kwijt in de sportschool als goed is.

Ik weet iets tegen die agressie kerel:

Normaal volwassen gedrag!!!

Tegenwoordig moet alles met een pilletje bestreden worden:

Kereltjes:

-Willen wel kuren maar geen vocht aanzetten.
Oplossing: vanaf week 1 Nolvadex erin rammen!

-Willen wel kuren maar niet te agressief worden.
Oplossing: kalmeringsmiddelen laten aanrukken...

-Willen wel kuren maar geen puistjes krijgen.
Oplossing: Dikke voorkuur Roaccutane slikken!

Etc etc etc

Stelletje watjes!
Gewoon normaal volwassen gedrag en neem de sides erbij, je bent toch geen mietje! En blijf anders van de steroiden af sukkels!

Kereltjes:

Etc etc etc

Stelletje watjes!
Gewoon normaal volwassen gedrag en neem de sides erbij, je bent toch geen mietje! En blijf anders van de steroiden af sukkels![/QUOTE]

Rustig, rustig DBC, volgens mij moet jij ook nodig aan de Diazepam:D (j/k)

Ben het met DBC eens. Het lijkt wel een tendens om zoveel mogelijk producten in je kuur te nemen terwijl je helemaal geen idee hebt van wat de uitwerking is van bepaalde middelen als je ze allemaal tegelijk neemt.

Soms is het beter om bepaalde bijwerkingen voor lief te nemen, aangezien andere middelen weer voor extra schade en bijwerkingen kunnen zorgen.

Best veel bijwerkingen van AAS zijn NIET permanent en zijn relatief onschuldig, zulke bijwerkingen moet je maar beter voorlief nemen imo.

Kereltjes:

Etc etc etc

Stelletje watjes!
Gewoon normaal volwassen gedrag en neem de sides erbij, je bent toch geen mietje! En blijf anders van de steroiden af sukkels!

:roflol:

mee eens...

pilletje om te groeien maakt agressief ----> Kalmeringsmiddel tegen agressie maakt futloos -----> Vit B12 injects = pijnlijk -----> etc etc :D :D

Houd jezelf gewoon in de hand , kun je dat niet blijf er dan vanaf ,...Simpel toch

Zoiets noemt men ; Zelfkennis en Zelfbeheersing ;)

Ik begrijp het op zich wel een beetje, maar elke dag is wat overdreven, zou het dan incidenteel nemen. Als je niet kan slapen na een inject ofzo.. Lekker slapen, (melatonine) dat scheelt mij een hoop agressie de dag erna.
Maar valium samen met anadrol vind ik wel goed stom. Dat richt al genoeg schade aan

Terug
Naar boven