MuscleMeat

Diazepam tegen agressie tijdens kuur?

Als je agressief bent aangelegd kun je gewoon beter van de AAS afblijven. Wrsl heb jij zonder AAS ook die diazepam nodig want agessiviteit zal wel in je aard liggen. Mssn is een psychiater/ psycholoog beter voor je dan een pilletje. Zal vast een onderliggende reden van agressie zijn die verterkt wordt door AAS. Om dit met diazepam tegen te gaan is het bestrijden van symptomen maar de oorzaak blijft hetzelfde. Ik vind persoonlijk agressie een erg slechte diagnose om diazepam bij voor te schrijven!!!!
Vind het ook weer een vreemd topic als ik eerlijk mag zijn.

5mg kan zo geen kwaad en met een lekker kuurtje ga je meer gewicht bijkomen...zouden cortisol nogal blokkeren

Volgens mij moet er gewoon meer gedoet worden.

Ik pak dat al 16 jaar mtje maar dat is geen kalmeermiddel maar een slaapmiddel .
neem daar 2 mg per dag voor slapengaan van, maar dat is helemaal geen antidepresiva of kalmeermiddel het werkt trouwens maar een paar uur

hoe kom jij hierbij dat dit een slaapmiddel is. jou huisarts is goed dom om dit middel als slaapmiddel voor te schrijven.
dit is een kalmeermiddel ja, en tuurlijk kun je van een kalmeermiddel goed slapen. het maakt je suf het verdooft je als het ware.

man man man.

en dit middel mag je zeker geen 16 jaar nemen kvraag me af hoe het met jou lever en nieren gesteld is.

kzou als ik jou was eens mijn bijsluiter lezen. en als je dan toch een slaapmiddel nodig hebt zou ik eens naar een andere dokter gaan en echt slaapmiddel laten voorschrijven.

Ik pak dat al 16 jaar mtje maar dat is geen kalmeermiddel maar een slaapmiddel .
neem daar 2 mg per dag voor slapengaan van, maar dat is helemaal geen antidepresiva of kalmeermiddel het werkt trouwens maar een paar uur

diazepam is cker een kalmeringsmiddel. Het werkt zowel op je psyche als lichamelijk. Wordt ook wel gebruikt als voorbreiding op een operatie en dergelijke. Ook mensen met een angst stoornis of bijvoorbeeld ernstige hik krijgen tijdelijk diazepam voorgeschreven. Agressie en slaapstoornis zijn absoluut geen diagnoses om diazepam voor te schrijven. Wel kortdurende slaapstoornis maar 16 jaar aan de diazepam voor een slaapprobleem is niet het juiste middel

kerel praat gewoon over wat valium, wat kunne jullie een stukje overdrijven. En het is helemaal niet zo enorm schadelijk, als je oxy kunt slikken denk ik dat die 5mg valium peanuts is. Maar werkt dit tegen agressie ? twijfel ik sterk aan. Je kan beter is lekker rukken kerel, dat is veel beter.

tegen aggressie in een kuur neem ik zo af en toe een Zyprexa-pilletje 5mg (meestal een halfje).
het onderdrukt je woede-opvlakkeringen, nervositeit en achterdocht en het heeft geen nadelig effect (complicaties) op je kuur.

en de bijwerking van deze medicatie is een droom voor elke bodybuilder die flink wil bulken: het versterkt het hongergevoel.
let wel: de eerste keer dat je het neemt kan je wel wat dizzy lopen maar verdwijnt na een tijdje vanzelf.

dit is wat voor mij helpt.
en mijn omgeving hoeft dan ook geen last van mijn kuur te ondervinden.

is wel ook op doktersvoorschrift, maar als je het juist kan argumenteren krijg je het zonder probleem.

op de bijsluiter staat anders wel: kan spierslapte veroorzaken ...
en dat willen we toch ook niet hé ;)

ik vind de bijwerking aggresie een niet te onderschatten bijwerking die dikwijls onderschat wordt. impulsiviteit toch alleszins. ik kan toch ook een stuk impulsiever zijn tijdens een kuur. niet dat ik begin boel te zoeken maar geduld heb ik dan veel minder en op het werk zal ik het eerst zeggen en dan pas beseffen dat ik dat niet had moeten doen. iemand die traag voor je voeten loopt, zou je soms zo willen weg duwen ipv te vragen of hij even opzij wil. en in het verkeer kun je gewoon veel minder verdragen. voor die enkelingen waar testosteron nogal wat invloed heeft op je gedrag, zou het misschien niet onverstandig zijn daar iets tegen te nemen. het is niet de eerste keer dat er iemand onder invloed van AS over de scheef gaat en voor jaren de bak invliegt terwijl hij het anders nooit zou gedaan hebben.

op de bijsluiter staat anders wel: kan spierslapte veroorzaken ...
en dat willen we toch ook niet hé ;)

5mg is een zéér lage dosis (de laagste) en als je daarvan dan al maar een halfje neemt kan dit zeker geen spierslapte veroorzaken.
zeker niet tijdens een kuur en zeker niet met zoveel test en andere aas in je lijf. het is een zeer goed middel en ik zweer erbij.

5mg is een zéér lage dosis (de laagste) en als je daarvan dan al maar een halfje neemt kan dit zeker geen spierslapte veroorzaken.
zeker niet tijdens een kuur en zeker niet met zoveel test en andere aas in je lijf. het is een zeer goed middel en ik zweer erbij.

Maar met zulk een lage dosis is het dan niet eerder het gedacht dat
het werkt, ipv dat het daadwerkelijk werkt ...

ik vind de bijwerking aggresie een niet te onderschatten bijwerking die dikwijls onderschat wordt. impulsiviteit toch alleszins. ik kan toch ook een stuk impulsiever zijn tijdens een kuur. niet dat ik begin boel te zoeken maar geduld heb ik dan veel minder en op het werk zal ik het eerst zeggen en dan pas beseffen dat ik dat niet had moeten doen. iemand die traag voor je voeten loopt, zou je soms zo willen weg duwen ipv te vragen of hij even opzij wil. en in het verkeer kun je gewoon veel minder verdragen. voor die enkelingen waar testosteron nogal wat invloed heeft op je gedrag, zou het misschien niet onverstandig zijn daar iets tegen te nemen. het is niet de eerste keer dat er iemand onder invloed van AS over de scheef gaat en voor jaren de bak invliegt terwijl hij het anders nooit zou gedaan hebben.

volledig mee eens, als je van jezelf bijv. al weet dat je je zoal makkelijk opwindt in het dagelijkse leven dan is een pilletje dat je wat rustiger houdt tijdens een kuur zeker geen overbodige luxe.
niemand hoeft te lijden onder jouw opvliegendheid tijdens je kuur, da's alleszins mijn prioriteit.

Maar met zulk een lage dosis is het dan niet eerder het gedacht dat
het werkt, ipv dat het daadwerkelijk werkt ...

nee, het werkt echt wel ;)
je kan het zelf duidelijk voelen in je hoofd dat je niet meer de neiging hebt om bijv. uit te vliegen naar iemand of je druk te maken in 't verkeer.
je gaat ergens de klik in je hoofd maken zo van: 'daar ga ik me nu niet laten door opjagen'.
je voelt je wat bezadigder, wat meer relax en tijdens een kuur alleszins niet meer zo opgefokt.

nee, het werkt echt wel ;)
je kan het zelf duidelijk voelen in je hoofd dat je niet meer de neiging hebt om bijv. uit te vliegen naar iemand of je druk te maken in 't verkeer.
je gaat ergens de klik in je hoofd maken zo van: 'daar ga ik me nu niet laten door opjagen'.
je voelt je wat bezadigder, wat meer relax en tijdens een kuur alleszins niet meer zo opgefokt.

Ja, heb die dingen ook een tijdje genomen, maar dan hele ineens ...
Moet wel zeggen dat ik niet aan de AS zit/zat ... maar kreeg ook zoiets
over mij van: I don't give a f*ck ... Maar zoals ik al eerder postte, ik
had toen wel last van spierzwakte. Mijn sets gingen niet meer zo goed,
uithouding was minder, etc ...

Maar als het helpt voor je, en je merkt er niets van qua side effects,
zoveel te beter zou ik zeggen ;)

Ik zou wel met de gewenning opletten

ja, ik neem het eigenlijk enkel tijdens m'n kuur en tijdens het jaar naargelang de situatie bijv. als ik heel stressy loop. ik neem het ook altijd 's avonds voor het slapen,
want als je het buiten een kuur neemt kan je er overdag wel zowat loompjes gaan bij lopen. maar voor de rest een mooie oplossing tegen opvliegertjes :)

Ik kan me voorstellen dat als je last hebt van agressie tijdens een kuur dat je hier iets aan wilt doen. Overleg dan wel met je huisarts en laat hem wat voorschrijven. Ga niet zelf dokteren en op de zwarte markt valium kopen want medicatie is medicatie en hier moet je voorzichtig mee omgaan. dat wij allemaal AAS gebruiken of misbruiken moeten we zelf weten maar vind wel dat je je grens moet kennen. We gaan een beetje de kant op dat iedereen maar neemt dat ie denkt nodig te hebben zonder echt verstand van zaken te hebben. ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling omdat niet iedereen even slim is en zeker geen verstand van medicatie heeft. Mensen die medicatie voorschrijven hebben een flinke studie achter de rug en kennen het menselijk luichaam van binnen en van buiten. Tenzij je zelf dokter bent zou ik je niet aanraden zomaar iets te pakken maar eerst te overleggen met een professional op dat gebied.

Ik ben benieuwd wat jullie van vinden om de door androgene opgewekte agressie, die eventueel kan voorkomen te remmen met diazepam.
Gaarne een reactie.

Je geeft je lichaam al flink op zijn klote om daar nog meer medicijnen bij te gaan slikken vind ik helemaal niets. Je moet gewoon rekening houden met de sides die er kunnen zijn....

maar sides zoals impulsiviteit heb je niet echt in de hand. dan is het misschien beter een medicijntje erbij dan een stommiteit waar je lang spijt van kan hebben. trouwens, zo'n pilletje per dag om wat te kalmeren daar zal je lichaam geen probleem mee hebben. da's toch niets.

Ik kan me voorstellen dat als je last hebt van agressie tijdens een kuur dat je hier iets aan wilt doen. Overleg dan wel met je huisarts en laat hem wat voorschrijven. Ga niet zelf dokteren en op de zwarte markt valium kopen want medicatie is medicatie en hier moet je voorzichtig mee omgaan. dat wij allemaal AAS gebruiken of misbruiken moeten we zelf weten maar vind wel dat je je grens moet kennen. We gaan een beetje de kant op dat iedereen maar neemt dat ie denkt nodig te hebben zonder echt verstand van zaken te hebben. ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling omdat niet iedereen even slim is en zeker geen verstand van medicatie heeft. Mensen die medicatie voorschrijven hebben een flinke studie achter de rug en kennen het menselijk luichaam van binnen en van buiten. Tenzij je zelf dokter bent zou ik je niet aanraden zomaar iets te pakken maar eerst te overleggen met een professional op dat gebied.

Ik denk, kan het fout hebben natuurlijk;) dat anabooltjes toch een stukje gevaarlijker zijn dan een diazepam tabletje. Lees je eens in zou ik zeggen.

Terug
Naar boven