MuscleMeat

Diazepam tegen agressie tijdens kuur?

Hoe vaak moet het nou gezegd worden?

1. Does testosterone cause "roid rage"? No, just an improved mood, self- confidence and
feeling of well being. Oh, and heightened libido similar to an average 1 4 year old boy with a
Playboy Magazine.
**Rabijewslo,.M., et al (1998) Pol Arch Med Wew N100 (3):21 2-21
**Almeida, O.P. (1 999) Arg Neuropsiquiatr. 57 (3a): 701-6
** Tricker, R., et al (1 996) J. Clin. Endocrinol Metab. 81 (10): 3754-8

Ik weet iets tegen die agressie kerel:

Normaal volwassen gedrag!!!

Helemaal mee eens. Als je van jezelf weet dat je een kort lontje hebt, moet je er niet aan beginnen. Als je begint, moet je gewoon ff relaxed blijven.

Zelf heb ik wel wat ervaring met xanax, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je minder agressief wordt van dat spul. Hooguit wat rustiger....

Volgens wat info op het web, zou diazepam voordat het afgebroken word in het lichaam omzetten naar oxazepam. Oxazepam zou dan dus weer een metaboliet zijn daarvan.
Daarom is dat waarschijnlijk enkele jaren later ook op de markt gekomen als tabletje. Het zou milder zijn voor de organen en het werkt maar 5 tot 10 uur (diaz werkt 12 tot 48 uur).

Ik vind persoonlijk dat oxazepam pas echt zorgt voor een goed humeur in barre tijden. Om er net zoveel van te merken zal je wel vaker en 3 tot 5x zoveel in mg moeten nemen als met diazepam, maar dan voel je je sowieso al stukken minder sloom en slap.
Waarschijnlijk schrijft de huisarts dit liever niet voor omdat het net effe te lekker voelt (vooral icm. red-bull :shut: ) dus erg verslavend is.
Er is in het illegale circuit ook weinig van te vinden, tenminste niet voor een redelijke prijs. Dat is wel jammer, want tijdens een kuur is het voor agressieve mensen (waaronder ikzelf) alleen maar beter...

Effe rechtzetten van men vorige post moet men fout schroomlijk toegeven was niet diazepam maar LORMETAZEPAMUM hiermee bied ik men neederige excuses aan voor het bevuilen van dit topic:o

Ik denk, kan het fout hebben natuurlijk;) dat anabooltjes toch een stukje gevaarlijker zijn dan een diazepam tabletje. Lees je eens in zou ik zeggen.

AAs is zeker gevaarlijker dan een diazepam maar het gaat mij erom dat je niet zomaar medicatie moet gebruiken. Mensen die het nodig hebben moeten het gebruiken en zelf weten maar ik vind het niet juist. Zo gebruik je AAS om te groeien, diazepam en zyprexa om rustig te worden, temazepam om te kunnen slapen en als je wakker wordt ephedra om wat energie te krijgen. Vervolgens ga je trainen met flink wat caffeine en taurine en na je training neem je nog een oxazepam omdat je je wat opgefokt voelt. Savonds ga je uit en neem je half grammetje coke mee en rookt je daarna een joint om te kunnen slapen.

Misschien wat overdreven maar dit is wel waar het heen gaat op deze manier. Dat AAS agressie versterkt weet je vantevoren. Hou hier dus ook rekening mee als je weet dat je agressief aangelegd bent. Gebruik dan gewoon niet want je weet dat je hier aan jezelf of anderen mee kunt toebrengen en zoals jullie zelf zeggen dit wil je niet. Dus wat doe je dan je neemt er een pilletje voor.

Ik ben er geen voorstander van en wil alleen een waarschuwing geven.

Inlezen hoeft, ik heb voldoende kennis wat betreft medicatie en dergelijke en vanuit deze kennis komt ook dit advies

Jezelf gewoon in de hand houden, wat dacht je daarvan.

Volgens wat info op het web, zou diazepam voordat het afgebroken word in het lichaam omzetten naar oxazepam. Oxazepam zou dan dus weer een metaboliet zijn daarvan.
Daarom is dat waarschijnlijk enkele jaren later ook op de markt gekomen als tabletje. Het zou milder zijn voor de organen en het werkt maar 5 tot 10 uur (diaz werkt 12 tot 48 uur).

Ik vind persoonlijk dat oxazepam pas echt zorgt voor een goed humeur in barre tijden. Om er net zoveel van te merken zal je wel vaker en 3 tot 5x zoveel in mg moeten nemen als met diazepam, maar dan voel je je sowieso al stukken minder sloom en slap.
Waarschijnlijk schrijft de huisarts dit liever niet voor omdat het net effe te lekker voelt (vooral icm. red-bull :shut: ) dus erg verslavend is.
Er is in het illegale circuit ook weinig van te vinden, tenminste niet voor een redelijke prijs. Dat is wel jammer, want tijdens een kuur is het voor agressieve mensen (waaronder ikzelf) alleen maar beter...

OXAZepam en red bull? wat voor effect heeft dat?

Een hele tijd geleden had ik wat issues in m'n personal life (zo popi yopi met die engelse termen trouwens;) ), maargoed ik was zo woest dat ik gewoon hartkloppingen kreeg en er niet van kon slapen.

Toen heb ik ff een doosje diazepam geregeld, voornamelijk om weer te kunnen slapen.

Het is wel goed spul om te kalmeren, maar, het is zeker verslavend. Ik ben zeker niet verslavingsgevoelig maar toen dat doosje op was had ik zeker wel de drang om een nieuw doosje bij te halen (niet gedaan overigens).

Ik zou het ook zeker niet aanraden om 10 weken achter elkaar te gebruiken, want op zeker dat je het dan ernstig gaat missen als je zonder zit.

Gebruik dus verstandig.
Je moet echt oppassen met dat spul, het is echt geen kinderspel.

Jee ik dacht dat bodybuilders zulke nette mensen waren.
Waar ben ik in beland geraakt? Een gekkenhuis vol agressievelingen?

What's new... ik heb zogezegd net een 'aha-erlebnis' gehad. Na 2,5 jaar ben ik er pas achter met welk publiek ik te maken heb :eek:
Ik zat er over te denken een DBB-meeting te gaan bezoeken, maar ik denk dat ik er maar vanaf zie :bang:

What's new... ik heb zogezegd net een 'aha-erlebnis' gehad. Na 2,5 jaar ben ik er pas achter met welk publiek ik te maken heb :eek:
Ik zat er over te denken een DBB-meeting te gaan bezoeken, maar ik denk dat ik er maar vanaf zie :bang:

lijkt me beter ja, je wilt je toch niet associëren met dat soort volk....

Dan toch maar naar de schaakclub, nette, rustige jongens die tenminste verstand in hun kop hebben :thumbup:

Een hele tijd geleden had ik wat issues in m'n personal life (zo popi yopi met die engelse termen trouwens;) ), maargoed ik was zo woest dat ik gewoon hartkloppingen kreeg en er niet van kon slapen.

Toen heb ik ff een doosje diazepam geregeld, voornamelijk om weer te kunnen slapen.

Het is wel goed spul om te kalmeren, maar, het is zeker verslavend. Ik ben zeker niet verslavingsgevoelig maar toen dat doosje op was had ik zeker wel de drang om een nieuw doosje bij te halen (niet gedaan overigens).

Ik zou het ook zeker niet aanraden om 10 weken achter elkaar te gebruiken, want op zeker dat je het dan ernstig gaat missen als je zonder zit.

Gebruik dus verstandig.
Je moet echt oppassen met dat spul, het is echt geen kinderspel.

Sorry hoor maar de rede dat jij het pakte is dus doordat je niet kon slapen door een lastige tijd waar je in zat , KORTOM: STRESS

TS daarentegen wil het gaan pakken omdat menneer agressief word door AAS!! sry maar als je een grote jongen wilt worden , zul je eerst in je kop een grote jongen moeten zijn !!!
dwz ; weten waar je mee bezig bent en jezelf onder controle houden !!

Zoals ik al eerder poste , door voor ieder dingetje iets te gaan pakken krijg je dalijk 1 grote ketting aan pillen. Terwijl heel veel van die dingen psychisch zijn en makkelijk te controleren zonder pillen !!

Wees dus geen klein kind die z'n uitspattingen niet onder controlle kan houden , maar gewoon een vent die zichzelf wel onder controle heeft!!!

Nogmaals: Wat voor effect heeft dat??

Nou het gevoel kan ik niet beschrijven, maar is behoorlijk goed vind ik. Veel minder heftig als coke, maar misschien wat te vergelijken. Dat is bij mij als ik dus 30mg o.p. neem en er na een uur 2 blikjes redbull bij drink.

Terug
Naar boven