AndroidHealthClinic

Die Bodybuilding van jou is een obsessie!

Bezoekers in dit topic

MastaguyB

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
5.178
Waardering
99
Lengte
1m85
Massa
110kg
Dat kreeg ik vandaag te horen nadat ik vertelde dat ik me minder voel als ik een dag niet train en dat ik niet uitga de komende tijd omdat ik aan het cutten ben. Als ik uitga drink ik namelijk altijd behoorlijk veel, en dat kan nu niet vertelde ik.
Ik kan wel niet gaan drinken maar dan ben ik niet op m'n gemak en heb ik niet veel plezier. Is ook een probleem opzich dat ik drank nodig heb, mja daar probeer ik al aan te werken, dus heb besloten dan maar niet uit te gaan.

Voel me dr een beetje mee geconfronteerd, want ja het is ook eigenlijk een obsessie. Ben er elke dag heel erg mee bezig: voeding/trainen/veel informatie opzoeken etc. Eigenlijk kan ik ook niet goed tegen die kritiek.

Ben wel benieuwd of jullie ook weleens zulke reacties krijgen en of je er dan zelf slecht over denkt hoe je bezig bent.
 
je denkt dat je drank nodig heb dat is het.

toen ik niet dronk bleven bepaalde mensen wel zeuren dat ik moest gaan drinken, naarmate de tijd voorderde hadden ze er wel respect voor en zeurde ze niet meer.

:D

maarja nu ben ik een beetje losgeslagen :rolleyes: ( als het verantwoord is dan met me sport )
als je de enige bent die niet drinkt gaan chickens altijd ''oooooh dat vind ik zo goed van je enzo blablabla'' --> :D
 
Heel herkenbaar. Ik drink niet, rook niet etc. En als de rest patat zit te eten maak ik een bak vis klaar bij wijze van spreken. Je moet geen boodschap hebben aan die kritiek, mij motiveert het om er veel mee bezig te zijn. Je kan het zien als een vorm van discipline, die andere mensen gewoon niet hebben.

Zolang jij jezelf er lekker bij voelt, zolang je na elke training een tevreden gevoel hebt, zolang jij hetgeen je in de spiegel ziet waardeert heeft die 'obsessie' gewoon een meerwaarde:)

Daarnaast is DBB gewoon een gezellig forum:p
 
Als je tegenwoordig al 3x in de week traint, is het een obsessie.

Mening van niet-sporters = gay
 
Ga gewoon lekker zuipen als jij dat wilt..
 
Het wordt pas een obsessie als je er zelf last van gaat ondervinden.
De Bodybuilding levensstijl kan een mens gelukig maken, althans mij maakte het altijd gelukkig.

Mensen die jou aanpraten dat je obsessief bezig zijn zijn vnml. figuren die geen ruggegraat hebben om hetzelfde te bereiken als jij, en ws. ook enigzins jaloers zijn.;)

Je zal ze trouwens de kost geven die op hun 16e al met een vette pens rondlopen enkel en alleen van het zuipen, bedoel wees dr maar trots op.
 
Toch wel een beetje een obsessie toch? :P
 
Gwn GHB gebruiken anabool en geen cals :)
 
Bodybuilding is wellicht een obsessie, maar je alcoholisme lijkt me een groter probleem. Probeer eens een leuke avond te hebben zonder te drinken (alhoewel nuchter rondlopen tussen dronken idioten zwaar overschat wordt :))
 
i got the same problems!
 
Je bent toch geen pro bb'er, een paar keer gaan zuipen of minder clean eten tijdens je cut zal je progressie werkelijk nauwelijks in de weg zitten.
 
Zoek gewoon een evenwicht tussen je "amusement" en je BB. Je hoeft niet alles te laten staan voor de BB sport hoor. Er zijn zelfs pro's (ook Arnold indertijd) die genoeg tijd hadden buiten BB om wat te zuipen en te dollen.

Anderzijds moet je je ook niet laten inpraten dat je een obsessie hebt als je gewoon graag en vaak aan sport doet natuurlijk, zeker niet als die mensen zelf te lui zijn om een vinger uit te steken.
 
drink zelf nu ook bijna niet meer, het is belangrijk dat je wel dingen met je vrienden blijft doen. je kan ook andere dingen dan stappen doen, dingen waarbij het makkelijk is niet te zuipen. Dus dat je vrienden niet het idee hebben dat ze je door bb niet meer zien. Alleen dat je gewoon wat anders doet, op die manier zullen ze het ook makkelijker accepteren. En is het voor jezelf leuker niet te drinken, ik ben zelf ook iemand die niet naar een drukke dischotheek gaat zonder drinken, maar ff poolcafe en gewoon nuchter doe ik wel. vermaak me dan wel em drink dan wniks
 
Zoek gewoon een evenwicht tussen je "amusement" en je BB. Je hoeft niet alles te laten staan voor de BB sport hoor. Er zijn zelfs pro's (ook Arnold indertijd) die genoeg tijd hadden buiten BB om wat te zuipen en te dollen.

Anderzijds moet je je ook niet laten inpraten dat je een obsessie hebt als je gewoon graag en vaak aan sport doet natuurlijk, zeker niet als die mensen zelf te lui zijn om een vinger uit te steken.


+1 ;)
uiteindelijk is het een gezonde verslaving ...
 
kep overgens een kater
 
Dat enthousiasme gaat nog wel liggen ;) Er is ZOVEEL buiten bodybuilding. Doen waar je zin in hebt.
 
hahaha het is toch zo simpel gewoon spa rood in een longdrink glas laten doen en zeggen dat je aan de moezel zit ....
aan de andere kant het bier smaakte gisteren weer fantastisch
 
Dat enthousiasme gaat nog wel liggen ;) Er is ZOVEEL buiten bodybuilding. Doen waar je zin in hebt.

kijk naar zijn pic, 20%bf....en hij wilt cutten, lijkt me dan dat je idd beter even de alcohol laat staan
anders kan je net zo goed gewoon gaan fitnessen
 
een paar liter bier achterover slaan zo af en toe is toch heerlijk?
Als mezelf verbied om bier te drinken dan train ik de hele week met pijn in mijn hoofd i.p.v. alleen op zondag :P
 
Back
Naar boven