XXL Nutrition

Die hard naturel versus anabolic user

Peiling Peiling Wie komt er het verste

• Totaal stemmers
    163

De lauwwste

Freaky Bodybuilder
Waardering
164
Even een stelling.

Wie komt er het verste ?

Een naturel die heel fanatiek met eten, trainen & rusten bezig is.

Of een gebruiker die wel goed traint maar maar niet zo goed op zijn eten en rust let.

Wrom sniperx optie dan weet je dat het al geen serieuze poll meer is :P

Optie 4: ik groei niet eens op tren ace-primo-mast-winny-anadrol en test all at the same time...:P

De juicer wint altijd !

• Topic Starter Topic Starter
Crap, echt iedereen stemt sniperX :roflol:

Toch buiten de poll af nog even jullie mening mensen :p

sniperx, mooie vervuiling is dat!

Een naturel die perfect op zijn eten, training en rust let. Ik ken namelijk genoeg jongens die meerdere kuren gehad hebben maar er qua voeding ed met de pet naar gooien, en die komen niet in de buurt bij de serieuze naturels op dit forum (g-men, mister10 etc).

Oei fout ingevuld, optie 2

Een naturel die perfect op zijn eten, training en rust let. Ik ken namelijk genoeg jongens die meerdere kuren gehad hebben maar er qua voeding ed met de pet naar gooien, en die komen niet in de buurt bij de serieuze naturels op dit forum (g-men, mister10 etc).

+1

een gebruiker kan naar mijn mening gewoon vaker een beetje uit de bocht vliegen.

Sluit me hierbij aan...

waarom staat de optie "de schocomel drinkende hero" er niet tussen :dunno:

Choco staat gelijk aan gebruiken kwa anabool effect.

sniperx , zal je leren

No offence, maar als je iemand als KaLe naast iemand als Herkuul zet gaat dat je toch vies tegenvallen.

Trainen ze even lang ?

En daarbij ga ik ervanuit dat je vaak juiced (2 kuurtjes per jaar) en de gehele periode dat je traint(behalve de beginjaren dan)|

Maar ik ben het met je eens dat sommige naturels groter zijn dan juicers (die net 1 of 2 kuurtjes gehad hebben)

En daarbij moet je je nog afvragen of kale (en andere zogenaamde naturels) wel echt naturel zijn.Want ik kan ook bij het posten van mijn foto's neerzetten dat ik naturel ben op een ander forum, dat is zo moeilijk niet.

Trainen ze even lang ?

En daarbij moet je je nog afvragen of kale (en andere zogenaamde naturels) wel echt naturel zijn.Want ik kan ook bij het posten van mijn foto's neerzetten dat ik naturel ben op een ander forum, dat is zo moeilijk niet.

hehehe :popcorn: natural = respekt bro ;)

zowiezo de gebruiker als het 2 of 3 goede kuren per jaar zijn..

hij zal wel nooit de hardheid krijgen die de natural heeft, maar als hij een beetje goed eet zal hij wel meer massa pakken!!

edit: sniperX gestemt want ik heb geen ervaring met kuren, nog..

Terug
Naar boven