MuscleMeat

Die hard naturel versus anabolic user

Peiling Peiling Wie komt er het verste

• Totaal stemmers
    163
zowiezo de gebruiker als het 2 of 3 goede kuren per jaar zijn..

hij zal wel nooit de hardheid krijgen die de natural heeft,
maar als hij een beetje goed eet zal hij wel meer massa pakken!!

edit: sniperX gestemt want ik heb geen ervaring met kuren, nog..

Euh? Juist wel als je juiced.

Euh? Juist wel als je juiced.

maar niet met zijn eet/leefpatroon... zal veel vocht vasthouden terwijl de DIE HARD natural met cutten en dieeten toch echt harder en droger kan zijn dan...

maargoed, het is dan ook de vraag, hoeveel, wat en hoelang kuurt hij? hoed slecht/goed eet de kuurder?

idd, van AAS krijg je monster goeie spierkwaliteit....

ik weet niet precies hoe ik het op moet vatten. als die gebruiker wel netjes 6 keer eet en z'n eiwitten binnen krijgt en daaromheen een beetje crappy eet(cruesli, koekjes, friet) dat zal hij groter worden. grote naturals zijn zeldzaam, kijk op dit forum....

maar niet met zijn eet/leefpatroon... zal veel vocht vasthouden terwijl de DIE HARD natural met cutten en dieeten toch echt harder en droger kan zijn dan...

maargoed, het is dan ook de vraag, hoeveel, wat en hoelang kuurt hij? hoed slecht/goed eet de kuurder?

Idd , als gebruiker moet je imo toch wel minstens 1-2 deftige kuren per jaar gedaan hebben. In dat geval zal de juicer z'n hardheid beter zijn dan de natural.

idd, van AAS krijg je monster goeie spierkwaliteit....

ik weet niet precies hoe ik het op moet vatten. als die gebruiker wel netjes 6 keer eet en z'n eiwitten binnen krijgt en daaromheen een beetje crappy eet(cruesli, koekjes, friet) dat zal hij groter worden. grote naturals zijn zeldzaam, kijk op dit forum....

Tuurlijk. Maar als iemand netjes 6x per dag zn 50gr eiwitten binnen krijgt kan je echt niet meer praten van slecht eten. Dat is gewoon goed eten...alleen niet clean eten.

die met de beste genen komt het verst...
it's like... DOH!

Ik vind sowieso dat hier erg scheef vergeleken wordt.

Persoon A ( juicer) met precies dezelfde aanleg zal verder komen dan persoon B ( natural) als zij onder dezelfde voorwaarden en condities trainen. Lijkt me logisch toch.

Vind die stelling van gebruiker niet echt vergelijkbaar. Een gebruiker kan veel kuren, weinig kuren, hoge doseringen, lage doseringen. Er zijn er zat die na bijv. 5 normale kuren nog niet iemand voorbij gaan die niet gekuurd heeft en wel goed traind, in die zin dus wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind sowieso dat hier erg scheef vergeleken wordt.

Persoon A ( juicer) met precies dezelfde aanleg zal verder komen dan persoon B ( natural) als zij onder dezelfde voorwaarden en condities trainen. Lijkt me logisch toch.

Vind die stelling van gebruiker niet echt vergelijkbaar. Een gebruiker kan veel kuren, weinig kuren, hoge doseringen, lage doseringen. Er zijn er zat die na bijv. 5 normale kuren nog niet iemand voorbij gaan die niet gekuurd heeft en wel goed traind, in die zin dus wel.

Stel... om stelling wat te verduidelijken.

Persoon A en B zitten op het zelfde niveau.
Kwa trainingstijd, kwa gewicht, kwa stats, genen enzo....

Persoon A blijft naturel maar gaat er komende 2jaren heel fanatiek voor.

Persoon B gaat juicen blijft goed trainen maar let niet bijzonder op zijn voeding. Zijn voeding is niet barslecht maar onder het gemiddelde.
Hij doet 2 kuurtjes in die 2 jaar. 1 beginner kuurtje en 1 iets meer gevorderd.

Wie staat er het verste na 2 jaar.

Persoon B gaat juicen blijft goed trainen maar let niet bijzonder op zijn voeding. Zijn voeding is niet barslecht maar onder het gemiddelde.

Hoelang trainen ze al? als ze allebij vanaf scratch beginnen zal wss de kuurder veeeel verder staan.

De naturel want zonder voeding en rust kan je het schudden

waat heet "niet goed op zijn voeding letten" eet hij te weinig eiwit of algemeen te weinig kalorien ?

Bijvoorbeeld: bij te weing kalorien kan de gebruiker fijn cutten, zonder dat hij al te veel spiermassa verliest, dus zelfs dan gaat de juicer "winnen"

Denk dan nog steeds de juicer, mits deze het niet hoeft af te leggen tegen een natural genetic wonder.

waat heet "niet goed op zijn voeding letten" eet hij te weinig eiwit of algemeen te weinig kalorien ?

Bijvoorbeeld: bij te weing kalorien kan de gebruiker fijn cutten, zonder dat hij al te veel spiermassa verliest, dus zelfs dan gaat de juicer "winnen"

stel je wilt spiermassa winnen.

De gebruiker heeft wel wat kennis van hoe hij moet eten maar hij komt er meestal niet.

Meestal zit hij rond kcal behoefte, sommige dagen erboven en sommige dagen zwaar eronder.
verhouding eiwit/kh zullen ong wel goed zitten.

Als je met 5 kuren nog geen goede fysiek hebt, doe je toch iets grondigs fout.

stel je wilt spiermassa winnen.

De gebruiker heeft wel wat kennis van hoe hij moet eten maar hij komt er meestal niet.

Meestal zit hij rond kcal behoefte, sommige dagen erboven en sommige dagen zwaar eronder.
verhouding eiwit/kh zullen ong wel goed zitten.

ik durf te beweren dat zelfs hier de juicer gaat winnen... ik neem dan wel aan dat er in hoge dosis gekuurd word > 1000 gram test/...etc.

iedereen die optie 2 of 3 heeft gekozen moet zich serieus afvragen of die zich niet met te veel geouwehoer hier op het forum bezig houdt ipv kennis op te doen.

1liter test :D

Terug
Naar boven